eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiechowicePełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową Jelenia Góra - Szklarska Poręba w Piechowicach, w km 13,748



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową
Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach, w km 13,748

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49

1.5.2.) Miejscowość: Piechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757548900

1.5.8.) Numer faksu: 757612274

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/676802

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową
Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach, w km 13,748

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-985304f4-4dff-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034408/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach, w km 13,748

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395284/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa polega na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności inżynieryjnej - mostowej oraz zapewnienie i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego branż: drogowej , elektrycznej i sanitarnej oraz specjalisty ds. zarządzania kosztami (kosztorysanta), zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i sporządzonego PFU. Celem świadczenia usługi jest zapewnienie kontroli zgodności zawartej umowy na roboty budowlane z warunkami technicznymi i technologicznymi, zgodności ze sporządzonym PFU, dotrzymaniem terminów realizacji, weryfikacją poziomu cen przyjętych w umowie na roboty budowlane i projektowanie oraz zapewnienie należytej jakości prac budowlanych, projektowych i dostaw materiałów. Wykonawca wykonywał będzie obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z zawartą umową oraz koordynował czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane i sporządzonego PFU. Zakres usługi:
1. pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i koordynacja pracy inspektorów;
2. opiniowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych (w tym aktualizacji harmonogramów rzeczowo-finansowych);
3. kontrola zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami wiedzy inżynierskiej i dokonanymi uzgodnieniami, w tym m.in. z właściwymi
spółkami PKP;
4. kontrola zgodności wykonywanych dostaw materiałów budowlanych;
5. sprawdzenie poprawności i kompletności dokumentacji powykonawczej.
Czynności Inspektora Nadzoru - Koordynanta w ramach organizacji nadzoru i koordynacji całego procesu Inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych w ramach Umowy na roboty budowlane i projektowanie:
1. koordynacja i nadzorowanie zadań realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego;
2. sprawdzenie dokumentacji projektowej i STWIORB opracowanych przez Wykonawcę robót oraz współpraca z nadzorem autorskim Wykonawcy;
3. uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót placu budowy na zasadach i w sposób określony w umowie na roboty budowlane i projektowanie;
4. reprezentowanie Zamawiającego na budowie;
5. pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartej Umowy na roboty budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
6. sprawdzanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, sporządzonym PFU, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej;
7. odbieranie robót zanikających i ulegających zakryciu oraz dokonywanie odbiorów częściowych;
8. sprawdzanie i potwierdzanie jakości dostarczanych przez Wykonawcę robót: urządzeń, materiałów budowlanych, wyposażenia i innych wymaganych zapisami Umowy na roboty budowlane w sposób i na zasadach w niej opisanych;
9. sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd. w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub niemających wymaganych certyfikatów;
10. potwierdzanie i sprawdzanie stanu mobilizacji i zapewnienia sprzętu na terenie budowy jako odpowiednie lub nie dla wykonywanych robót budowlanych i jako zgodne lub nie z Umową na roboty budowlane,
11. sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów;
12. zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania oraz sprawdzanie autentyczności, kompletności, prawidłowości i wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp. w celu nie dopuszczenia do wbudowania
materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania;
13. uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych robót budowlanych i projektowania;
14. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych i projektowania oraz usunięcia wad;
15. organizowanie i prowadzenie Rady Budowy z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Wykonawcy robót oraz przedstawicieli Zamawiającego. Techniczne Rady Budowy będą organizowane nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie w siedzibie Zamawiającego oraz na terenie budowy, a w miarę potrzeb na wezwanie Zamawiającego;
16. wprowadzanie w trakcie realizacji robót (w porozumieniu z nadzorem autorskim) zaleceń Zamawiającego i/lub Wykonawcy robót;
17. bieżące zgłaszanie projektantom zastrzeżeń i ewentualnych zmian wprowadzonych przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę robót;
18. dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego;
19. informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i innych zgodnie z Umową na roboty budowlane i projektowanie z zachowaniem zasad ustawy Pzp; wydawanie Wykonawcy robót stosownych decyzji, poleceń, opinii, zgód, akceptacji i wniosków wynikających z przepisów prawa i zwyczajów przy wykonywaniu usługi związanej z pełnieniem nadzoru nie zastrzeżonych do kompetencji Zamawiającego;
20. przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz zamiennych i innych zgodnie z Umową na roboty budowlane i z zachowaniem zasad ustawy Pzp wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji;
21. zatwierdzenie harmonogramu dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy, ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z projektami i warunkami umowy;
22. analizowanie i weryfikowanie dokumentów sporządzonych przez Wykonawcę robót i projektantów na etapie realizacji Umowy na roboty budowlane wraz z ich pisemną opinią, przy czym zgodność lub jej brak odnosi się do zapisów Umowy na roboty budowlane;
23. potwierdzanie zasadności płatności przejściowych wraz z ustalaniem wartości wykonanych robót na zasadach i w sposób określony w Umowie na roboty budowlane;
24. przeprowadzanie regularnych inspekcji Terenu Budowy ze sprawdzaniem co najmniej prawidłowości i jakości wykonywanych robót, zapewnienia bezpieczeństwa i zdrowia, jakości używanych materiałów itp. w sposób i na zasadach opisanych w Umowie na roboty budowlane;
25. w razie konieczności sporządzenie pisemnej opinii w zakresie formalnym i merytorycznym, dotyczącej zmiany Kierownika Budowy, Kierowników Robót wskazanych w ofercie Wykonawcy robót, jeśli z takim wnioskiem wystąpi jedna ze stron Umowy. Inspektor Nadzoru - Koordynator zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej z tytułu
prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej w wysokości 2 000 000,00 zł. Koszty ubezpieczenia ponosi Inspektor Nadzoru - Koordynator. Oryginał polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi być dostarczony najdalej w dniu podpisania Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167999,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167999,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PosCon Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833442859

7.3.3) Ulica: Leszczynowa 10E

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167999,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.