eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń PodlaskiZakup i dostawa dwóch samochodów na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch samochodów na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Radzyniu Podlaskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 100

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radzyn.podlaski.piw@wiw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piwradzyn.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Weterynaria

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa dwóch samochodów na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5b72478-71b8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00293070/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://piwradzyn.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Przez adres strony internetowej: https://piwradzyn.ezamawiajacy.pl/ Zamawiający będzie się komunikował za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://piwradzyn.ezamawiajacy.pl/ w zakładce
Korespoendencja. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: radzyn.podlaski.piw@wiw.lublin.pl Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki
komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 tj.)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się przede wszystkim za pomocą platformy. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://piwradzyn.ezamawiajacy.pl/pl lub
https://oneplace.marketplanet.pl. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Korzystanie z
Platformy jest bezpłatne. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Radzyniu Podlaskim, ul. Warszawska
100, 21-300 Radzyń Podlaski, e-mail: radzyn.podlaski.piw@wiw.lublin.pl, tel.: 83 352 70 15.
􀀀 jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania
Zamawiającego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych w powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Radzyniu Podlaskim za pomocą adresu: inspektor@ethna.pl
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);
􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;􀀀 posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo:
􀀁􀀁 dostępu do treści danych - art. 15 RODO*,
􀀁􀀁 ich sprostowania - art. 16 RODO**
􀀁􀀁 do ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO***
6. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
􀀁􀀁 usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e,
􀀁􀀁 prawo do przenoszenia danych wynikające z art. 20 RODO,
􀀁􀀁 prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na fakt, że podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z Pzp, konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają w Pzp,
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
10. Dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu i profilowaniu.
Wyjaśnienia
*W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
**prawo do sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część- Zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV 4x4 – 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1A do SWZ.
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze.
3) Wykonawca zapewni serwis samochodów stanowiących przedmiot umowy. Serwis będzie świadczony przez firmę posiadającą autoryzację producenta. Odległość do punktu serwisowego nie więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
4) Dostawa dokumentów w języku polskim
a) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia u Zamawiającego wszystkich dokumentów samochodów, niezbędnych do rejestracji pojazdów we właściwym organie komunikacji (m.in. wyciąg świadectwa homologacji samochodu i inne dokumenty wymagane przy rejestracji samochodów w Polsce w dacie dostawy),
b) dokumenty gwarancyjne samochodów, wykaz Autoryzowanych Stacji Serwisowych samochodów na terenie Polski i za granicą,
c) instrukcję obsługi samochodów w języku polskim
d) pełen komplet kluczyków i pilotów w ilości zgodnej z ofertą producenta.
e) harmonogram wymaganych przez producenta przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,

5) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
6) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ.
7) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu następujących gwarancji jakości:
a) minimum 24 miesiące gwarancji ogólnej na samochód, w tym na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in. zawieszenie) (zgodnie ze złożoną ofertą). Gwarancja w powyższym zakresie stanowi kryterium oceny ofert.
b) gwarancja na lakier – zgodnie z deklaracją producenta
c) Gwarancja na perforację nadwozia: zgodnie z deklaracją producenta
Gwarancja liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W części I, Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje kryterium:
1) Cena [C] 60% =60 pkt.
2) Gwarancja [G] 20%= 20 pkt.
3) Termin realizacji zamówienia 20%=20 pkt.

2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :
Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:

Cena oferty- max 60 pkt

C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 60 pkt

Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja:

Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości ogólnej na samochód, w tym na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in. zawieszenie). Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem że okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, to jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. Jeżeli Wykonawca nie wpisze okresu gwarancji to będzie to również równoznaczne z zaoferowaniem minimalnego okresu gwarancji, tj. 24 miesiące i w takiej sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium.
W zawartej umowie zostanie wpisany okres gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.

Punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu:
 24 miesiące-35 miesięcy 0 pkt
 36 miesięcy-47 miesięcy 10 pkt
 48-60 miesięcy 20 pkt

Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium gwarancja oceniany będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji (wyrażonego w pełnych miesiącach).

Sposób obliczania punktów dla kryterium termin realizacji:

Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za termin realizacji dostawy z zastrzeżeniem że termin ten nie może być dłuższy niż 40 dni kalendarzowych. Jeżeli Wykonawca wskaże okres dłuższy niż 40 dni kalendarzowych, to jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. Jeżeli Wykonawca nie wpisze terminu to będzie to również równoznaczne z zaoferowaniem maksymalnego okresu terminu realizacji, tj. 40 dni kalendarzowych i w takiej sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium.
W zawartej umowie zostanie wpisany termin realizacji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.

Punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu:
 Do 20 dni kalendarzowych 20 pkt
 Od 21 dni do 30 dni kalendarzowych 10 pkt
 Od 31 dni do 40 dni kalendarzowych 0 pkt

Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium to oceniane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu realizacji wyrażonego w pełnych dniach.
Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:

Łączna ilość punktów = C+G +T

Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część – Zakup i dostawa samochodu osobowego typu SUV 4x4– 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1B do SWZ.

Postanowienia wspólne dla obu części:
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze.
3) Wykonawca zapewni serwis samochodów stanowiących przedmiot umowy. Serwis będzie świadczony przez firmę posiadającą autoryzację producenta. Odległość do punktu serwisowego nie więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
4) Dostawa dokumentów w języku polskim
a) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia u Zamawiającego wszystkich dokumentów samochodów, niezbędnych do rejestracji pojazdów we właściwym organie komunikacji (m.in. wyciąg świadectwa homologacji samochodu i inne dokumenty wymagane przy rejestracji samochodów w Polsce w dacie dostawy),
b) dokumenty gwarancyjne samochodów, wykaz Autoryzowanych Stacji Serwisowych samochodów na terenie Polski i za granicą,
c) instrukcję obsługi samochodów w języku polskim
d) pełen komplet kluczyków i pilotów w ilości zgodnej z ofertą producenta.
e) harmonogram wymaganych przez producenta przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,

5) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
6) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ.
7) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu następujących gwarancji jakości:
a) minimum 24 miesiące gwarancji ogólnej na samochód, w tym na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in. zawieszenie) (zgodnie ze złożoną ofertą). Gwarancja w powyższym zakresie stanowi kryterium oceny ofert.
b) gwarancja na lakier – zgodnie z deklaracją producenta
c) Gwarancja na perforację nadwozia: zgodnie z deklaracją producenta
Gwarancja liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W części I, Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje kryterium:
1) Cena [C] 60% =60 pkt.
2) Gwarancja [G] 20%= 20 pkt.
3) Termin realizacji zamówienia 20%=20 pkt.

2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :
Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:

Cena oferty- max 60 pkt

C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 60 pkt

Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja:

Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości ogólnej na samochód, w tym na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in. zawieszenie). Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem że okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, to jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. Jeżeli Wykonawca nie wpisze okresu gwarancji to będzie to również równoznaczne z zaoferowaniem minimalnego okresu gwarancji, tj. 24 miesiące i w takiej sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium.
W zawartej umowie zostanie wpisany okres gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.

Punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu:
 24 miesiące-35 miesięcy 0 pkt
 36 miesięcy-47 miesięcy 10 pkt
 48-60 miesięcy 20 pkt

Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium gwarancja oceniany będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji (wyrażonego w pełnych miesiącach).

Sposób obliczania punktów dla kryterium termin realizacji:

Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za termin realizacji dostawy z zastrzeżeniem że termin ten nie może być dłuższy niż 40 dni kalendarzowych. Jeżeli Wykonawca wskaże okres dłuższy niż 40 dni kalendarzowych, to jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. Jeżeli Wykonawca nie wpisze terminu to będzie to również równoznaczne z zaoferowaniem maksymalnego okresu terminu realizacji, tj. 40 dni kalendarzowych i w takiej sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium.
W zawartej umowie zostanie wpisany termin realizacji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.

Punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu:
 Do 20 dni kalendarzowych 20 pkt
 Od 21 dni do 30 dni kalendarzowych 10 pkt
 Od 31 dni do 40 dni kalendarzowych 0 pkt

Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium to oceniane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu realizacji wyrażonego w pełnych dniach.
Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:

Łączna ilość punktów = C+G +T

Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w związku z czym nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Część I i II:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:

W zakresie części I:
1) specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia opartą na Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w/w załącznik poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia (odnoszących się do wymagań Zamawiającego) lub zaznaczenie właściwej opcji TAK lub NIE w kolumnie PARAMETRY OFEROWANE PRZEZ WYKONAWCĘ;
Uwaga:
Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający w danej kolumnie podaje wartości minimalne, maksymalne lub zakres, wówczas Wykonawca jest zobowiązany podać konkretne wartości oferowanego przedmiotu zamówienia.
W zakresie części II:
1) specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia opartą na Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w/w załącznik poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia (odnoszących się do wymagań Zamawiającego) lub zaznaczenie właściwej opcji TAK lub NIE w kolumnie PARAMETRY OFEROWANE PRZEZ WYKONAWCĘ;
Uwaga:
Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający w danej kolumnie podaje wartości minimalne, maksymalne lub zakres, wówczas Wykonawca jest zobowiązany podać konkretne wartości oferowanego przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Część I i II:
Zamawiający przewiduje jednokrotne wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Uzupełnieniu będzie podlegać specyfikacja techniczna (odpowiednio załącznik nr 1A/1B do SWZ). Wezwanie nie ma zastosowania jeżeli, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7. Składana oferta powinna zawierać:
1) formularz Oferty -wg załącznika nr 2 do niniejszej SWZ;
2) specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia opartą na Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A lub załącznik nr 1B do SWZ (wykonawca składa specyfikację techniczną adekwatną do części na którą składana jest oferta);
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu -wg załącznika nr 4 do SWZ;
Uwaga! wymóg złożenia oświadczeń dotyczy także Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) pełnomocnictwo(a) –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentu rejestracyjnego– załącznik Wykonawcy;
4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W każdej części wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku w danej części wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, powinno też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielających pełnomocnictwa. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający, poza przypadkami określonymi w art. 455 ustawy pzp, dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie dotyczącym:
1) parametrów technicznych i jakościowych oraz ilościowych przedmiotu umowy – w sytuacji wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy;
2) dostępności przedmiotu umowy lub jego części na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, o ile Wykonawca dochował należytej staranności, w ich pozyskaniu. W takim przypadku Wykonawca może dostarczyć przedmiot umowy który spełnia wymogi opisane w SWZ i załącznikach pod warunkiem wykazania przez wykonawcę zgodności przedmiotu zamówienia z wymogami zamawiającego oraz przedstawienia dla zastępczego przedmiotu umowy lub części wszystkich dokumentów wymaganych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i niniejszej umowie.
3) pojawienie się na rynku części, materiałów nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie czasu i kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub czasu i kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia na którą wyraził zgodę Zamawiający,
4) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
a) w sytuacji wystąpienia przyczyn, z powodu których niemożliwe będzie wykonywanie przez Wykonawcę jego zobowiązań w następstwie okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający;
b) w sytuacji wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy;
c) będących wynikiem zmiany obowiązujących przepisów,
5) w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku, zmianie ulega cena jednostkowa brutto asortymentu objętego przedmiotem umowy, a cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian (Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż trzy (3) dni od daty opublikowania właściwego aktu prawnego). Zmiany ta obowiązuje od daty wejścia w życie właściwych aktów prawnych, pod warunkiem dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego.
6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne,) mającej wpływ na realizację umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma pod adresem: https://piwradzyn.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-02 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek
z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz.
129 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.