eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa"Przebudowa budynku Urzędu Pracy w Kolbuszowej w celu montażu urządzenia dźwigowego dla osób niepełnosprawnych".



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku Urzędu Pracy w Kolbuszowej w celu montażu urządzenia dźwigowego dla osób
niepełnosprawnych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolbuszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 10

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172275880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolbuszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b681cf5f-3127-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku Urzędu Pracy w Kolbuszowej w celu montażu urządzenia dźwigowego dla osób
niepełnosprawnych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b681cf5f-3127-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054451/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa budynku Urzedu Pracy w Kolbuszowej w celu montażu urządzenia dźwigoweg dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337526

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186991,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy umowy obejmuje wykonanie:
1) przebudowy budynku Urzędu Pracy w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 59 a,
36-100 Kolbuszowa w celu montażu urządzenia dźwigowego dla osób niepełnosprawnych oraz dostawę, montaż i rozruch urządzenia dźwigowego.
2) wszelkich pomiarów, testów, prób instalacji i urządzeń, rozruchów, instruktażu pracowników Zamawiającego, wykonanie i dostarczenie instrukcji użytkowania urządzenia dźwigowego i wszelkich urządzeń, protokołów, dokumentacji powykonawczej.
3) poprawnej i kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów wymaganych zgodnie z prawem do dopuszczenia dźwigu do eksploatacji.
4) przeprowadzenia procedury certyfikacji przez UDT-Cert oraz badanie rejestracyjne urządzenia dźwigowego przez Urząd Dozoru Technicznego. Badanie musi zakończyć się wynikiem pozytywnym i być zakończone wystawieniem przez Urząd Dozoru Technicznego decyzji dopuszczającej urządzenie dźwigowe do eksploatacji.
2. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SWZ) oraz §4 umowy

Uwaga!
1. Roboty budowlane wykonywane na czynnym budynku użyteczności publicznej – PUP w Kolbuszowej. Należy zapewnić bezpieczeństwo uczniom i pracownikom oraz umożliwić normalne funkcjonowanie placówek podczas wykonywania robót budowlanych, w związku z powyższym zakres prac i terminy ich realizacji należy obowiązkowo konsultować ze wskazanym przez zamawiającego przedstawicielem PUP oraz na Radach Budowy. Przedstawiciel PUP oraz Zamawiającego ma prawo czasowo wstrzymać realizacje niektórych robót jeśli będzie tego wymagało zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352699,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352699,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352699,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artmed Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590555301

7.3.3) Ulica: ul. św Antoniego 18 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: 97-200 Tomaszów Maz

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352699,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.