eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczOpieka serwisowa dla systemu ProMic



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka serwisowa dla systemu ProMic

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zdzieblowska@jurasza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jurasza.logintrade.net/zapytania_email,101623,9ada5ddc3db857e278f5eaaf2a081864.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opieka serwisowa dla systemu ProMic

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d313aa-6ca4-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105631/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Opieka serwisowa systemu ProMic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Firma MORI Marcin Bogucki posiada pełne prawa autorskie i majątkowe do systemu mikrobiologicznego ProMIC i jako jedyna może świadczyć usługi dystrybucji, aktualizacji i nadzoru technicznego nad tym systemem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NLZ.2022.271.53

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11236,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia polega na:
1. stałym uaktualnianiu Systemu do najnowszej wersji, nie później niż 14 dni roboczych od wydania nowej wersji,
2. dokonywaniu bieżących aktualizacji Systemu równolegle ze zmianami stosownych regulacji prawnych
3. stałym nadzorze technicznym nad Systemem,
4. usuwaniu wszelkich błędów stwierdzonych w Systemie
5. wspieraniu Zamawiającego we wszelkich czynnościach administracyjnych serwera oraz bazy danych systemu
W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewni:
a) pomoc telefoniczną w godzinach od 7.00 do 15.00, podjęcie usuwania awarii w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia
b) usunięcie usterki krytycznej uniemożliwiającego bieżące wykonywanie badań w ciągu 24 godzin od zgłoszenia
c) usunięcie usterki nie uniemożliwiającej bieżącego wykonywanie badań w ciągu 72 godzin od zgłoszenia
d) stały nadzór i kontrolę pracy systemu przy wykorzystaniu technologii teleinformatycznych o ile Zamawiający umożliwi zdalny dostęp do Systemu
e) w przypadku wystąpienia błędu krytycznego uniemożliwiającego bieżące wykonywanie badań w Zakładzie Mikrobiologii dołoży wszelkich starań w celu maksymalnego skrócenia czasu usunięcia błędu
f) usunięcie błędu programistycznego nie mającego znacznego wpływu na działanie systemu w ciągu maksymalnie 7 dni od dnia zgłoszenia ( 168 godzin ).
6. Realizacja opieki serwisowej zgodnie z wzorem umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mori Marcin Bogucki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391009729

7.3.3) Ulica: Wiślana 4

7.3.4) Miejscowość: Ostaszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 82-112

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.