Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463536/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00576856/01 - Wynik z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy środków czystości dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nzozpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków czystości dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9216b4e1-9bf1-4bfe-9bfe-7ca5b282aa99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pcz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119. z 4 maja 2016 r.), dalej RODO, Zarząd Spółki PCZ informuje:
1. Administratorem Danych Osobowych pozyskanych od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym danych osobowych osób reprezentujących Oferenta oraz osób wyznaczonych przez niego do kontaktów z Zamawiającym w trakcie postępowania a także w trakcie realizacji umowy, jest Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Poddębicach (99-200) ul. Mickiewicza nr 16. (dalej Administrator).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6. ust. 1. lit. c) RODO w celu prowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego („Dostawy środków czystości dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach”, nr postępowania: PCZ/ZP/3330/8/2024).
4. Dane osobowe będą mogły być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa; w tym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp), a także podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcom świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych, serwisantom).
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania liczy się od dnia zakończenia czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez uczestnika postępowania danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami ustawy Pzp. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają wprost z ustawy Pzp.
7. Uczestnikowi postępowania przysługuje prawo żądania od Administratora: uzyskania w jego siedzibie kopii swoich danych osobowych; dostępu do nich; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18. ust. 2. RODO; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania i nie będą przekazywane do państw trzecich.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/8/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Uniwersalny środek czyszczący o przyjemnym owocowo-kwiatowym zapachu. Przeznaczony jest do bieżącego mycia wszystkich podłogowych i ponadpodłogowych, wodoodpornych powierzchni (np. płytki ceramiczne, tworzywa sztuczne, przeszklenia, okna, ramy, meble i inne). Szybko schnie, nie pozostawia smug, nie nawarstwia się. pH koncentratu 7-9. Zawierający w swoim składzie alkohol. Koncentrat. Stężenie robocze 0,30% - 1,20%. Kanister 10L Szt. 11.
2. Środek do mycia i pielęgnacji podłóg na bazie detergentów rozpuszczalnych w wodzie o przyjemnym długo utrzymującym się zapachu leśno-kwiatowym. Przeznaczony do częstego i systematycznego mycia wodoodpornych podłóg, np. PVC, linoleum, kamień naturalny i sztuczny również pokrytych preparatami polimerowymi do zabezpieczania i nabłyszczania. Może być stosowany do czyszczenia ręcznego i w automatach czyszczących. Nie wymaga spłukiwania wodą. Nie zostawia smug. pH koncentratu 7-9. Koncentrat. Stężenie robocze 0,5% - 2%. Kanister 10L Szt. 126.
3. Gotowy do użycia, wysoko skoncentrowany środek do usuwania kamienia i rdzy w formie żelu. Dokładnie przylega do czyszczonej powierzchni, działając poniżej linii wody. Łatwy w aplikacji o przyjemnym leśnym zapachu. Nie zawiera chloru. pH produktu 0-2. Gotowy do użycia. Butelka 0,75L typu WC-kaczka szt. 900.
4. Płyn koncentrat do ręcznego mycia naczyń. Skutecznie i efektywnie usuwa zabrudzenia pochodzenia spożywczego, tłuszcz i brud z naczyń, sztućców itp. Idealnie się pieni. Skutecznie rozpuszcza tłuszcz nawet w zimnej wodzie. Niewielka ilość płynu pozwala na umycie
dużej ilości naczyń. Delikatny, przyjemny zapach trawy cytrynowej. Dozowanie 50 ml na 5L wody. Kolor zielony. Gęstość 1020 - 1040 kg/m³, Ph. 5 - 7 . Kanister 5L szt. 400.
5. Środek do bieżącego czyszczenia powierzchni oraz urządzeń sanitarnych odpornych na działanie kwasów (np. muszle toaletowe, bidety, pisuary, umywalki z porcelany i ceramiki). Usuwa pozostałości mydlane i wapienne. Pozostawia przyjemny, poziomkowy zapach. pH koncentratu <2. Koncentrat. Stężenie robocze 0,4% - 1%. Kanister 10L Szt. 114.
6. Preparat w formie mleczka stosowany do czyszczenia zlewów, kuchenek, umywalek, wanien i innych powierzchni. Przydatne w łazienkach i sanitariatach do czyszczenia zaczernień na fugach i spoinach. Usuwa tłuszcz, lepki brud. Nie pozostawia zacieków. Nadaje lekki połysk czyszczonym powierzchniom. pH produktu 10,5-11,5. Butelka 1 kg. szt. 480.
7. Koncentrat do maszynowego mycia naczyń. Skutecznie usuwający wszelkie zanieczyszczenia organiczne Posiadający zdolności wiązania jonów wapnia, doskonałe właściwości usuwania osadów z kawy i herbaty. Odpowiedni do wody o średniej twardości. Nie powinien zawierać aktywnego chloru i fosforanów. PH 13. Gęstość względna: 1.17 g/cm³ (20°C), Działający w stężeniach od 1-3 ml / 1 L wody. Kanister 10L. szt. 90.
8. Koncentrat płucząco - nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach, zawierającym kwaśne środki kompleksujące i niskopienne detergenty. Posiadający właściwości stosowania w twardej wodzie, polepszający skuteczność końcowego spłukiwania i zapewniający, że na mytych powierzchniach nie pozostają ślady. Stosowany w stężeniach 0,1 - 0,4 g/l Gęstość względna: 1.03 g/cm³ (20°C), Ph 1,5-2,5 Kanister 5L szt. 50.
9. Alkaliczny środek o silnym działaniu. Stosowany do gruntownego mycia podłóg wodoodpornych oraz odpornych na działanie mocnych alkaliów, takich jak.: PVC, kamień sztuczny, gres, granit, żywica epoksydowa itp. Usuwa zabrudzenia olejowe, tłuszczowe i smary a także głęboko osadzony brud. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz w automatach szorująco-zbierających. pH koncentratu >13. Koncentrat. Stężenie robocze 0,5% - 2% Kanister 10L szt. 20.
10. Bardzo skuteczny alkoholowy środek do usuwania wszelkiego, nawet głęboko osadzonego brudu ze wszystkich wodoodpornych powierzchni podłogowych i ponadpodłogowych np.: posadzki z PVC, linoleum, kamienia naturalnego i sztucznego, marmuru, płytek gresowych, okien, ram okiennych, mebli, metali, tworzyw sztuczny, ceramiki, szkła. Środek jest bardzo wydajny. Nie zostawia smug i nie nawarstwia się. Pozostawia przyjemny pomarańczowy zapach. Stężenie robocze 0,25% - 2% Kanister 5L. szt. 200.
11. Preparat przeznaczony do szybkiego i skutecznego usuwania tłustych zabrudzeń olejowo-smarowych, śladów po gumie z opon wózków widłowych oraz osadów kuchennych, z wodoodpornych powierzchni, takich jak: posadzki betonowe, PVC, kamień naturalny i sztuczny, ściany, części maszyn i silników, będący mieszaniną alkaliów i związków powierzchniowo czynnych o bardzo silnym działaniu. Może służyć do prania odzieży roboczej. pH koncentratu 11-13. Koncentrat. Stężenia robocze 0,1% - 100% Butelka 1L z dozownikiem. szt. 600.
12. Kwaśny środek, na bazie kwasu fosforowego, który w zależności od zastosowanego stężenia doskonale nadaje się do gruntownego czyszczenia oraz do mycia mikroporowatych wodoodpornych powierzchni. W szczególności zalecany jest do czyszczenia gresu i płytek antypoślizgowych. Do mycia maszynowego i ręcznego. pH koncentratu <2 . Koncentrat. Stężenia robocze 1% - 10% Kanister 10L szt. 40.
13. Produkt bakteriobójczy i grzybobójczy. Nadający się do mycia i dezynfekcji wszystkich urządzeń sanitarnych (np. umywalek, kabin prysznicowych, powierzchni ceramicznych, plastikowych, emaliowanych, WC) oraz do udrażniania syfonów i kratek ściekowych. Dzięki żelowej postaci dokładnie przylega do czyszczonej powierzchni. Szczególnie polecany do stosowania w systemach HACCP do utrzymania czystości zaplecza. Zawiera chlor. Pozwolenie na obrót produktem biobójczym. pH produktu 12-14. Gotowy do użycia. Butelka 0,75L typu WC-kaczka szt. 312.
14. Silny alkaliczny i pianotwórczy preparat do okresowego czyszczenia uporczywych zabrudzeń spowodowanych nagromadzeniem się tłuszczu i zwęglonych resztek żywności z powierzchni pieców, smażalników, z zastosowaniem również metody namaczania. Znakomicie usuwa grube warstwy przypalenizny i tłuszczu. Podwyższona temperatura przyśpiesza proces czyszczenia. Ph około 13 Gotowy do użycia. Kanister 5L szt 12.
15. Środek do udrażniania rur kanalizacyjnych i syfonów. Bezpieczny w użyciu nieniszczący plastiku i PCV, rozpuszczający każdy rodzaj zanieczyszczeń przede wszystkim tłuste osady itp. Opakowanie 1l szt. 210.
16. Kwaśny, skoncentrowany środek do usuwania osadów wapiennych. Do stosowania w automatycznych i ręcznych układach wodnych, w automatycznych ekspresach, w maszynach vendingowych oraz czajnikach. pH koncentratu <2. Nie zawiera fosforanów. Koncentrat. Stężenie robocze 1% - 10% Butelka 1L szt. 220.
17. Kwaśny środek na bazie kwasu fosforowego do usuwania kamienia wodnego w maszynach do mycia naczyń i szkła, bezpieczny dla powierzchni kwasoodpornych. PH < 1. Stężenia robocze 5-20 % Kanister 5L szt. 50.
18. Butelki ze spryskiwaczem 0,6 L szt 20.
1. W ramach Pakietu nr 1 Wykonawca powinien ująć w cenie oferty koszty dostawy i montażu 29 dozowników oraz 1 systemu dozowania z wężem oraz pistoletem do zaplecza gastronomicznego (możliwość podłączenia 2 produktów). Termin montażu wszystkich dozowników – do 2 tygodni od daty zawarcia umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dla preparatów określonych w Pakiecie nr 1 w pozycjach 1-4 oraz 9-12 - 30 szt. zalaminowanych planów higieny dotyczących postępowania z danym preparatem chemicznym, nie później niż przed ostatnim zamontowanym dozownikiem.
3.Wykonawca po podpisaniu umowy, przeprowadzi szkolenie nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego dla personelu sprzątającego z zakresu bezpiecznego i skutecznego używania zaoferowanych środków i systemów dozujących na jedno żądanie Zamawiającego. Wykonawca przeprowadzi ewentualne drugie i trzecie szkolenie w trakcie realizacji umowy.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 70 oryginalnych, nie zmywalnych naklejek - etykiet na butelki z nazwą produktu i sposobem użytkowania oraz procentowym stężeniem preparatu.
5. Wykonawca zapewni do wszystkich zamontowanych systemów dozujących opiekę serwisową na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca zapewni dojazd serwisu do 5 dni roboczych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mydło. Opakowanie 5l opak. 440
4.2.6.) Główny kod CPV: 33711900-6 - Mydło
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Worek szpitalny na odpady medyczne koloru czerwonego, poj. 35 litrów, wykonany z folii poliuretanowej nieprzeźroczysty, LD , grubość 20 mikr. , rolka 50 szt. worków. rolka 1100.
2. Worek szpitalny na odpady medyczne koloru czerwonego, poj. 60 l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 26 mikr. , rolka 50 worków. rolka 200.
3. Worek szpitalny na odpady medyczne, koloru czerwonego, 120 litrowy,wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 28 mikr., rolka 25 worków. rolka 1100.
4. Worki na odpady komunalne koloru czarnego,poj.35 l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 18 mikr. , rolka 50 worków. rolka 2000.
5. Worek na odpady komunalne koloru czarnego,poj.60l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 20 mikr. , rolka 50 worków. rolka 1600.
6. Worek na odpady komunalne, koloru czarnego, 120 litrowy, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 25 mikr., rolka po 25 worków. rolka 1700.
7. Worek na odpady specjalne, koloru żółtego, poj. 60 l, wykonany z folii poliuretanowej LDPE, grubość 20 mikr. , rolka po 50 worków. rolka 10.
8. Worek na odpady specjalne ,koloru żółtego,poj.120l, z folii poliuretanowej LD , o wym. 70x110 , grubość 25 mikr., rolka po 25 worków. rolka 40.
9. Worek koloru białego pojemność 35l, wykonany z folii poliuretanowej nieprzeźroczysty, LD, grubość 18 mikr., rolka 50 worków. rolka 700.
10. Worek koloru białego pojemność 60l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 20 mikr., rolka 50 worków. rolka 600.
11. Worek koloru białego pojemność 120l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 25 mikr., rolka 25 worków. rolka 1100.
12. Worek koloru niebieskiego pojemność 120L, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 25mikr., rolka 25 worków. rolka 10.
13. Worek koloru czarnego pojemność 160L, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 30mikr., rolka 10 worków. rolka 4.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ręczniki papierowe w roli, z adapterem, jednowarstwowe białe niepylące, bez perforacji, wymiar 19,8cm x 350m (+/-10%) minimum 1400 odcinków. Średnica rolki nie większa niż 20cm. Wykonane z materiałów zapewniającego wysoką chłonność posiadające w składzie włókna pierwotne min 37%, włókna z recyklingu 63%, gramaturze minimum 25g/m2 w jednej warstwie, jaskrawość – białość 80%, możliwość szybkiego i efektywnego osuszania rąk, nie rwie się przy kontakcie z mokrą ręką, wodotrwałość . Struktura tekstylna. Posiadające certyfikat ekologiczny Ecolabel. Certyfikat dopuszczenia do kontaktu z żywnością. rolka 300.
2. Dozownik wykonany z ABS, posiadający mechanizm zamykający na kluczyk lub za pomocą przycisku, posiadający okienko do kontroli ilości rolki w dozowniku i konstrukcję bez stref, w którym gromadzi się kurz, posiadający system odcinający automatycznie odcinki o długości nie mniejszej niż 25 cm oraz możliwość włożenia dwóch rolek. Kompatybilne z ręcznikami opisanym w poz. 1 szt. 35.
3. Dozownik do ręczników ZZ w listkach, plastikowy , wykonany z trwałego materiału, posiadający okienko na kontrolowanie ilości ręczników oraz zamykany na kluczyk. szt. 15.
4. Ręcznik ZZ, dwuwarstwowy , biały, miękki , szybko wchłaniający. Wymiar listka 25x23, gramatura min. 2x18 g/m2. Karton 3200 listków. karton 2400.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Papier toaletowy dwuwarstwowy perforowany celuloza w rolce, o długości min. 25 m, gramatura min. 31 g/mkw. , białość min. 75 % , ilość listków min. 210. Konfekcjonowany w opak. po 24 rolki. rolek 60000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Folia stretch dł. 200 - 230 m, szerokość 45-50 cm rolka 4.
2. Folia aluminiowa do pakowania żywności (dł. 200 m, szerokość 45 cm) rolka 20.
3. Torebki foliowe do żywności z atestem (pakowane 1000 szt. ) poj. 8 – 10 l op. 20.
4. Torby foliowe HDPE typu reklamówka do żywności z atestem pakowane 1000 szt. poj. 10L – 12 L op. 20.
5. Rękawice foliowe do żywności pak 100 szt op. 200.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mop płaski bawełniany o szerokości roboczej 40 cm. Mocowany do stelaża za pomoca tzw. uszu , w kształcie prostokąta. Uszy z poliestru wzmocnione PVC. Dodatkowe mocowanie kieszeń. Skład 80% bawełna, 20 % poliester , Waga 205g. (+/- 5g), temperatura prania do 95C , gwarancja prań. ok. 300. szt 200.
2. Stelaż do mopa płaskiego dwufunkcyjny, z mocowaniem " na uszy" oraz kieszenie . Szerokość robocza 40 cm , wykonany z wytrzymałego tworzywa, posiadający przycisk nożny oraz regulację zatrzasku , pozwalajacą na mocowanie taśm mopów o różnych grubościach. szt. 10.
3. Wyciskarka szczękowa do mopa płaskiego , do wózka sprzątającego dwukomorowego określonego w poz. 15. szt 4.
4. Kij aluminiowy do stelaża mopa płaskiego z poz. 2 , długość 140 cm cm, średnica 23,5 mm, otwór zabezpieczający około 1,5 cm od podstawy szt. 20.
5. Wysokiej jakości ścierka wykonana z mikrofibry idealnie usuwająca zabrudzenia z powierzchni gładkich, nie pozostawiająca smug i kłaczków, dobrze wchłaniająca wodę, brud i kurz. Wymiary min. 30 cm x 30 cm, waga ściereczki 23 g. , gramatura 250 gm2. Kolor czerwony,zielony,żółty ,niebieski. szt. 4800.
6. Gąbka do mycia naczyń /zmywak/ z warstwą ścierną o wymiarach nie mniejszych niż 9,5 cm x 6,6 cm. Opakowanie 5 szt. szt. 200.
7. Druciak metalowy spiralny duży o gramaturze min. 30 g. , wykonany ze stali nierdzewnej, każda sztuka opakowana w folię z nadrukiem. szt. 180.
8. Kij do szczotki, gwintowany z gwintem plastikowym, o długości nie mniejszej niż 130 cm z gwintem, mocny, trwały. Kompatybilny ze szczotką określoną z poz. 9 szt. 20.
9. Szczotka do zamiatania szerokość nie mniejsza niż 35cm . Włosie szczotki mieszane, nabite pod dobrym kątem co zwiększa powierzchnię przylegania do zamiatanej powierzchni. Oprawa szczotki wykonana z drewna, mocna trwała. szt. 20.
10. Szczotka ryżowa do szorowania, na kij z gwintem plastikowym, twarda, gęsto zbita wykonana z wysokiej jakości włókna. Szerokość 27 cm. szt. 20.
11. Szczotka ryżowa do szorowania ręcznego , twarda, gęsto zbita wykonana z wysokiej jakości włókna. szt. 20.
12. Szczotka do WC z podstawką – komplet kompletów 50.
13. Kosz na odpady komunalne, medyczne wykonany z wytrzymałego tworzywa, z pedałem .Uchylna klapa z mechanizmem otwierania Pojemność 15-20l szt. 40.
14. Kosz na odpady komunalne, medyczne poj 50 l wykonany z wytrzymałego tworzywa, z pedałem. Uchylna pokrywa z mechanizmem otwierania. szt 20.
15. Zestaw dwuwiaderkowy, z wyciskarką, na podstawie z wysokiej jakości, wytrzymałego tworzywa, wyposażonej w kółka 75 mm. Wyciskarka przystosowana do mopa płaskiego z dodatkową wkładką. Pojemność wiaderka nie mniejsza niż 25l. Dodatkowa ruchoma, aluminiowa rączka, do pchania wózka. szt. 2.
16. Stelaż na odpady medyczne kompatybilny z workami 120 litrów, wykonany z wytrzymałego tworzywa z mechanizmem otwierania na pedał. szt. 40.
17. Szczotka do zamiatania silikonowa szt. 30.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39514200-0 - Ścierki
39300000-5 - Różny sprzęt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sól do uzdatniania wody w tabletkach (opakowanie 25 kg) op. 72
4.2.6.) Główny kod CPV: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PAD do maszyny sprzątającej , średnica pada 20 cali, grubość min. 25 mm, czerwony. szt 40.
2. PAD do maszyny sprzątającej , średnica pada 20 cali, grubość min. 25 mm, zielony. szt. 40.
3. PAD do maszyny sprzątającej , średnica pada 20 cali, grubość min. 25 mm, biały. szt. 15.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Serwetki gastronomiczne (500 szt.) op. 600.
2. Opakowanie jednorazowe 2 -dzielne do gorących posiłków , posiadające atest PZH. szt. 3000.
3. Kubki styropianowe do gorących posiłków, pojemność 460 ml, posiadające atest PZH. szt. 3000.
4. Zakrywki do kubków styropianowych kompatybilne z kubkami z poz. 3, posiadające atest PZH. szt 3000.
5. Kubek jednorazowy 200 mml, , w opakowaniu po 100 szt. przeznaczony do płynów chłodnych, posiadający atest Państwowego Zakładu Higieny. op. 200.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39222200-6 - Tacki na żywność
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Termometr do lodówki -40 st.+40st szt. 20.
2. Termometr z higrometrem szt. 20.
3. Pojemnik żywieniowy z atestem, z przykryciem 15-20 l, plastikowy szt. 20.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38412000-6 - Termometry
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z późn zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezleżenie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
2.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
2.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
2.4. art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centrali Ewidencyjnej i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast informacji z:
4.1. Odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 3.3 SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione, w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.1 Informacje (np. opisy, katalogi, prospekty, ulotki informacyjne, fotografie, instrukcje użytkowania) dotyczące oferowanego produktu potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowo - cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ – dotyczy parametrów określonych w Pakiecie nr 1, 3, 4, 5, 7. Jeżeli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pozycji dotyczą. Jeżeli w/w informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta, z którego ma jednoznacznie wynikać, które konkretne parametry wyrób potwierdza.1.2 Pozwolenie na obrót produktem biobójczym – dotyczy Pakietu nr 1 poz. 13.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1.1 Informacje (np. opisy, katalogi, prospekty, ulotki informacyjne, fotografie, instrukcje użytkowania) dotyczące oferowanego produktu potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowo - cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ – dotyczy parametrów określonych w Pakiecie nr 1, 3, 4, 5, 7. Jeżeli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pozycji dotyczą. Jeżeli w/w informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta, z którego ma jednoznacznie wynikać, które konkretne parametry wyrób potwierdza.1.2 Pozwolenie na obrót produktem biobójczym – dotyczy Pakietu nr 1 poz. 13.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;2. Formularz asortymentowo – cenowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SWZ;
4. przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale VII ust. 1 SWZ;
5. Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy;
6. Oświadczenie Wykonawcy z art. 117 ust. 4, o którym mowa w rozdziale IX ust. 8 SWZ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ;
7. pełnomocnictwo w postaci elektronicznej lub elektroniczna kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osobą upoważnioną na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (jeżeli jest wymagane);
8. w przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt. 1.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z ust. 2 rozdziału V niniejszej SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Podmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt. 3.1 – 3.3 SWZ składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 (tj. w rozdziale V ust. 2 pkt.2 SWZ), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
8. W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego,
które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (zwany również Wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
3. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
cd. w rozdziale VI SWZ.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości i higieny dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych podległych OISW w Koszalinie
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.