eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikModernizacja kortów tenisowych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kortów tenisowych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 825-15-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25ad431f-41b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kortów tenisowych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ad431f-41b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064869/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja kortów tenisowych MOSIR w Kraśniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364811

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i budowa zadaszenia 3 kortów tenisowych halą na
obiekcie MOSiR w Kraśniku w ramach inwestycji pn. „Modernizacja kortów tenisowych Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w Kraśniku”.
2. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rządowego Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dlatego też
zamówienie będzie realizowane zgodnie z warunkami i zasadami określonymi regulaminem programu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej zwany PFU) i obejmuje m.in.:
1) uzyskanie wszelkich informacji i materiałów niezbędnych do prawidłowego sporządzenia projektu budowlanowykonawczego,
2) konsultowanie i uzyskanie uzgodnień z Zamawiającym w zakresie przyjętych rozwiązań koncepcyjnych, jak również
ostatecznych rozwiązań projektowych,
3) wykonanie projektu budowlanego (projekt budowlany zawiera: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektonicznobudowlany,
projekty techniczne branży konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej) uzgodnionego z Zamawiającym, wraz z
uzyskaniem wszelkich uzgodnień wymaganych przepisami prawa, opracowaniami, odstępstwami, zgodami, decyzjami (m.in.
decyzji o warunkach zabudowy) niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę,
4) uzyskanie własnym kosztem i staraniem dokumentu zezwalającego na prowadzenie robót zgodnie z Prawem
Budowlanym i obowiązującymi przepisami (pozwolenia na budowę) na pełny zakres robót objętych sporządzonym
projektem budowlano-wykonawczym,
5) wykonanie robót budowlanych,
6) uzyskania własnym kosztem i staraniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe prace zgodnie z Umową, PFU, SWZ zasadami wiedzy technicznej,
obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego (dalej: Inspektor Nadzoru:) wyznaczonego ze strony Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45232452-5 - Roboty odwadniające

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4765000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4967700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4765000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORT HALLS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992712267

7.3.3) Ulica: Krakowska 41/76

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4765000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.