eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorówModernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego w gminie Borów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego w gminie Borów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział zamówien publicznych UG Borów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934928

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 22

1.5.2.) Miejscowość: Borów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 713933221

1.5.8.) Numer faksu: 713933035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.engel@borow.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwborow.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego w gminie Borów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e89675-1827-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062249/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Borów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSiRG.271.004.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3112363,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja - zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego w gminie Borów”.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektów i modernizacji oświetlenia obejmującego wszystkie elementy opisane programem funkcjonalno-użytkowym i w oparciu o uzgodnione projekty z Zamawiającym i Tauron Nowe Technologie S.A, Tauron Dystrybucja SA. Wykona przewidziane roboty.
Zakres robót można podzielić na dwa etapy:
1) Etap I :
• wymianę istniejących opraw oświetleniowych – 512 szt.
• dobudować ( dogęścić ) nowe oprawy oświetleniowe wraz z wysięgnikami i zabezpieczeniami na istniejącej linii oświetleniowej napowietrznej - 25 kpl.
• montaż w istniejących SOU zabezpieczeń przed przepięciami kl. II i III
• Przeprowadzenie badań, prób i pomiarów
2) Etap II:
• rozbudowę sieci oświetleniowej w oparciu o nowe wydzielone obwody kablowe oraz przedłużenie istniejącej linii oświetleniowej – ok. 3435 mb
• rozbudowę sieci oświetleniowej napowietrznej na słupach typu ŻN – przedłużenie linii oświetleniowej – ok. 1251 mb
• budowę nowych punktów oświetleniowych na słupach stalowych 71 kpl.
• budowę nowych punktów oświetleniowych na istniejących słupach typu ŻN -linia napowietrzna - 19 kpl.
• budowę nowych punktów oświetleniowych na nowych słupach typu E10,5/10 – 2 kpl
• budowę nowych punktów oświetleniowych na nowych słupach ŻN – 6 kpl
• budowę nowych SOU do nowych linii oświetleniowych
• wykona projekty budowlane dla nowoprojektowanego oświetlenia
• Zakup i montaż zestawów opraw solarnych – 20 kpl.- wskazanie lokalizacyjne w uzgodnieniu z zamawiającym.
• Przeprowadzenie badań, prób i pomiarów
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu modernizacji oświetlenia obejmującego wszystkie elementy opisane programem funkcjonalno-użytkowym dla Etapu i i II i w oparciu o uzgodnione projekty wykona przewidziane w tym projekcie roboty.
3) Należy wykonać dokumentacje projektowe, oddzielnie dla Etapu I i oddzielnie dla każdego z zadań Etapu II przewidzianego prawem.
Każda oddzielna dokumentacja musi zawierać:
a) kompletny projekt budowlano-wykonawczy
b) instrukcję planu BIOZ.
c) obliczenia fotometryczne zgodnie z normą oświetlenia dróg i terenów zewnętrznych PNEN 13201;2016
d) projekt zagospodarowania terenu odwzorowany na mapie zasadniczej w skali 1:1000
e) zestawienie istniejącej infrastruktury
f) zestawienie projektowanej infrastruktury
Dokumentacja projektowa będzie kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a także obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu, uzgodnioną ze wszystkimi niezbędnymi podmiotami oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia i decyzje administracyjne, dokumentację projektową w następującej postaci:
- 2 egzemplarze w wersji papierowej,
- wersja elektroniczna w postaci plików na płycie CD lub DVD, przy czym wymagany jest zapis wszystkich elementów dokumentacji projektowej. Zapis plików w formacie: pliki tekstowe z rozszerzeniem *.doc, *.pdf. pliki graficzne z rozszerzeniem *.dwg, *.pdf. Arkusze kalkulacyjne z rozszerzeniem *.xls, *.pdf. pliki kosztorysowe z rozszerzeniem *.kst - *.xls. *.pdf.
Dokumentacja projektowo- będzie spełniać wymogi obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Szczegółowy zakres robót budowlanych opisany jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym który stanowi załącznik do SWZ.
Wszystkie w/w dokumenty dostępne są jako dokumenty do pobrania na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://gwborow.e-zp.finn.pl
Warunki realizacji umowy i płatności:
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Promesa wstępna Nr Edycja8/2023/3927/PolskiLad i na zasadach, o których mowa w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1998750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1998750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITINET Robert Wojniusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961631715

7.3.3) Ulica: ul. Anny Jagiellonki 6B lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-155

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1998750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Projekt współfinansowany z Rządowego Funduszu „Polski Ład”:
Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.