Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00379411/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
- 2024/BZP 00059147/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont sekretariatu biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy Al. Juliusza Słowackiego 17A wraz z aranżacją” – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Juliusza Słowackiego 17a
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-159
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8061081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna, Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont sekretariatu biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy Al. Juliusza Słowackiego 17A wraz z aranżacją” – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dabead44-4afb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00442032/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont sekretariatu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ER.270.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont sekretariatu biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy Al. Juliusza Słowackiego 17A wraz z aranżacją.
W ramach planowanej inwestycji przewidziano wyciszenie ściany oddzielającej sekretariat od gabinetu dyrektora oraz pozostałe prace remontowo-wykończeniowe.
Szczegółowy opis w SWZ oraz w Przedmiarze robót (załącznik nr 1 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54482,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54482,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54482,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2K-Budownictwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442247311
7.3.3) Ulica: ul. Świętego Wojciecha 89
7.3.4) Miejscowość: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
2K-BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
2K-BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54482,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Kompleksowe ubezpieczenie majątku i o.c. SM VICTORIA w Krakowie
- Wykonanie projektu technicznego (budowlanego) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na ,,Przebudowę budynków mieszkalnych nr 13, 14, 21 i 30 na osiedlu Albertyńskim w celu uzyskania przystanków windowych na poziomie ,,0" w celu likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych w trybie ,,Zaprojektuj i wykonaj"
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Usługa konserwacji, serwisu i przeglądów dwóch agregatów wody lodowej w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.40.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie - postępowanie nr 3
- DOSTARCZENIE OPTYKI ARTROSKOPOWEJ Z WYPOSAŻENIEM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.