Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337265/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RADOMSKU WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W RADOMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 3
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446858123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4174-zp@radomsko.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://radomsko.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6268aadb-3108-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RADOMSKU WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6268aadb-3108-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00334837/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Radomsku wraz z terenem przyległym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-262-2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 378225 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennego sprzątania i utrzymania czystości
w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Tysiąclecia 3 wraz z terenem przyległym, na łącznej powierzchni: 8 597,2 m2.
2. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień:
90910000-9 - usługi sprzątania.
3. Zamówienie obejmuje:
3.1 sprzątanie bieżące polegające na wykonywaniu codziennych czynności mających na celu utrzymane czystości w: pomieszczeniach biurowych i innych pomieszczeniach wewnętrznych, które mieszczą się w czterokondygnacyjnym budynku o powierzchni sprzątania 8 597,2 m2, w tym wykładziny dywanowe 286,4 m2, posadzki PCV 1.180,8 m2, posadzki ceramiczne 1 500,9 m2, wraz z terenem zewnętrznym, na który składają się drogi, dojazdy, parkingi, chodniki, powierzchnie dojść i innych utwardzonych o powierzchni 779,1 m2 , tereny zielone o powierzchni 4 850,00 m2 , a także dach do odśnieżania o powierzchni 1 488,2 m2 oraz odśnieżanie 99 paneli fotowoltaicznych.
3.2 sprzątanie okresowe polegające na wykonaniu prac okresowych tj. myciu okien i przeszkleń w budynku o powierzchni 1 700 m2, praniu maszynowym dywanów i mebli tapicerowanych, myciu opraw oświetleniowych, myciu kratek wentylacyjnych, maszynowym myciu posadzek twardych, sprzątaniu po remontach,
3.3 regularną dostawę na własny koszt środków czystości i środków higienicznych, dezynfekujących oraz narzędzi i urządzeń technicznych, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
Załączniku nr 2 - Wzór umowy,
Załączniku nr 3 - Formularz oferty
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378225,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378225,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-000-76-92
7.3.3) Ulica: Hauke Bosaka 1
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-217
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BUSZKO KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BUSZKO KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378225,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usługi w postaci przyrządzania gorącego posiłku z dowozem do Dziennego Domu Senior+ mieszczącego się w Radomsku przy ul. Sadowej 5
- Budowa żłobka dla dzieci do lat 3 przy ul. Sokolej w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.