Og³oszenie z dnia 2024-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00499487/01 - Wynik z dnia 2024-09-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony obiektu Szko³y Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z dzia³aniem grup interwencyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 14 W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388237052
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Profesora Wojciecha Marii Bartla 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-389
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp14.krakow@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp14.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony obiektu Szko³y Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z dzia³aniem grup interwencyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-08116e76-4db8-43a3-902e-29dcaf8fbb0f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00459160
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00455240/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony obiektu Szko³y Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z dzia³aniem grup interwencyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08116e76-4db8-43a3-902e-29dcaf8fbb0f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia ( dalej równie¿: platforma), która jest dostêpna pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê
na konto Wykonawcy.
3) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularz do komunikacji”).
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Szczegó³owe informacje dot. ¶rodków komunikacji zawarto w SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) i po¶wiadczania za zgodno¶æ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi
Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej: rozporz±dzenie w sprawie wymagañ dla dokumentów
elektronicznych) .
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych,
których wykaz dla przedmiotowego postêpowania jest podany w rozdziale VI i IX SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w
formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 773) dalej zwanym rozporz±dzeniem KRI , z uwzglêdnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki do formularza do komunikacji. (...)
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie
wspieranych wersji oprogramowania.
Szczegó³owa informacja dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajduje siê w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia
2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
2. Udostêpnianie protoko³u postêpowania oraz za³±czników, o których mowa w art. 74 ust. 1 i 2 Pzp, ma zastosowanie do wszystkich
danych osobowych, z wyj±tkiem szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, zebranych
w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w art. 18 ust. 3-6 oraz art. 74 ust. 3 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
3. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania
dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w
szczególno¶ci samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej),
braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu
zamówienia.
5. W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) oraz rozporz±dzenia 2016/679.
6. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z
przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem umowy, a podstaw± prawn± ich
przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych, spoczywaj±cy na
Zamawiaj±cym jako jednostce sektora finansów publicznych
7.obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp tj. przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
f) odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej znajduje siê w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP14.26.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie ochrony obiektu Szko³y Podstawowej nr 14 w Krakowie, ul. Profesora Bartla 29, 30-389 Kraków wraz z przyleg³ym terenem w tym dzia³anie grup interwencyjnych, polegaj±ce na bezpo¶redniej ochronie fizycznej osób i mienia przez agentów ochrony oraz instalacja na czas realizacji umowy elektronicznego system kontroli obchodów z mo¿liwo¶ci± podgl±du online w czasie rzeczywistym.
Szczegó³owy OPZ znajduje siê w za³±czniku do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazano w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie agentów ochrony
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji patrolu interwencyjnego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów : Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej warunek ten musi spe³niæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêdzie on wykonywa³ us³ugê objêt± uprawnieniem (koncesj±).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿:
nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ nale¿ycie wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 us³ugi obejmuj±ce ochronê osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni budynku min. 7000 m2, z których ka¿da trwa³a nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy oraz ka¿da z nich mia³a warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 200 000 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
wskazano w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w formularzu oferty o¶wiadczenie, z którego
wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z tre¶ci± art. 117 Ustawy Pzp.
3. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w
wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿
z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty
indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz.
IX SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do
realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
9. W odniesieniu do warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
warunek uznaje siê za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do
których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mog± byæ dokonywane, pod rygorem niewa¿no¶ci, jedynie w formie pisemnej.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, okre¶laj±c nastêpuj±ce warunki takiej zmiany:
a) zmiana terminu ¶wiadczenia us³ug - w przypadku konieczno¶ci skrócenia/wyd³u¿enia terminu ¶wiadczenia us³ug na
uzasadniony wniosek którejkolwiek ze Stron (np. epidemia, klêska ¿ywio³owa, strajk lub wprowadzenie stanu wyj±tkowego,
wprowadzanie zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, itd.)
b) zmiana wynagrodzenia wykonawcy:
i. w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, dotycz±cych wysoko¶ci stawki podatku
od towarów i us³ug lub innych podatków
i op³at maj±cych bezpo¶rednie zastosowanie do cen zaoferowanych przez Wykonawcê, pod warunkiem, i¿ zakres zmian
wynikaæ bêdzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego,
ii. w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, dotycz±cych wysoko¶ci minimalnego
wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie przepisu art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracê lub innych przepisów prawa dotycz±cych wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za
pracê, maj±cych bezpo¶rednie zastosowanie do cen zaoferowanych przez Wykonawcê,
iii. w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, dotycz±cych zasad podlegania
ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub
zdrowotne, o ile zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê zamówienia publicznego, od dnia
wej¶cia w ¿ycie takiej zmiany - je¶li zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
iv. (...)
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lono szczegó³owo w SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-22 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na platformie https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy nie wcze¶niej jednak ni¿ od dnia 01 wrze¶nia 2024 odgodz. 00:00.
2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, który nie wykaza³ braku podstaw do wykluczenia, o
których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).
3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje
stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy
tajemnicê przedsiêbiorstwa”. W przypadku gdy wykonawca nie wyodrêbni i nie zabezpieczy w ten sposób poufno¶ci
informacji, Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za ewentualne ujawnienie ich tre¶ci razem z informacjami jawnymi.
4.Szczegó³owe informacje dot. prowadzonego postêpowania w tym wszystkie wymagania wobec wykonawcy zawarte s± w
specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania tj.
https://ezamowienia.gov.pl
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie modernizacji wewnêtrznych linii zasilaj±cych elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyñska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana o¶wietlenia klatek schodowych na o¶wietlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyñska 51, 99, Lipiñskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipiñskiego 8-10 w Krakowie.
- O¶wietlenie ulicy Nazaretañskiej w Krakowie
- ¦wiadczenie us³ug transmisji alarmów po¿arowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równowa¿nego.
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugê ochrony osób i mienia Wroc³awskiego Teatru Lalek we Wroc³awiu w okresie 24 miesiêcy
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w zwi±zku z organizacj± imprez
- CA£ODOBOWA, STA£A I BEZPO¦REDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO S¡DU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
- "¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na rzecz S±du Rejonowego w Radzyniu Podlaskim przy ul. Stefana Kard. Wyszyñskiego 5"
- Us³uga kompleksowej ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elbl±gu po³o¿onych przy ul. Królewiecka 146 oraz ul. Elizy Orzeszkowa 6
- ¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA RADIA BIA£YSTOK S.A. W LIKWIDACJI
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.