eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki"Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej
im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego
w Sannikach w roku szkolnym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej
im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego
w Sannikach w roku szkolnym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf585983-26bb-459f-b439-136333f59848

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046226/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf585983-26bb-459f-b439-136333f59848

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bf585983-26bb-459f-b439-136333f59848
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „ Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”).
Pozostałe informacje w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym . W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularza do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
12. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail:sekretariat@sanniki.pl ( nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Pozostałe informacje w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bf585983-26bb-459f-b439-136333f59848

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Miasto i Gmina Sanniki, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Sanniki
z siedzibą: ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, tel. 24 277 78 10, e-mail: sekretariat@sanniki.pl,
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki jest Paweł Modrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: inspektor@kiodo.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2024/2025”
4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. (t.j.Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) Prawo Zamówień publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
7. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG.271.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w okresie od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów wędliniarskich i drobiu.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 schab bez kości w klasie I bez tłuszczu zewnętrznego 34 kg
2 boczek wędzony, parzony 11 kg
3 łopatka bez kości w klasie I 21 kg
4 żeberka wieprzowe w klasie I 45 kg
5 żeberka kulinarne w klasie I 1 kg
6 żeberka tójkąty w klasie I 4 kg
7 mięso mielone z łopatki, min. 88% mięsa wieprzowego 46 kg
8 mięso na gulasz w klasie I bez tłuszczu 12 kg
9 wołowina bez kości w klasie I 11 kg
10 polędwica sopocka, produkt wieprzowy, wędzony, parzony, mięso wieprzowe nie mniej niż 75% 3 kg
11 kiełbasa podwawelska, produkt wieprzowo-wołowy, średnio rozdrobniony, wędzony, parzony, mięso wieprzowe nie mniej niż 77%, mieso wołowe nie mniej niż 8% 12 kg
12 kiełbasa śląska, produkt wieprzowy, średnio rozdrobniony, wędzony, parzony, mięsa wieprzowego nie mniej niż 75% 7 kg
13 szynka w klasie I 2 kg
14 polędwiczki wieprzowe klasa I 12 kg
15 karkówka wieprzowa klasa I bez kości 22 kg
16 szynka swojska wieprzowa, mięso wędzone, parzone min. 95% mięsa z szynki 1 kg
17 polędwica z warzywami z mięsa drobiowo-wieprzowego i warzyw, min. 26% mięsa z kurczaka 2 kg
18 kiełbasa krakowska, mięso wieprzowe grubo rozdrobnione, parzone, wędzone, miesa wieprzowego min. 89% 1 kg
19 kiełbasa szynkowa wieprzowa, grubo rozdrobniona z dodatkiem mięsa szynki min. 37% 2 kg
20 szynka wieprzowa gotowana, min. 57% mięsa z szynki 3 kg
21 kiełbasa golonkowa, parzona, wędzona, gruboziarnista, min. 20% mięsa z golonki 2 kg
22 szynka konserwowa wieprzowa, min. 65% mięsa wieprzowego 2 kg
23 wątróbka drobiowa klasa I 8 kg
24 szynka z indyka, produkt parzony, zawartość mięsa z indyka min. 90% 13 kg
25 udziec z kurczaka klasa I 60 kg
26 porcje rosołowe klasa I 22 kg
27 skrzydełka z kurczaka klasa I 31 kg
28 filet z kurczaka, bez kości i skóry klasa I 43 kg
29 podudzie z kurczaka klasa I 20 kg
30 mięso mielone z piersi indyka, min. 95% mięsa z piersi indyka 4 szt
31 filet z kurczaka faszerowany indyk z dodatkiem suszonych warzyw, min. 45% filetu z kurczaka i min. 10% filetu z indyka 2 kg
32 pierś z kurczaka gotowana, min. 75% mięsa z kurczaka 3 kg
33 parówki delikatesowe wieprzowe w osłonce niejadalnej, min. 71% mięsa wieprzowego 8 kg
34 pasztet drobiowy w puszce 155g, zawartość surowców z kurczka min. 38% 6 szt
35 filet z indyka w klasie I 12 kg
36 polędwica miodowa z mięsa filetu kurczaka, min. 40 % mięsa z kurczaka 3 kg
37 pasztet w bloku, wyrób wieprzowo-drobiowy, pieczony, drobno rozdrobniony, zawartość mięsa min. 25% 1 kg
38 boczek surowy 5 kg
39 golonka 10 kg
40 grzbiety z kurczaka 60 kg
41 kiełbasa biała surowa 10 kg
42 kości wędzone 3 kg
43 łopatka z kością 5 kg
44 mortadela 5 kg
45 pałeczki z kurczaka 10 kg
46 podgardle/pachwina wędzona 5 kg
47 schab z kością 5 kg
48 słonina 1 kg
49 wołowina z kością 3 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium: Waga
cena za wykonanie danej części zamówienia 100 %

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:
Cmin
Yn = __________ x 100 pkt.
Cn
Gdzie:
Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,
Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w okresie od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mlecznych
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 ser biały – półtłusty 55 kg
2 mleko świeże w butelce 3,2% 1 litr 235 litr
3 mleko UHT 3,2 % bez laktozy 1 litr 1 litr
4 śmietana 30% (0,5l) 76 szt.
5 masło śmietankowe kostka 200g, zawartość tłuszczu min. 82% 145 szt.
6 flora 35% tłuszcz do smarowania 400g, bez oleju palmowego, 100% roślinne, kwasy Omega3&6, 1 szt
7 masło klarowane 500g 1 szt
8 serek waniliowy o pojemności od 140-150 g bez syropu glukozowo--fruktozowego, maksymalnie 10g cukru w produkcie 40 szt.
9 serek twarogowy typu almette o pojemności 125-135g 6 szt
10 twarożek odtłuszczony puszysty, opakowanie min. 90g 5 szt
11 ser żółty Gouda niedopuszczalny wyrób seropodobny, podpuszczkowy, dojrzewający z mleka pasteryzowanego o zawartości tłuszczu nie większej niż 27g/100g produktu 14 kg
12 jogurt naturalny z owocami o pojemności od 120-150g bez syropu glukozowo-fruktozowego maksymalnie 10g cukru 20 szt.
13 jogurt naturalny typu greckiego opakowanie o pojemności 400g, zawartość tłuszczu 2-2,5% 8 szt.
14 jogurt naturalny typu greckiego o smaku waniliowym, opakowanie o pojemności 150g, 10 szt.
15 deser o smaku truskawkowym z mleka, min. 33% mleka odtłuszczonego, opakowanie 115g 10 szt
16 śmietana 18% 400g 30 szt
17 serek topiony 100g 13 szt.
18 ser feta 270 g 10 szt.
19 maślanka owocowa w kartonie 1litr 8 szt
20 maślanka naturalna pasteryzowana, w kartonie, 1l 4 szt
21 zsiadłe mleko 400g 6 szt
22 serek homogenizowany 180g 20 szt
23 lody w kubku 220ml 15 szt
24 jogurt smakowy do picia- 115g 30 szt.
25 jogurt naturalny typu greckiego 440 g 15 szt.
26 masło roślinne w kubku - 250g 20 szt.
27 mleczko kokosowe puszka 400 ml 5 szt.
28 ser mascarpone 250g 5 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium: Waga
cena za wykonanie danej części zamówienia 100 %

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:
Cmin
Yn = __________ x 100 pkt.
Cn
Gdzie:
Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,
Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w okresie od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców i przetworów owocowych.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 jabłka 80 kg
2 cytryny 10 kg
3 banany 26 kg
4 dżem truskawkowy, brzoskwiniowy, wiśniowy, nie mniej niż 80% owoców w dżemie, słoik 280g 20 szt
5 syrop owocowy 400ml 36 szt
6 pomarańcze 4 kg
7 mandarynki 11 kg
8 truskawki świeże (produkty sezonowe, maj-czerwiec) 12 kg
9 gruszki 14 kg
10 winogrono 4 kg
11 kiwi 30 szt
12 śliwki (sezon) 3 kg
13 arbuz 6 kg
14 truskawki mrożone 450g 38 szt
15 wiśnie mrożone 450g 38 szt
16 czarna porzeczka mrożona 450g 8 szt
17 morele świeże (sezonowo) 6 kg
18 brzoskwinie świeże (sezonowo) 6 kg
19 brzoskwinie w puszce 820g 4 szt
20 ananas plastry w puszce 565g 6 szt
21 maliny świeże 250g(sezonowo) 2 szt
22 borówka świeża 250g 2 szt
23 maliny mrożone 280g 2 szt
24 dżem truskawkowy 280g 25 szt.
25 limonka 1 kg
26 marmolada wieloowocowa 2 szt..
27 mrożona czarna porzeczka 2,5kg 1 szt.
28 rodzynki 100g 1 szt.
29 lody wodne 80 ml 20 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium: Waga
cena za wykonanie danej części zamówienia 100 %

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:
Cmin
Yn = __________ x 100 pkt.
Cn
Gdzie:
Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,
Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w okresie od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i przetworów warzywnych
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 ziemniaki 500 kg
2 ziemniaki młode (maj- czerwiec) 245 kg
3 marchew 30 kg
4 pietruszka 11 kg
5 por 42 szt
6 pieczarki 12 kg
7 pomidor 8 kg
8 ogórek zielony 6 kg
9 koper 11 p
10 natka pietruszki 21 p
11 cebula 7 kg
12 cebula czerwona 3 kg
13 kapusta pekińska 14 kg
14 kapusta biała 2 kg
15 kapusta młoda w sezonie 15 szt
16 kapusta czerwona 18 kg
17 kapusta kwaszona 12 kg
18 seler 7 kg
19 sałata zwykła 21 szt.
20 sałata lodowa 16 szt.
21 rzodkiewka 11 p
22 ogórki kwaszone 13 kg.
23 kapusta włoska 26 szt.
24 burak botwinka (kwiecień-maj) 1 p
25 burak ćwikłowy 19 kg
26 brokuł świeży 1 szt
27 brokuł mrożony 450g 11 szt
28 szczypiorek 21 p
29 papryka czerwona 1 kg
30 papryka żółta 1 kg
31 czosnek 7 szt.
32 pomidory koktajlowe cherry 250g 6 szt
33 kalafior mrożony 450g 9 szt
34 kalafior świeży 1 szt
35 szpinak mrożony 450g 6 szt
36 szpinak świeży 200g 1 szt
37 fasola szparagowa mrożona 450g 20 szt
38 mieszanka 7-mio składnikowa 450g 10 szt
39 marcheweczki mini mrożone 450g 12 szt
40 groszek zielony mrożony 450g 6 szt
41 barszcz ukraiński mrożony opakowanie 400g 8 szt
42 marchewka z groszkiem mrożonka 450g 10 szt
43 groch suchy łuskany połówki 400g 3 szt
44 fasola biała drobna 500g2 szt
45 koncentrat pomidorowy 30% 190g 31 szt
46 ogórki konserwowe w słoiku 0,92l 16 szt
47 przecier szczawiowy siekany w słoiku 200g 8 szt
48 kukurydza w puszce 400g 29 szt
49 groszek zielony w puszce 400g 9 szt
50 soczewica czerwona 350g 2 szt
51 sałatka szwedzka 360 8 szt
52 fasolka czerwona puszka 400g 1 szt
53 mix sałat 150g-180g 2 szt
54 bukiet warzyw 450g 8 szt
55 sałata rzymska 1 szt
56 ciecierzyca 400g 1 szt
57 cieciorka puszka 400g 1 szt
58 passata pomidorowa słoik 690g 16 szt
59 cukinia 5 kg
60 pomidory krojone bez skórki w kartonie 390g 10 szt
61 brokuły świeże 15 kg
62 chrzan biały w słoiku 200g 5 szt.
63 fasola drobna biała 8 kg
64 groch łuskany połówki 5 kg
65 mrożona brukselka 450g 5 szt.
66 ogórki świeże 3 kg
67 oliwki czarne lub zielone 220g 3 szt.
68 papryka surowa 5 kg
69 passata 500g 10 szt.
70 pomidor cherry 2 kg
71 pomidor (puszka) 400g 3 szt.
72 seler naciowy 2 szt.
73 szczaw konserwowy 350 g 15 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium: Waga
cena za wykonanie danej części zamówienia 100 %

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:
Cmin
Yn = __________ x 100 pkt.
Cn
Gdzie:
Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,
Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w okresie od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przypraw, makaronów, mąki i kasz.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 mąka typ 480 41 kg
2 mąka pszenna typ 500 10 kg
3 mąka ziemniaczana 1kg 3 kg
4 mąka pełnoziarnista typ 1850, 900g 1 szt
5 mąka kukurydziana 1kg 1 szt.
6 ciasto francuskie 375 g 11 szt.
7 makaron świderki 400g 60 szt.
8 makaron rosołowy 400g 52 szt.
9 makaron krajanka 400g 40 szt.
10 makaron pełnoziarnisty świderki/pióra 400g 8 szt.
11 makaron spaghetti 400g 24 szt.
12 makaron pióra 400g 8 szt
13 makaron kokardki mini 400g 23 szt
14 makaron gwiazdki 250g 12 szt
15 makaron wstążaka średnia 500g 12 szt.
16 makaron łazanki 400 g 12 szt.
17 zacierki 250g 6 szt
18 ryż w saszetkach 400g 13 szt.
19 ryż 1kg 8 szt.
20 ryż brązowy w saszetkach 400g 2 szt
21 kasza manna błyskawiczna 400g 4 szt
22 kasza jęczmienna 400g 11 szt
23 kasza jęczmienna w saszetkach 400g 21 szt
24 kasza gryczana jasna w saszetkach 400g 11 szt.
25 kasza bulgur w saszetkach 400g 8 szt
26 kasza kus-kus 400 g 18 szt
27 płatki owsiane górskie 400g 3 szt
28 płatki owsiane błyskawiczne 400g 3 szt
29 płatki ryżowe błyskawiczne 250g 3 szt
30 płatki jeczmienne błyskawiczne 400g 3 szt
31 płatki jaglane 200g 3 szt
32 cukier 80 kg
33 cukier puder 500g 4 szt
34 cukier waniliowy 16g 24 szt.
35 proszek do pieczenia 30g 1 szt
36 sól 4 kg
37 kwasek cytrynowy 50g 7 szt.
38 liść laurowy opakowanie 20g 4 szt.
39 keczup łagodny o minimalnej zawartości pomidorów 160g/100g opakowania o pojemności 0,5l 3 szt.
40 przyprawa warzywna do potraw bez glutaminianu sodu 200g 77 szt
41 zupa pieczarkowa w proszku 45g 17 szt
42 barszcz biały w proszku 165g 32 szt.
43 zupa grochowa w proszku 75g 11 szt
44 zupa fasolowa w proszku 63g 13 szt
45 majeranek 20g 22 szt.
46 papryka słodka mielona 20g 10 szt.
47 curry przyprawa orientalna 20g 3 szt.
48 kurkuma 20g 2 szt.
49 tymianek 10g 2 szt
50 zioła prowansalskie 10g 12 szt.
51 rozmaryn 15g 3 szt.
52 czosnek suszony granulowany 20g 7 szt.
53 oregano 10g 4 szt.
54 bazylia 10g 6 szt.
55 ziele angielskie 20g 7 szt.
56 płatki kukurydziane z witaminami i żelazem 600g 5 szt
57 jajka klasa A, rozmiar L, waga 50-60g 440 szt.
58 smalec wieprzowy 200g 16 szt
59 olej rzepakowy, rafinowany 1 l 45 szt.
60 majonez 620g 17 szt.
61 cynamon 15g 6 szt.
62 pieprz w ziarnach 20g 11 szt.
63 pieprz mielony biały lub czarny 20g 29 szt.
64 budyń (waniliowy, śmietankowy, czekoladowy) 64g 16 szt
65 kisiel (wiśniowy, truskawkowy, malinowy, agrestowy, cytrynowy, pomarańczowy) 38 g 16 szt
66 galaretka (wiśniowa, truskawkowa, malinowa, agrestowa, cytrynowa, pomarańczowa) 75 g 40 szt
67 herbata ekspresowa 100 torebek 4 szt
68 herbata ekspresowa owocowa 20 torebek 2 szt.
69 mięta w saszetkach 30g 11 szt.
70 mięta świeża w doniczce 2 szt.
71 kawa zbożowa inka 150g 7 szt
72 kakao granulowane 350g 6 szt
73 musztarda sarepska 280g 2 szt
74 miód pszczeli wielokwiatowy prawdziwy, opakowanie o pojemności 370g 4 szt.
75 sos spaghetti 350 g 1 szt.
76 sos sałatkowy 9 g 6 szt.
77 koncentrat buraczany 300 g 2 szt.
78 sos słodko-kwąsny 350 g 4 szt.
79 fix spaghetti 4 sery z brokułami 48 g 7 szt.
80 krem czekoladowy 350g 4 szt
81 woda niegazowana 1,5l 1 szt
82 sok owocowy 100% w kartoniku ze słomką 200ml 1 szt
83 woda niegazowana źródlana z dozownikiem 500ml 1 szt
84 biszkopty okrągłe 120g 5 szt
85 chrupki kukurydziane, produkt bezglutenowy, bez dodatku cukru i soli, 90g 6 szt
86 pałeczki kukurydziane, produkt bezglutenowy, bez dodatku cukru i soli, 540g 6 szt
87 talarki jaglano-kukurydziane/gryczane, produkt bez dodatki soli i cukru, 55g 8 szt
88 wafle ryżowe naturalne 130g 10 szt
89 groszek ptysiowy 80g 6 szt
90 grzanki pszenne 150g 6 szt
91 pestki dyni łuskane 100g 4 szt
92 przyprawa do kurczaka 30g 14 szt
93 musli z owocami, płatki zbożowe z rodzynkami i migdałami 350g 8 szt
94 wafle tortowe kwadratowe 160g (5szt) 1 szt
95 barszcz biały 165g 5 szt.
96 bulion warzywny 120g 7 szt.
97 chili 15g 1 szt.
98 chrzan tarty 170g 1 1 szt.
99 drożdże 100g 2 szt.
100 estragon 10g 2 szt.
101 gałka muszkatołowa mielona 15g 1 szt.
102 goździki 8g 1 szt.
103 herbata granulowana 90g 4 szt.
104 imbir 1 kg
105 kakao 200g 2 szt.
106 kardamon mielony 12g 1 szt.
107 ketchup 480g 2 szt.
108 kolendra 15g 1 szt.
109 koper suszony 6g 1 szt.
110 liść laurowy 7 g 4 szt.
111 lizaki 10g 20 szt.
112 miód naturalny wielokwiatowy 950 g 6 szt.
113 musztarda francuska 280 g 1 szt.
114 ocet jabłkowy 250 ml 2 szt.
115 ocet winny 250 ml 2 szt.
116 oliwa z oliwek 0,5 l 1 szt.
117 papryka ostra mielona 20g 3 szt.
118 przyprawa do ziemniaków 12g 3 szt.
119 ryż 1kg 4 kg
120 słonecznik łuskany 100g 1 szt.
121 sos buraczany 200g 4 szt.
122 sos grzybowy 40g 6 szt.
123 sos myśliwski 40g 3 szt.
124 sos pieczarkowy 34g 5 szt.
125 sos słodko-kwaśny 500g 10 szt.
126 sos sojowy 150 ml 1 szt.
127 sos spaghetti 500g 10 szt.
128 sól alpejska 10 kg
129 sól peklowa 1 kg
130 woda gazowana 1,5l. 4 szt.
131 Żurek 0,5 litra 5 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium: Waga
cena za wykonanie danej części zamówienia 100 %

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:
Cmin
Yn = __________ x 100 pkt.
Cn
Gdzie:
Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,
Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w okresie od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 ryba mrożona - filet z dorsza b/s SHP 230-280 10-20% glazury 20 kg
2 ryba mrożona - filet z miruny ze skórą, SHP 170-227 50 kg
3 ryba mrożona - filet z morszczuka b/s, SHP 170-230 10 kg
4 ryba mrożona - filet z mintaja b/s, SHP 170-340 10 kg
5 makrela wędzona 1 kg
6 filet z makreli w sosie pomidorowym, konserwa rybna sterylizowana, filety z makreli (60%), sos pomidorowy (40%) puszka 170g 6 szt
7 tuńczyk - puszka 170g, w sosie własnym, kawałki, zawartośc ryby w opakowaniu min.70% 3 szt
8 paluszki rybne z fileta 10 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium: Waga
cena za wykonanie danej części zamówienia 100 %

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:
Cmin
Yn = __________ x 100 pkt.
Cn
Gdzie:
Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,
Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w okresie od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 chleb pszenny zwykły krojony 0,60 kg 120 szt
2 chleb razowy krojony 0,60 kg 6 szt
3 chleb pełnoziarnisty krojony 0,55kg 6 szt
4 bułka grahamka 0,06 kg 37 szt.
5 bułka poznańska duża 0,09 kg 70 szt.
6 bułka kajzerka 0,05 kg 100 szt.
7 bułka tarta 0,5 kg 32 szt.
8 bułka słodka z kruszonką 0,15kg 30 szt
9 bułka słodka z budyniem 0,08kg 30 szt
10 rogale z jabłkiem 0,08 kg 30 szt
11 bułeczki mleczne 400g 16 szt
12 pączki 0,08kg 71 szt
13 placek drożdżowy mała foremka 0,3kg 8 szt
14 chałka drożdżowa 0,3kg 16 szt
15 ciasteczka owsiane fitt na wagę 4 kg
16 baton zbożowy 25g lub równoważne 50 szt.
17 drożdżówka 80g 35 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium: Waga
cena za wykonanie danej części zamówienia 100 %

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:
Cmin
Yn = __________ x 100 pkt.
Cn
Gdzie:
Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,
Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w okresie od 02.09.2024 r. do 30.06.2025 r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworzonych produktów spożywczych.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 Pierogi z serem, opakowanie 400g , bez konserwantów 20 szt
2 Pierogi z truskawkami, opakowanie 400g, bez konserwantów 12 szt
3 Pierogi z mięsem, opakowanie 380g, bez konserwantów 20 szt
4 Pierogi ruskie, opakowanie 400g, bez konserwantów 20 szt

4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Nazwa kryterium: Waga
cena za wykonanie danej części zamówienia 100 %

Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:
Cmin
Yn = __________ x 100 pkt.
Cn
Gdzie:
Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,
Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Część nr 1,2,3,4,5,6,7,8 zamówienia
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile
wynika to z odrębnych przepisów;
Część nr 1,2,3,4,5,6,7,8 zamówienia
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Część nr 1,2,3,4,5,6,7,8 zamówienia
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Część nr 1,2,3,4,5,6,7,8 zamówienia
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Ocena braku podstaw do wykluczenia, odbywa się na podstawie oświadczenia wstępnego, składanego przez wykonawcę zgodnie z art. 125 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, odbywa się na podstawie oświadczenia wstępnego, składanego przez wykonawcę zgodnie z art. 125 ustawy Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub z innego właściwego rejestru albo pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio
z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia – Załącznik Nr 4 /jeżeli dotyczy/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa:
- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu
lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego
z wykonawców osobno.
b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego
z wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały przewidziane w projekcie umowy- Załącznik nr 5

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający dokona weryfikacji Wykonawców poprzez sprawdzenie listy sankcyjnej opublikowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz rozporządzeń nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. Strona 9 z 31 w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających.

Uwaga: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 3, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł (art. 7 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.