Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401718/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Nowe oblicze Oporowa” – przebudowa budynku po byłej Cukrowni w Oporowie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Oporów wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną i sportową”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPORÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oporów 25
1.5.2.) Miejscowość: Oporów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-322
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 383 11 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@oporow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oporow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da4f113e-d0cd-4853-a12d-ea05196bf2361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nowe oblicze Oporowa” – przebudowa budynku po byłej Cukrowni w Oporowie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Oporów wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną i sportową”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da4f113e-d0cd-4853-a12d-ea05196bf236
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00395549/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Nowe oblicze Oporowa” – przebudowa budynku po byłej Cukrowni w Oporowie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Oporów wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną i sportową”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8111056,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zdefiniowanie zakresu rzeczowego i zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz z instalacją mediów budynku po byłej Cukrowni w Oporowie oraz budynków towarzyszących wraz z zakupem wyposażenia. Zagospodarowanie terenu wokół budynków. Utworzenie m.in. sali widowisko-kinowej. Remont i rozbudowa budynków użyteczności publicznej. Utworzenie izby pamięci dotyczącej historii terenów Gminy Oporów. Modernizacja boisk wraz z terenami przyległymi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1 określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunki określone w wzorze (projekcie) umowy – Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39130000-2 - Meble biurowe
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39171000-1 - Witryny wystawowe
38652000-0 - Projektory filmowe
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 8021626,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Nowe oblicze Oporowa” – przebudowa budynku po byłej Cukrowni w Oporowie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Oporów wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną i sportową realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wskazanym w opisie zakresu zadania dla Części Nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zadania inwestycyjnego objętego nadzorem wynika z Programu Funkcjonalno - użytkowego – stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunków określonych w wzorze (projekcie) umowy stanowiącym Załącznik Nr 5A do SWZ. Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór nad projektem i dokumentacją oraz nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: konstrukcyjno-budowlanej;
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9866600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9866600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9866600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484
7.3.3) Ulica: Piekarska
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8021626,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO W4 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743253251
7.3.3) Ulica: Monte Cassino
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89430,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
więcej: Projektory filmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.