eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oporów"Nowe oblicze Oporowa" - przebudowa budynku po byłej Cukrowni w Oporowie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Oporów wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną i sportową"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Nowe oblicze Oporowa” – przebudowa budynku po byłej Cukrowni w Oporowie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Oporów wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną i sportową”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPORÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oporów 25

1.5.2.) Miejscowość: Oporów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-322

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 383 11 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@oporow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oporow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da4f113e-d0cd-4853-a12d-ea05196bf236

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nowe oblicze Oporowa” – przebudowa budynku po byłej Cukrowni w Oporowie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Oporów wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną i sportową”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da4f113e-d0cd-4853-a12d-ea05196bf236

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00395549/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Nowe oblicze Oporowa” – przebudowa budynku po byłej Cukrowni w Oporowie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Oporów wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną i sportową”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401718

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8111056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zdefiniowanie zakresu rzeczowego i zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wraz z instalacją mediów budynku po byłej Cukrowni w Oporowie oraz budynków towarzyszących wraz z zakupem wyposażenia. Zagospodarowanie terenu wokół budynków. Utworzenie m.in. sali widowisko-kinowej. Remont i rozbudowa budynków użyteczności publicznej. Utworzenie izby pamięci dotyczącej historii terenów Gminy Oporów. Modernizacja boisk wraz z terenami przyległymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr 1 określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunki określone w wzorze (projekcie) umowy – Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

39130000-2 - Meble biurowe

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39171000-1 - Witryny wystawowe

38652000-0 - Projektory filmowe

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 8021626,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Nowe oblicze Oporowa” – przebudowa budynku po byłej Cukrowni w Oporowie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy Oporów wraz z wyposażeniem, infrastrukturą techniczną i sportową realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wskazanym w opisie zakresu zadania dla Części Nr 1. Szczegółowy opis przedmiotu zadania inwestycyjnego objętego nadzorem wynika z Programu Funkcjonalno - użytkowego – stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunków określonych w wzorze (projekcie) umowy stanowiącym Załącznik Nr 5A do SWZ. Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór nad projektem i dokumentacją oraz nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż:
 konstrukcyjno-budowlanej;
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9866600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9866600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9866600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484

7.3.3) Ulica: Piekarska

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8021626,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO W4 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743253251

7.3.3) Ulica: Monte Cassino

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89430,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.