Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00450165/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
- 2023/BZP 00014025/01 - Wynik z dnia 2023-01-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Montaż i uruchomienie Systemu monitoringu w 13-tu PSZOK oraz świadczenie usługi monitoringu wizyjnego wraz z wirtualnym obchodem, z wykorzystaniem łącza internetowego zapewnionego przez wykonawcę.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI"
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302306805
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 8
1.4.2.) Miejscowość: Piła
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: prgok@prgok.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prgok.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459265
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00450165/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00041369/02/P
Po zmianie:
2022/BZP 00041369/03/P
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.10. Identyfikator pozycji planu postępowań Przed zmianą:
1.3.3 Wykonywanie usługi monitoringu PSZOK-ów na okres 48 miesięcy.
Po zmianie:
1.3.4 Montaż i uruchomienie Systemu monitoringu w 13-tu PSZOK oraz świadczenie usługi monitoringu wizyjnego wraz z wirtualnym obchodem, z wykorzystaniem łącza internetowego zapewnionego przez wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na montażu i uruchomieniu Systemu monitoringu w 13-tu Punktach Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) polegającą na zaprogramowanie i uruchomienie Systemu dla każdego PSZOK-u oraz świadczenie usługi monitoringu wizyjnego wraz z wirtualnym obchodem, z wykorzystaniem łącza internetowego zapewnionego przez wykonawcę.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na montażu i uruchomieniu Systemu monitoringu w 13-tu Punktach Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) polegającą na zaprogramowaniu i uruchomieniu Systemu dla każdego PSZOK-u oraz świadczenie usługi monitoringu wizyjnego wraz z wirtualnym obchodem, z wykorzystaniem łącza internetowego zapewnionego przez wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań.
2) Sytuacji finansowej i ekonomicznej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), a w przypadku, gdy termin wygaśnięcia polisy nastąpi w trakcie realizacji umowy wykonawca zobowiązany będzie w terminie 14 dni przed końcem okresu ubezpieczenia do przedstawienia dokumentu stwierdzającego kontynuację ochrony ubezpieczeniowej w zakresie i o wartości co najmniej odpowiadającej warunkom wygasającej polisy na kolejny okres ubezpieczenia.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SWZ oraz dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonywanie usług ochrony osób i mienia
na podstawie wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób
i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 ).
Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego
na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SWZ oraz koncesji, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej potencjału technicznego:
a) doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi obejmujące swym zakresem budowę, rozbudowę lub przebudowę systemu monitoringu CCTV, o wartości co najmniej 30.000,00 złotych brutto oraz prowadzili przez okres min 12 miesięcy lub prowadzą usługę monitorowania obiektu/ów o charakterze przemysłowym.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SWZ oraz wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
b) osób zdolnych do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniają minimum trzy osoby posiadające licencje zabezpieczenia technicznego min II – go stopnia.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SWZ i wykazu osób, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań.
2) Sytuacji finansowej i ekonomicznej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), a w przypadku, gdy termin wygaśnięcia polisy nastąpi w trakcie realizacji umowy wykonawca zobowiązany będzie w terminie 14 dni przed końcem okresu ubezpieczenia do przedstawienia dokumentu stwierdzającego kontynuację ochrony ubezpieczeniowej w zakresie i o wartości co najmniej odpowiadającej warunkom wygasającej polisy na kolejny okres ubezpieczenia.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SWZ oraz dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonywanie usług ochrony osób i mienia
na podstawie wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób
i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995 ).
Ocena potwierdzenia spełniania warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego
na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SWZ oraz koncesji, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej potencjału technicznego:
a) doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi obejmujące swym zakresem budowę, rozbudowę lub przebudowę systemu monitoringu CCTV, o wartości co najmniej 30.000,00 złotych brutto oraz prowadzili przez okres min 12 miesięcy lub prowadzą usługę monitorowania obiektu/ów o charakterze przemysłowym.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SWZ oraz wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
b) osób zdolnych do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniają minimum trzy osoby posiadające uprawnienia Kwalifikowanego Pracownika Zabezpieczenia Technicznego
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 do SWZ i wykazu osób, na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-30 10:00
Po zmianie:
2022-12-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-30 10:15
Po zmianie:
2022-12-01 10:15
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zaklejarka automatyczna do Zakładu Patomorfologii
- Dostawa wybranych instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Pile
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitorowania syst. zabezp. technicznego w siedzibie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz monitor. syst. zabezp. tech. w PR w Bytowie i PR w Miastku
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługi całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od I do V 2025 r.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych dla Sądu Rejonowego w Cieszynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.