Og³oszenie z dnia 2024-08-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00514129/01 - Wynik z dnia 2024-09-24
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³ynów infuzyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W S£UPCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306621
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³upca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmatelska@szpital.slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://szpital.slupca.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa p³ynów infuzyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-931cf9fd-829a-48be-9f78-4e0afb5f8fda
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00459364
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00227240/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.1 Dostawa leków, opatrunków leczniczych, p³ynów do dializ, p³ynów infuzyjnych i preparatów do ¿ywienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-931cf9fd-829a-48be-9f78-4e0afb5f8fda3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w S³upcy, ul. Traugutta 7, 62-400 S³upca;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej w S³upcy, ul. Traugutta 7, 62-400 S³upca jest Agnieszka Pachuta-Piegsa, adres email: iodo@szpital.slupca.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c
RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r – Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocze¶nie Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w S³upcy, przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/382/15/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³ynów infuzyjnych. Szczegó³owy opis zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692500-2 - P³yny do¿ylne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W trakcie obowi±zywania umowy Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji obejmuj±cego prawo do zwiêkszenia ilo¶ci zakupywanego asortymentu w danej pozycji do 20 % warto¶ci danej pozycji po cenie jednostkowej okre¶lonej w ofercie. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, albo w przypadku skorzystania w niepe³nym zakresie, Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w przypadku wyczerpania zakresu podstawowego dostawy w danej pozycji, je¶li pojawi siê potrzeba zwiêkszenia zakresu tej dostawy. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o skorzystaniu z prawa opcji. Do asortymentu dostarczanego w ramach prawa opcji stosuje siê wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy, w tym w szczególno¶ci postanowienia dotycz±ce terminu dostawy, reklamacji i terminu wa¿no¶ci.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-01-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena (C) – waga 100%. Kryterium cena bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w ofercie. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiaj±cy przyzna punkty na podstawie poni¿szego wzoru:
Liczba punktów (C) = Cn / Cb x 100
gdzie:
Cn – najni¿sza cena brutto spo¶ród z³o¿onych ofert
Cb – cena brutto oferty badanej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
- sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
2) o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
3) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, pkt 4, pkt 5 oraz pkt 6;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w ust. 1 pkt 1 - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1;
2) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 4 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, sk³ada ka¿dy z wykonawców. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c±wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrze¿eniem wyj±tków wskazanych postanowieniami niniejszej umowy, w tym ust. 2 niniejszego paragrafu.2. W trakcie obowi±zywania umowy, strony dopuszczaj± zmiany jej tre¶ci wy³±cznie w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
2) zmian cen urzêdowych leków, wprowadzonych rozporz±dzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mog± dotyczyæ wy³±cznie obni¿enia cen jak równie¿ dodania nowych a tak¿e skre¶lenia leków z wykazu leków objêtych cenami urzêdowymi. W przypadku skre¶lenia produktu objêtego niniejsz± umow± z wykazu produktów objêtych cenami urzêdowymi, cena jego zakupu nie bêdzie wy¿sza, ni¿ cena przedstawiona w ofercie przetargowej stanowi±cej za³±cznik do przedmiotowej umowy. W przypadku braku takiej mo¿liwo¶ci z powodu naruszenia interesu ekonomicznego lub prawnego Wykonawcy, strony wykre¶l± produkt z umowy. Zmiana wymaga sporz±dzenia aneksu.
3. Zmiany wymienione w ppkt 1) i 2) nastêpuj± z mocy prawa i obowi±zuj± od dnia obowi±zywania odpowiednich przepisów.
4. Strony dokonaj± zmiany wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Ustalone wynagrodzenie bêdzie waloryzowane raz w okresie obowi±zywania umowy o warto¶æ wska¼nika cen towarów i us³ug, publikowanego w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego. Zwaloryzowana stawka wynagrodzenia znajduje zastosowanie pocz±wszy od kolejnego miesi±ca kalendarzowego, nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym opublikowano stosowny Komunikat Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego. Wykonawca winien z³o¿yæ do Zamawiaj±cego wniosek w powy¿szym zakresie do koñca I kwarta³u 2025 roku, z tym ¿e zmiana wynagrodzenia nast±pi pocz±wszy od miesi±ca, w którym zosta³ z³o¿ony ww. wniosek.
5. Wzrost wynagrodzenia na podstawie wska¼nika cen towarów i us³ug, o którym mowa w ust. 3 mo¿e obejmowaæ tylko wszelkie koszty transportu oraz zakup niezbêdnych materia³ów s³u¿±cych do realizacji umowy, które powinny zostaæ wykazane przez Wykonawcê.
6. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do zmiany wynagrodzenia je¿eli wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug, o którym mowa w ust. 4 i 5 powy¿ej nie przekroczy 3 % (w stosunku rok do roku).
7. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e maksymalna ³±czna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o których mowa w ust. 4-6 powy¿ej to 10 % warto¶ci wynagrodzenia umownego brutto.
8. W przypadku szczególnych okoliczno¶ci, takich jak wstrzymanie lub zakoñczenie produkcji, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dostarczania odpowiedników preparatów objêtych umow±. Ewentualna zmiana ceny w tym zakresie mo¿e odbywaæ siê na podstawie wniosku producenta z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia zmiany.
9. Strony dopuszczaj± zmianê cen jednostkowych preparatów objêtych umow± w przypadku zmiany wielko¶ci opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow±.
10. W przypadku, kiedy strony nie dojd± do porozumienia w zakresie zmian cen leków objêtych umow± dopuszczaj± mo¿liwo¶æ rozwi±zania umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci, odno¶nie której nie dosz³y do porozumienia.
11. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-24
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.