eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiennicaDowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIENNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mińska 33

1.5.2.) Miejscowość: Siennica

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-332

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugsiennica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8fe8e029-2890-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe8e029-2890-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017777/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.8.2024.JC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Siennica w roku szkolnym 2024/2025 w ramach przewozów regularnych.
2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się świadczenie usług w zakresie zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Siennica we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025 w formie zakupu biletów miesięcznych na trasach wymienionych w załączniku nr 8 do SWZ.
3. Usługa powinna być wykonywana w ramach prowadzonych przez Wykonawcę regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz innych przepisach związanych z przewozem osób.
4. Przewidywana liczba uczniów do przewożenia: 187 osób. Szczegółowy wykaz biletów dla uczniów dojeżdżających do szkół stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5. Miejscami docelowymi dowozu dzieci są placówki oświatowe:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Zawiszy Czarnego w Żakowie, Żaków 48A, 05-332 Siennica;
2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siennicy, ul. Latowicka 16
i ul. Mińska 38, 05-332 Siennica;
6. Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą może dokonać zmiany: ilości uczniów (zwiększenia lub zmniejszenia do 10%) przewożonych na poszczególnych trasach, zmiany godzin, tras pojazdów w trakcie realizacji zamówienia, do rezygnacji z trasy.
7. Wykonawca musi zapewnić autobusy w dobrym stanie technicznym, popartym aktualnym badaniem technicznym. Pojazdy wykorzystywane do przewozu uczniów powinny posiadać normę emisji spalin Euro VI. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystywania pojazdów z normami emisji spalin Euro I, Euro II, Euro III, Euro IV.
8. Wykonawca powinien dysponować odpowiednią liczbą środków transportu, która umożliwi w należyty sposób realizację zamówienia zgodnie z rozkładem jazdy i zapewnienie wolnych miejsc zgodnie z ilością zakupionych biletów miesięcznych.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna w dowozie dzieci do szkół.
10. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu.
11. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół.
12. Obowiązki opiekuna:
1) zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy pojazdem do szkół oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy pojazdem,
2) pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora szkoły do której dowożone są dzieci,
3) opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 367770,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Trasa I: dowóz i odwóz do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siennicy, ul. Latowicka 16:
dowóz do godz. 7.55 – 3 uczniów z miejscowości Julianów i powrót ok. godz. 14.45.
2. Trasa II: dowóz i odwóz do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Starogrodzie:
dowóz do godz. 7.55 - 42 uczniów (w tym 17 posiadających orzeczenia) z miejscowości: Grzebowilk, Pogorzel, Strugi Krzywickie, Nowy Zglechów, Żaków, Siennica (ul. Słoneczna, ul. Akacjowa, ul. Ogrodowa, ul. Strażacka, ul. Kołbielska, ul. Czarnockiego, ul. Piaski), Gągolina, Lasomin, Bestwiny, Majdan, Wólka Dłużewska, Nowy Starogród, Starogród – droga główna prowadząca do Starogrodu i powrót ok. godz. 14.30.
3. Trasa III: dowóz i odwóz do Zespołu Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie: dowóz do godz. 7.50 - 12 uczniów posiadających orzeczenia z miejscowości: Nowa Pogorzel (ul. Graniczna), Siennica (ul. Akacjowa, ul. Ogrodowa, ul. Strażacka, ul. Krótka, ul. Kołbielska), Gągolina, Nowodwór, Zalesie, Kąty, Wólka Dłużewska, Nowy Starogród i powrót ok. godz. 15.00
4. Trasa IV: dowóz i odwóz do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Starogrodzie:
dowóz na godzinę 9.50 – 1 ucznia z Pogorzeli z orzeczeniem, będącego na wózku inwalidzkim bez możliwości przesadzania, na indywidualne zajęcia rewalidacyjno – wychowawcze z miejscowości Pogorzel (od poniedziałku do piątku) i powrót o godz. 11.30.

II. Obowiązki Wykonawcy:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (np. telefon komórkowy).
2. Pojazd używany do transportu dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1047 ze zm.), oraz w ustawie z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 poz. 728 ze zm.).
3. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
4. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia (w tym świadczenie pomocy dzieciom
i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście/wyjście dzieci z pojazdu).
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
6. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu.
7. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dla dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych przystosowanego do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1047 ze zm.), oraz w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 poz. 728 ze zm.).
8. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekunów w dowozie.
10. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu.

III. Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego w dowozie przez Wykonawcę:
1. opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół.

IV. Obowiązki opiekuna:
1. zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy pojazdem do szkół oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy pojazdem,
2. pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora szkoły, do której dowożone są dzieci,
3. opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu,


V. Szczegóły organizacji tras dowozu uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych:
1. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przedstawi Wykonawcy listę uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły w celu sporządzenia przez Wykonawcę rozkładu jazdy.
2. Na podstawie listy adresowej Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali rozkład jazdy, kolejność i lokalizację przystanków oraz godziny przyjazdu i odjazdu. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Rozkład jazdy powinien zawierać imiona i nazwiska dzieci, wraz z adresami zamieszkania oraz godziny odjazdu/przyjazdu.
3. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy/przystanków/dzieci (o max 3 uczniów). Po każdej zmianie przebiegu trasy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nowy rozkład jazdy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 448369,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAPIT LATOWICZ Piotr Radzio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8221013382

7.3.4) Miejscowość: Latowicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej zwana ustawą Pzp, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części II Dowóz uczniów pełnosprawnych
i niepełnosprawnych do szkół w Siennicy, Starogrodzie i Ignacowie, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w części II złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp, gdyż została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowych środków dowodowych. Wobec powyższego zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania na wyżej wskazanej podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.