eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoZakup środka transportu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Bobrownikach



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup środka transportu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy
w Bobrownikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PAJĘCZAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592298009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 76

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343113120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatpajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatpajeczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup środka transportu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy
w Bobrownikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ec749d-682e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037002/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup środka transportu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Bobrownikach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439360

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.272.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego środka transportu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Bobrownikach
w ramach realizacji projektu pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D finansowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zwanym „PFRON”.
1.1. Wymagania formalne:
a) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać wymagane dokumenty (instrukcję obsługi w j. polskim, książkę gwarancyjną, zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych, ewentualnie inne nieuwzględnione powyżej, a konieczne w zakresie wynikającym z przepisów) umożliwiające rejestrację.
b) Pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę przegląd zerowy, potwierdzony w książce gwarancyjnej.
c) Pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd po zabudowie musi posiadać świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub fabryczną homologację samochodu bazowego oraz badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to pojazd dopuszczony do ruchu jako pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023r., poz. 1047 ze zm.),
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik Nr 3 do SWZ.
1.3. Wykonawca na żądanie jest zobowiązany udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt do siedziby Zamawiającego.
1.5. W dniu odbioru samochodu Wykonawca dostarcza:
a) komplet kluczy do samochodu w liczbie dostarczonej przez producenta,
b) instrukcję obsługi w języku polskim,
c) książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu,
d) świadectwo homologacji pojazdu i świadectwo homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to pojazd dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych,
e) inne dokumenty niezbędne do rejestracji / przerejestrowania pojazdu
1.6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.