Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00426062/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup ciągnika”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092361628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5590112
1.5.8.) Numer faksu: 52 5590112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-tuchola.lo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/871e154d-127b-4673-9404-9630ef0aa9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup ciągnika”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73d0354f-5f2f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017198/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426062/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2410.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego, nieużywanego ciągnika na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi.
2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
16700000-2 - Ciągniki
3. Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola.
4. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji oraz dopuszczające pojazd do ruchu.
5. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 6 miesięcy i liczony będzie od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
6. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatne przeglądy okresowe zgodnie z zaleceniami producenta.
7. Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu postoju ciągnika tj. w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola. W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w miejscu postoju ciągnika, Wykonawca na własny koszt zapewni naprawę w autoryzowanej stacji obsługi uprawnionej do naprawy tego modelu ciągnika.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do uruchomienia ciągnika, przeszkolenia wyznaczonego pracownika Zamawiającego oraz wydania dokumentacji technicznej dotyczącej dostarczonego ciągnika, sporządzonej w języku polskim.
10. W cenie oferty należy uwzględnić uruchomienie ciągnika, przeszkolenie pracownika Zamawiającego oraz transport ciągnika i ubezpieczenie ciągnika od ewentualnych uszkodzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
11. Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIP AGRO Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5592043967
7.3.4) Miejscowość: Kurzejewo 23
7.3.5) Kod pocztowy: 86-160
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-23INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg na os. Kopernika w Tucholi, z podziałem na części
- "Wymiana szczelnych powierzchni gruntu na przepuszczalne poprzez budowę boiska przy ZSLiT w Tucholi"
- "Zakup samochodu ciężarowego"
- Świadczenie usług gastronomicznych i hotelarskich w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w 2025 roku.
- "Wyjazdy edukacyjne"
- "Budowa sieci ścieżek rowerowych na terenie powiatu Tucholskiego w celu kanalizacji ruchu turystycznego - etap I"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika z osprzętem
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą
- "Zakup ciągnika z osprzętem"
- Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Gminy Wiżajny.
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką wysięgnikową
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem (tj. przedni ładowacz czołowy, przedni TUZ oraz pług odśnieżny) dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.