Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452141/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku – 1 część
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dra Kazimierza Jaczewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@imw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imw.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29e4bc0d-da17-406b-8d4a-ed8aec1375831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku – 1 część2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29e4bc0d-da17-406b-8d4a-ed8aec137583
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.10.2024.ZP.D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku – 1 część, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podst. art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 280 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający ma obowiązek zapewnić na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpłatny, pełny ,bezpośredni i nieograniczony dostęp do Specyfikacji Warunków Zamówienia w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W dniu publikacji ogłoszenia tj. 09.08.2024 r. Zamawiający nie zapewnił dostępu do przedmiotowego postępowania, pod adresem strony wskazanej w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia: http://bip.imw.lublin.pl/Uznać należy, że powyższe stanowi niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, o czym mowa art. 255 pkt. 6) ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągu pieszego - chodnika w pasie drogowym ul. Pogodnej, na działce o nr ewid. 311/1(...) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Neonatologii z Patologią i Intensywną Terapią oraz Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, siatek oraz produktów i sprzętu do zamykania ran dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- ZP/CZD/051/25 Dostawa osprzętu do aparatów medycznych - 4 pakiety
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.