eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec-ZdrójDowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Solec-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-131

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413776039

1.5.8.) Numer faksu: 413776022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-271319e8-44b2-4cc3-83d7-ad8242230dd1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066996/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOO.VII.4464.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 411396,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia - Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Solec-Zdrój w roku szkolnym 2024/2025, realizowany w formie zakupu biletów miesięcznych.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów w celu dowozu i odwozu dzieci i uczniów z terenu Gminy Solec-Zdrój w roku szkolnym 2024/2025 następujących szkół:
– Zespołu Szkół w Solcu-Zdroju – około 130 uczniów i 19 dzieci przedszkolnych,
– Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Zborowie – około 114 uczniów i 8 dzieci przedszkolnych.
2. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi około 271 w tym 244 uczniowie szkół podstawowych, 27 dzieci przedszkolne.
3. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi – mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Nie można podać maksymalnej liczby biletów oraz wskazać kiedy liczba biletów może ulec zmianie, gdyż decydują o tym indywidualne przypadki losowe, na co Zamawiający nie ma wpływu.
4. Zamawiający będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych dla uczniów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 380).
5. Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane na Gminę Solec-Zdrój.
6. Kursy pojazdów przystosowanych do przewozu osób będą odbywały się w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 Ministerstwa Edukacji Narodowej.
7. Przewidywane godziny dowozu uczniów do szkół: od 6.50 do 8.00 (zajęcia w szkołach będą rozpoczynać się o godzinie 8.00).
8. Przewidywane godziny odwozu: od 12.40 do 15.20. Godziny odwozu uczniów mogą ulec zmianie w poszczególnych szkołach.
9. Zamówienie obejmuje:
– dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Solec-Zdrój na następujących trasach:
Piasek Mały (16) – Kolonia Zagajów (8) – Zagajów (12) – Chinków (2) – Strażnik (13) – Solec-Zdrój szkoła (51)
Piestrzec (44) – Zborów szkoła (44)
Sułkowice (16) – Kików (28) – Zborów szkoła (44)
Zagaje Kik. (8) – Kików Kosinów (1) - Zborów szkoła (9) - Włosnowice (12) – Solec szkoła (1) – Zborów szkoła (11)
Zagórzany (5) – Wełnin (42) – Solec-Zdrój szkoła (47)
Zielonki (21) – Ludwinów (8) – Świniary (21) – Solec-Zdrój szkoła (50)
Magierów (7) – Żuków (7) – Zborów szkoła (14)
– przewóz powrotny uczniów do miejsca zamieszkania na następujących trasach:
12:40 Solec-Zdrój szkoła (25) – Piasek Mały (8) – Kolonia Zagajów (2) – Zagajów (7) – Chinków (0) – Strażnik (8)
14.20 Solec-Zdrój szkoła (26) – Piasek Mały (8) – Kolonia Zagajów (6) – Zagajów (5) – Chinków (2) – Strażnik (5)
13:05 Zborów szkoła (15) – Piestrzec (15)
14.50 Zborów szkoła (29) – Piestrzec (29)
12.40 Zborów szkoła (20) – Kików (11) – Kików Kosinów (1) – Sułkowice (8)
14:20 Zborów szkoła (44) – Solec szkoła (1) –Włosnowice (12) – Kików (17) – Zagaje Kikowskie (8) - Sułkowice (8)
14.50 Solec-Zdrój szkoła (27) – Wełnin (22) – Zagórzany (5)
12.40 Solec-Zdrój szkoła(45) – Wełnin (20) – Zielonki (10) – Ludwinów (3) – Świniary (12)
14.20 Solec-Zdrój szkoła (25) – Zielonki (11) – Ludwinów (5) – Świniary (9)
14.50 Zborów szkoła (14) – Magierów (7) – Żuków (7)

10. Proponowany harmonogram dowozów do szkół i odwozów zawierza Tom III SWZ
11. Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy rozkład jazdy pojazdów przystosowanych do przewozu osób do poszczególnych szkół i rozwiesi go na wyznaczonych przystankach.
12. Wykonawca winien zatrudnić kierowców do w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa.
13. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekunów w każdym pojeździe dowożącym uczniów do szkół. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia niekarana, nie figurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym (publicznym i z dostępem ograniczonym), przeszkolona w zakresie bhp
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 333731,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Solec-Zdrój do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Broninie w roku szkolnym w 2024/2025
1. Przedmiotem II części zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Solec-Zdrój do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Broninie w roku szkolnym 2024/2025.
2. Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2024/2025 wynosi 8 uczniów.
3. Z uwagi na trwający proces rekrutacji, liczba dzieci dowożonych i odwożonych do szkoły może ulec zmianie.
4. Usługi dowozu wykonywane będą w dni powszednie, od poniedziałku do piątku w okresie trwania roku szkolnego, z wyłączeniem dni, które są wolne od zajęć szkolnych z zastrzeżeniem możliwości zlecania przewozu dzieci na okolicznościowe imprezy i odwóz do domu.
5. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci, zgodnie z ustalonym rozkładem, w związku z tym ilość dni w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.
6. Dowóz dzieci będzie odbywał się z miejscowości: Chinków, Piestrzec, Zborów, Zagaje Kikowskie.
7. Szacunkowa dzienna ilość kilometrów do wykonania w celu realizacji zamówienia to około 66 km.
8. Ilość przejechanych kilometrów, za które Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie będzie liczona od miejsca zabrania pierwszego dziecka i wysadzenia ostatniego.
9. W przypadku zwiększenia się liczby dzieci z terenu Gminy Solec-Zdrój, które muszą być dowożone do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Broninie Wykonawca nie pobierze dodatkowego wynagrodzenia za ich dowóz, chyba, że ulegnie zmianie liczba przejechanych kilometrów.
10. O wszelkiego rodzaju zmianach mogących mieć wpływ na trasę lub zmianę rozkładu jazdy, Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie po otrzymaniu informacji od szkoły lub rodzica/opiekuna.
11. Dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci ustalane będą z Zamawiającym, Dyrekcją szkoły i uzależnione od rozkładu zajęć w szkole.
12. Wszystkie dzieci dowożone będą jednym pojazdem oraz jednym kursem do szkoły oraz miejsca zamieszkania.
13. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym tożsame jak dla pojazdów podstawowych.
14. Wykonawca w trakcie dowozu uczniów zobowiązany jest zapewnić opiekuna, którego obowiązkiem będzie:
- odbieranie uczniów od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do ośrodka przekazanie uczniów pod opiekę nauczyciela.
- po zakończeniu zajęć odbieranie uczniów od nauczyciela w ośrodku i po odwiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub upoważnionych osób,
- zachowanie szczególnej dbałości o dobro uczniów w czasie jazdy oraz przy ich ewentualnemu wnoszeniu i wynoszeniu z pojazdu,
- zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom podczas przewozów.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 77664,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467949,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NED Damian Chmura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422694577

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna

7.3.4) Miejscowość: Solec-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-131

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78418,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78418,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78418,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKM KAPINOS GRUPA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711783727

7.3.4) Miejscowość: Słupiec

7.3.5) Kod pocztowy: 33-230

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78418,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.