Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536615/01 - Wynik z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwera wraz z serwerowym systemem operacyjnym i systemem do wirtualizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Transportu Kolejowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015481433
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 134
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@utk.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: utk.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwera wraz z serwerowym systemem operacyjnym i systemem do wirtualizacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64c7918-70ed-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00132291/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sprzęt serwerowy wraz z systemem operacyjnym i sytemem do wirtualizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zp.utk.gov.pl/pn/utk/demand/133959/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy (https://zp.utk.gov.pl/pn/utk/demand/133959/notice/public/details) lub poczty elektronicznej (zamówieniapubliczne@utk.gov.pl), o ile postanowienia Specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej w skrócie "SWZ") nie stanowią inaczej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1.1. stały dostęp do sieci internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2. komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
1.3. wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
1.4. włączona obsługa JavaScript;
1.5. zainstalowany program obsługujący pliki w formacie pdf;
1.6. dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w formatach: .pdf, w formatach obsługiwanych przez aplikacje Word i Excel, w szczególności .xlsx, .docx, w formatach spakowanych archiwów, w szczególności .zip, .7z;
1.7. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1.7.1. plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
1.7.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Instytutu Miar;
1.8. dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1.8.1. dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES,
1.8.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem lub plik z podpisem otaczanym. W związku z tym, Wykonawca będzie zobowiązany załączyć plik z podpisem otaczanym lub dodatkowy plik z podpisem.
2. Dokumenty elektroniczne przekazywane Zamawiającemu powinny być sporządzane w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. 19 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZPU.2500.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera wraz z serwerowym systemem operacyjnym i systemem do wirtualizacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do Projektowanych Postanowień Umowy (zwanych dalej w skrócie „PPU").
3. Opis zasad oraz szczegółowych warunków realizacji zamówienia zawierają PPU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert wskazanych w punkcie 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (T)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu.1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada następującą wiedzę i doświadczenie:
1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych dostaw, wykonał należycie co najmniej 2 dostawy (słownie: dwie), gdzie każda dostawa spełnia łącznie następujące wymagania:
1.1.1. wartość dostawy: co najmniej 40 000,00 PLN brutto;
1.1.2. przedmiot dostawy: dostawa serwera.
2. W przypadku, gdy dostawa serwera była częścią większego zamówienia, wymagania określone w pkt 1.1.1. i 1.1.2. powyżej muszą być spełnione dla tej części dotyczącej serwera.
3. Przez jedną dostawę, o której mowa w pkt. 1.1. powyżej, należy rozumieć realizację jednej umowy dostawy lub jednego zamówienia w ramach umowy obejmującego dostawę sprzętu zgodnego z warunkiem udziału.
4. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zawarcia danej umowy, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca. W sytuacji, gdy umowa została zawarta w dniu, w którym nie są publikowane kursy walut obcych przez Narodowy Bank Polski, Wykonawca przyjmuje do przeliczeń średni kurs walut obcych Narodowego Banku Polskiego z najbliższego dnia, następującego po dniu zawarcia danej umowy, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje średnie kursy walut obcych.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków w pkt 1.1. SWZ, Wykonawcy wykazują łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 pzp Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- Wykaz dostaw spełniających warunki opisane w pkt 7.1.1. SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których lub dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Okres 3 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu nie są wymagane przedmiotowe środki dowodowe.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy odpowiednie dla Wykonawcy.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1. SWZ składa każdy z tych Wykonawców na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt 8.6.1. SWZ składa każdy z tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy oraz określenie zakresu i warunków tych zmian zostało zawarte w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://zp.utk.gov.pl/pn/utk/demand/133959/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w:1) art. 108 ust. 1 pzp;
2) art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7-10 pzp;
3) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).
2. Szczegółowe informacje o okresie realizacji zamówienia, o którym mowa w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu zawarte są w SWZ. Okres realizacji zamówienia może być krótszy, w zależności od tego jaki on zostanie zadeklarowany przez Wykonawcę w pkt 2 Formularza ofertowego – patrz szczegóły w pkt. 15.3 SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego. Postępowanie realizowane w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczne Jasło"
- "Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz świadczenie usług w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU IT PODNOSZĄCEGO POZIOM CYBERBEZPIECZEŃSTWA GMINY KROŚNIEWICE WRAZ Z USŁUGAMI Z ZAKRESU CYBERBEZPIECZEŃSTWA
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce"
- "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Mieście i Gminie Pleszew", zadanie 1 - sprzęt
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
więcej: Serwery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.