Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00476528/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00554811/01 - Wynik z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg w Gminie Rakszawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKSZAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 506
1.5.2.) Miejscowość: Rakszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rakszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg w Gminie Rakszawa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f48ac3c9-72ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061637/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa i remont dróg w Gminie Rakszawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f48ac3c9-72ac-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane zostały w Regulaminie
platformy eZamowienia oraz w specyfikacji warunków zamówienia. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące danych osobowych(RODO) zawarte zostały w specyfikacji
warunków zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące danych osobowych(RODO) zawarte zostały w specyfikacji
warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OŚGZP.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Zakres zamówienia obejmuje przebudowa dróg w miejscowości Rakszawa w tym zadania:
Zadanie 1: „Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 1210 o długości 130m położonej w miejscowości Wydrze”
Z następującymi elementami scalonymi:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty ziemne,
3) nawierzchnie,
4) odwodnienie pasa drogowego i roboty wykończeniowe.
Zadanie 2: „Remont drogi publicznej 109956R Wydrze – Brzóza Stadnicka od km 0+000 do 0+340 w miejscowości Wydrze”
Z następującymi elementami scalonymi:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty ziemne,
3) nawierzchnie,
4) odwodnienie pasa drogowego i roboty wykończeniowe.
Zadanie 3: Przebudowa drogi gminnej na działkach nr ewid. 37, 93/1 o długości 222m położonych w miejscowości Rakszawa”
Z następującymi elementami scalonymi:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty ziemne,
3) nawierzchnie,
4) odwodnienie pasa drogowego i roboty wykończeniowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zakres zamówień nie będzie większy niż 50% zamówienia podstawowego. Jest on tożsamy z zadaniem nr 1 z załącznika nr 3 Opis Przedmiotu Zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: NIE DOTYCZY
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia wykonawcy o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez zamawiającego
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy (Zamawiający nie wymagaw niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przedmiotowych środków dowodowych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:1) zmiany w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) w przypadku okresowego wstrzymania robót przez Zamawiającego;
b) wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1
pkt 3)wymienionej ustawy;
c) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej;
d) w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany;
e) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze względów społecznych, gospodarczych w trakcie realizacji inwestycji wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacja projektową;
f) wystąpienia awarii infrastruktury, urządzeń lub instalacji znajdujących się na terenie budowy, powstałej bez winy Wykonawcy;
g) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
h) jeżeli zaistnieje możliwość wykonania zakresu robót objętych niniejszą umową w terminie krótszym, Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji zamówienia;
i) wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym;
2) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia umowy w przypadku:
a) zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych, innych materiałów i urządzeń niż przewidziane w dokumentacji projektowej, jeżeli spełniony zostanie którykolwiek z poniższych warunków:
zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wpłyną na przyspieszenie terminu zakończenia realizacji umowy;
zamienne materiały i urządzenia będą miały nie gorsze parametry techniczne, a ich zastosowanie nie spowoduje pogorszenia warunków eksploatacyjnych;
zmiany te spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów i urządzeń;
wynikać będą z konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej;
przyjęte w dokumentacji materiały lub urządzenia są niedostępne na rynku lub zostały wycofane z produkcji;
wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego;
konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które mogą mieć wpływ na terminową realizację zadania;
konieczności wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej w rozumieniu art. 36a ustawy Prawo budowlane;
zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa związanych
z przedmiotem zamówienia;
wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) powodującej zmianę zakresu robót.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy e-Zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
- Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.