Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426953/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00461448/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
- 2024/BZP 00461509/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku mieszkalnego przy ulicy Partyzantów nr 7
w Karpaczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +487576150
1.5.8.) Numer faksu: +48757619224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9587811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku mieszkalnego przy ulicy Partyzantów nr 7w Karpaczu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5298fd5a-f72c-41e8-9cbd-840fe89c84b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052493/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont dachu, elewacji i klatki schodowej – budynek przy ul. Partyzantów 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.7011.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz jego termomodernizacją, położonego przy ul. Partyzantów 7 w Karpaczu. Prace należy wykonać w oparciu o projekt budowlany wykonany dla Gminy Karpacz przez „Pracownię Architektoniczną A KWADRAT Aleksander Orłowski” z siedzibą w Czerwieńczycach.
1. Projekt uzyskał pozwolenie na budowę - Decyzja pozwolenie na budowę nr 341/2016 r. z dnia 15.07.2016 r. wydana przez Starostę Jeleniogórskiego, rozpoczęcie prac zostało zgłoszone w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego (część prac objęta projektem budowlanym została już wykonana).
2. Lokalizacja inwestycji – budynek nr 7 przy ulicy Partyzantów w Karpaczu, działka ewidencyjna nr 57, obręb 0001 Karpacz.
3. Parametry budynku:
1) powierzchnia zabudowy: 237,28m²;
2) kubatura budynku 1596,73m³;
3) wysokość budynku 7,84m;
4) powierzchnia całkowita budynku – 444,01m²;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BLOMBERG" Paweł Blomberg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021273486
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 120
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BLOMBERG Paweł Blomberg
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BLOMBERG Paweł Blomberg
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI KARPACZ
więcej: przetargi KARPACZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi asfaltowej na terenie administrowanym przez Zamawiającego.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Utworzenie Domu Dziennego Pobytu w Gminie Kluczbork
- Remont drogi gminnej nr 104530L we wsi Łukówek - Gmina Sawin
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Piotrówce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.