eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaSprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku - zlokalizowanych w Iławie przy ul. M. Kopernika 4B



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku - zlokalizowanych w Iławie przy ul. M. Kopernika 4B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Rejonowy w Iławie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4B

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@ilawa.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ilawa.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90b46345-561b-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku - zlokalizowanych w Iławie przy ul. M. Kopernika 4B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90b46345-561b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006188/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415869/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Adm. 261 – 2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku - zlokalizowanych w Iławie przy ul. M. Kopernika 4B, zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia - zał. 4 do SWZ, zestawieniem powierzchni - zał. nr 4a, 4b i 4c do SWZ oraz projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ).
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Utrzymanie czystości pomieszczeń w budynku – 4.160,44 m2; powierzchnie szklane: okien, świetlika, włazów dachowych, szklanego łącznika - 808,88 m2 (powierzchnia liczona jednostronnie) oraz wolnostojących ścianek szklanych w ilości 9 szt. o łącznej powierzchni 18m2 (powierzchnia liczona jednostronnie), zabudowy szklanej w Biurze Obsługi Interesantów, Biurze Podawczym i Biurze Podawczym V Wydziału Ksiąg Wieczystych o łącznej powierzchni 5,64 m2 (powierzchnia liczona jednostronnie), zabudowy szklanej na 9 salach rozpraw o łącznej powierzchni 42,74 m2 (powierzchnia liczona jednostronnie), dwóch sztuk pleksi o łącznej powierzchni 2,08 m2 (powierzchnia liczona jednostronnie).
2) Utrzymanie czystości i porządku na ciągach komunikacyjnych i parkingach przynależnych do budynku – 1.369,50 m2.
3) Utrzymanie terenów zielonych przynależnych do budynku 796,12 m2, w szczególności:
a) pielęgnacja drzew i krzewów wskazanych w zał. nr 4c do SWZ (w tym iglaków, o których mowa w lit. a) wraz z ich nawożeniem nawozem adekwatnym do danej rośliny, z częstotliwością nawożenia wynikającą ze wskazań producenta nawozu. Wykonawca, przed przystąpieniem do nawożenia roślin, każdorazowo zgłaszał będzie ten fakt Zamawiającemu podając termin przystąpienia do wskazanych prac oraz rodzaj nawozu jaki zamierza zastosować;
b) koszenie trawy sukcesywnie w miarę potrzeb;
c) podlewanie trawników oraz wszystkich innych roślin adekwatnie do potrzeb, tj. z taką częstotliwością aby nie dopuścić zarówno do przesuszenia roślin jak i do ich przelania.
4) Podlewanie znajdujących się wewnątrz budynku kwiatów doniczkowych o nazwie Zamioculcas - sztuk 22, raz na trzy tygodnie, wraz z ich nawożeniem nawozem adekwatnym dla tych roślin z częstotliwością nawożenia wynikającą ze wskazań producenta nawozu. Wykonawca, przed przystąpieniem do nawożenia roślin, każdorazowo zgłaszał będzie ten fakt Zamawiającemu.

Szczegółowy zakres prac oraz zakres rzeczowy określają: zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ oraz zestawienie powierzchni stanowiące zał. nr 4a, 4b i 4c do SWZ.

U W A G A:
Łącznik pomiędzy segmentami A i B, świetlik, włazy dachowe, daszki szklane, lampy zewnętrzne wymagają mycia przy użyciu podnośnika lub technikami alpinistycznymi. Pozostałe powierzchnie szklane (okna) podlegające usłudze mycia są dostępne z poziomu podłogi, w tym przy użyciu drążków teleskopowych bądź drabin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461787,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461787,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461787,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S4H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360002595

7.3.3) Ulica: ul. Gietkowska 10

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-170

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace czystościowo-porządkowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461787,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.