eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoOpracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Brzesko.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Brzesko.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 68 63 100

1.5.8.) Numer faksu: +48 14 66 30 545

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umbrzesko@brzesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcc56f1f-2494-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Brzesko.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc56f1f-2494-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055656/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie Planu Ogólnego w związku ze zmianą ustawy o planowaniu przestrzennym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361065

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2024.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Brzesko.
Granice opracowania: Gmina Brzesko w granicach administracyjnych.
Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia: powierzchnia Gminy Brzesko w granicach administracyjnych to ok. 102,5 km2.
2) Zakres opracowania obejmować będzie w szczególności:
a) dokonanie uproszczonej inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania terenu miasta i gminy Brzesko,
b) przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Miejską w Brzesku uchwały o przystąpieniu do opracowania planu ogólnego,
c) przygotowanie wymaganych przepisami prawa projektów stosownych ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza Brzeska,
d) analiza wniosków złożonych przez osoby fizyczne i prawne oraz przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z odpowiednim uzasadnieniem, opracowanie odpowiedzi do organów i instytucji,
e) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego wraz ze wskazaniem odpowiednich instytucji,
f) opracowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz przygotowanie bazy danych (część tekstowa, dane przestrzenne, wizualizacja przyjętych rozwiązań w ramach uzasadnienia),
g) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
h) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno – Urbanistycznej wraz z uzyskaniem pozytywnej opinii,
i) udział w spotkaniach, naradach, w szczególności przy uzgadnianiu i opiniowaniu projektu planu ogólnego z jednostkami wskazanymi w przepisach prawa,
j) analiza i wykonanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z naniesieniem ewentualnych poprawek w projekcie planu ogólnego,
k) przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi, w tym w szczególności: przygotowanie ogłoszenia o konsultacjach, przeprowadzenie spotkania otwartego z prezentacją projektu planu ogólnego, rozpatrzenie zgłoszonych w ramach konsultacji uwag, przygotowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji,
l) analiza wniesionych uwag do projektu planu ogólnego, oraz przedstawienie sposobu ich rozstrzygnięcia,
ł) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w komisjach przed sesją oraz sesji Rady Miejskiej w Brzesku, na której będzie uchwalany plan ogólny,
m) skompletowanie całej dokumentacji formalno w formie elektronicznej - prawnej do przedłożenia do Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie,
n) ponowienie czynności w przypadku określonym w art. 13j ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.),
o) w przypadku wystąpienia uwag od Wojewody Wykonawca zobowiązany jest do ponowienia niezbędnych czynności i opracowania niezbędnych dokumentów,
p) doprowadzenie do zgodności planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia jego nieważności przez Wojewodę,
r) koordynowanie przeprowadzenia całej procedury planistycznej oraz na ewentualnie wnioski Zamawiającego uczestniczenie w spotkaniach,
s) wszelkie prace lub czynności, które będą niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach przedmiotu, kosztów i terminu zamówienia.
3) Ogólne dane dotyczące opracowań planistycznych na terenie gminy:
W Gminie Brzesko obecnie obowiązuje 19 Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, które zajmują około 585 ha Gminy Brzesko, czyli 5,7% ogólnej powierzchni. Obowiązujące akty prawa miejscowego są sporządzone o szerokim i różnorodnym zakresie przeznaczeń terenów: od budownictwa mieszkalnego jednorodzinnego, usługowego po tereny rolne, użytków zielonych.
4) Projekt planu ogólnego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności: wymogami zawartymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 2758), rozporządzeniem Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 54), ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), a także z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowy oraz planowania zagospodarowania przestrzennego, ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji, ochrony danych osobowych.
5) Opracowanie:
a) Plan Ogólny Gminy Brzesko – w wersji elektronicznej oraz w postaci danych przestrzennych zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy,
b) uzasadnienie do ww. planu – w wersji tekstowej oraz graficznej, na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc., oraz w postaci elektronicznej w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych, w skali nie mniejszej niż 1:10 000, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,
c) prognoza oddziaływania na środowisko (wersja papierowa i elektroniczna odczytywalna w formacie pdf i doc.) – 2 egzemplarze,
d) inwentaryzacja urbanistyczna – 1 egzemplarz w wersji tekstowej oraz graficznej, na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc.,
e) inne dokumenty, które będą niezbędne w trakcie opracowywania całego przedmiotu zamówienia.
6) Przygotowanie dokumentów:
a) teksty opracowań w formacie plików MS Word oraz zipx ( dla wersji uchwalonej planu),
b) mapy w formacie rastrowym postaci 3 rodzajów plików: jpg, geotiff oraz pdf o rozdzielczości min. 300 dpi, pliki powinny umożliwiać ponowny wydruk map bez udziału Wykonawcy,
c) pliki w formacie wektorowym, obiektowym, shapefiles lub geopackage oraz pliki zawierające ustawienia planu (qgs lub qgz),
d) GML zgodny z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym aktualną na dzień uchwalania Planu Ogólnego Gminy,
e) dokumentację formalno – prawną w wersji elektronicznej zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów.
7) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9 do SWZ - Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.A. NOVA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003529385

7.3.3) Ulica: Górnych Wałów 42

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.