Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00386951/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
- 2023/BZP 00368013/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP POJAZDU DLA POTRZEB KOMUNIKACYJNYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY SĘPOPOL (3 postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPOPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7
1.5.2.) Miejscowość: Sępopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-210
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 7613181
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sepopol@sepopol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sepopol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6744721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP POJAZDU DLA POTRZEB KOMUNIKACYJNYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY SĘPOPOL (3 postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0b63e75-4951-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.III.271.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest dostawa pojazdu 9 osobowego (8+1) dla potrzeb komunikacyjnych osób z niepełnosprawnościami z Gminy Sępopol, w tym na wózku inwalidzkim.
Szczegółowy opis parametrów technicznych pojazdu szczegółowo opisany w rozdziale nr 4 opisie przedmiotu zamówienia SWZ.
2.Zakup pojazdu dofinansowany jest ze środków PFRON w ramach programu pod nazwą:„Program wyrównywania różnić miedzy regionami III”
Obszar D:Likwidacja barier transportowych.
3.Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd:
1) był fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie, wyprodukowany w roku 2021 lub 2022 oraz nie był pojazdem
demonstracyjnym,
2) posiadał, co najmniej parametry techniczne oraz wyposażenie określone w pkt 4.4. i potwierdzone w formularzu technicznym,
3) pojazd spełnia warunki techniczne dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z polskim prawem, w szczególności
ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 r. poz .450 ze zm.)
4) pojazd posiada wszelkie wymagane prawem pozwolenia, atesty i certyfikaty niezbędne do bezpiecznego korzystania z pojazdu,
5) posiada autoryzację producenta do sprzedaży samochodu oraz świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
4. Do zakupionego pojazdu Wykonawca dołącza:
1) komplety kluczyków/pilotów,
2) komplety dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu,
3) dokumentację homologacji,
4) kartę gwarancyjną w języku polskim z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju,
5) instrukcję techniczno-eksploatacyjną w języku polskim.
5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia.
6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres nie krótszy niż 36
miesięcy bez limitu przejechanych kilometrów oraz min. 140 miesięcy na preferencje elementów nadwozia licząc od dnia
odbioru przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209532,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209532,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209532,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RTS Sp. z o.o. Koncesjoner Renault i Dacia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170987566
7.3.4) Miejscowość: Kazimierzowo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20953278 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 89 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch nowych samochodów z napędem na 4 koła
- "Zakup autobusu mikrobusu 9-osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dofinansowanego ze środków PFRON w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" obszar D
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
- Zakup i dostawa pojazdu typu minibus, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Zakup samochodu - dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup i dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy Kargowa II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.