eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaskoczynSukcesywne dostawy gazu p³ynnego propan do celów grzewczych w 2023



Og³oszenie z dnia 2022-11-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sukcesywne dostawy gazu p³ynnego propan do celów grzewczych w 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ "LE¦NY" W ZASKOCZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000961509

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zaskoczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-041

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 683 04 84

1.5.8.) Numer faksu: 58 682 81 14 wew. 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.sekretariat@powiat-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.dps.powiat-gdanski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy gazu p³ynnego propan do celów grzewczych w 2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dec1a917-6cb4-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00459767

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7. Zamawiaj±cy wskazuje niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma zakupowa dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Domem Pomocy Spo³ecznej LE¦NY w Zaskoczynie, z siedzib± Zaskoczyn 11, 83-041 Mierzeszyn. Pozosta³e nasze dane kontaktowe to: dps.sekretariat@powiat-gdanski.pl tel.58 682 81 14
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) pod adresem e-mai: piotr@aszyk.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.281.5.2022.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy gazu p³ynnego propan do celów grzewczych w ilo¶ci ogó³em 45 000 l w 2023. Wskazana ilo¶æ gazu jest ilo¶ci± minimaln±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, tj. w okresie trwania umowy zakupu wiêkszych ilo¶ci gazu LPG (do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego) w zale¿no¶ci od zapotrzebowania wynikaj±cego z trudnych do przewidzenia warunków rynkowych. Maksymalna ilo¶æ gazu LPG z uwzglêdnieniem prawa opcji okre¶lona zostaje na 54 000 litrów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09122110-4 - Propan skroplony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem:
Kryterium: cena -100%
2. Ocenie w oparciu o wy¿ej wymienione kryterium oceny ofert poddawane s± wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy przyzna maksymaln± ilo¶æ punktów (100 pkt.) w kryterium CENA ofercie, której warto¶æ brutto bêdzie najni¿sza.
Najni¿sza oferowana cena spo¶ród wszystkich ofert
C =---------------------------------------------------------------------------------------------------- x 100
Cena oferowana badanej oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek udzia³u w postêpowaniu zosta³ spe³niony je¿eli Wykonawca posiada koncesjê na obrót paliwami gazowymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych w art. 108 ust 1 pkt 1)-6) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) do³±cza do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia - za³±cznik nr 3 do SWZ
. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj o¶wiadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021, poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; - za³±cznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 112 ust 2 ustawy Pzp do³±cza do oferty aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ.
. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj. aktualn± koncesjê, licencjê lub zezwolenie potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
8. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przez wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia pisemnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych. W takim przypadku warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce Wykonawcy, odnosz± siê odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegaj± siê wspólnie o zamówienie publiczne. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkie podmioty wystêpuj±ce wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
3. Je¿eli oferta wykonawców, o których mowa w punkcie 1 zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale VI sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj±, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, t.j. które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej okresowe wykonanie zgodnie z umow± dostawy bêd±cej jej przedmiotem, pod pojêciem której Strony uznaj± jakiekolwiek zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, któremu Strony nie mog³y zapobiec i którego nie mog³y przewidzieæ, w szczególno¶ci zamieszki, po¿ary, strajki, spory zbiorowe, konflikty zbrojne, stan wojenny, klêski ¿ywio³owe, niekorzystne warunki atmosferyczne, a tak¿e konflikty miêdzy pracodawcami i pracownikami we w³asnych i obcych zak³adach, awarie maszyn, dzia³ania w wykonaniu w³adzy publicznej oraz inne okoliczno¶ci niezawinione przez ¿adn± ze Stron umowy,
2) w zakresie zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadku istotnego wzrostu cen gazu LPG na rynkach hurtowych -Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwiêkszenia maksymalnego wynagrodzenia przeznaczonego na realizacjê zamówienia,
b) zmiana ustawowej stawki podatku VAT-jej obni¿enie lub podwy¿szenie jest mo¿liwe w wysoko¶ci odpowiadaj±cej zmianie podatku.
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie obowi±zku do wyra¿enia takiej zgody i nie rodz± ¿adnego roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego.
3. O konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy powiadamia strona, która powziê³a wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach j.w. Strony uzgadniaj± szczegó³owe warunki zmiany umowy.
4. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentuj±cych Strony.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-05 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-05 12:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.