Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395578/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowywania ciepłych posiłków regeneracyjnych wraz z dostawą do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedliska 77
1.5.2.) Miejscowość: Siedliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876291530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8163531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowywania ciepłych posiłków regeneracyjnych wraz z dostawą do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2ad13bb-5087-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395578
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/08/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa przygotowywania ciepłych posiłków regeneracyjnych dla pracowników wraz z dostawą do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o., które będą dostarczane w okresie od 2 listopada 2023 r. do 30 marca 2024 r.
2. Posiłki profilaktyczne powinny być różnorodne i muszą odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. z 1996 r. nr 60 poz. 279). Każdy posiłek musi zawierać 50-55% węglowodanów, od 30 - 35% tłuszczów, 15% białka oraz posiadać wartość kaloryczną ok. 1000 kcal.
3. Szacunkowa ilość posiłków regeneracyjnych to 10584 sztuk (minimalna ilość posiłków regeneracyjnych 8500 szt.). Podana ilość posiłków jest wielkością szacunkową, służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ilość posiłków jest szacunkowa, wynikająca z liczby pracowników PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. pracujących danego dnia (absencja pracowników i fluktuacja kadr). Ostateczna ilość zamawianych posiłków wynikać będzie z realizacji zamówienia (zamówionych posiłków) do końca czasu trwania umowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie dostarczone posiłki, w danym okresie rozliczeniowym (miesięcznym). Za niezrealizowane posiłki powyżej minimalnej ilości określonej w ust. 3 (tj. 8500 sztuk), Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe.
4. Zamawiający będzie zgłaszać potrzeby ilościowe na dany dzień e-mailowo i telefonicznie do godz. 08.00.
5. Dostarczanie posiłków (własnym transportem przez Wykonawcę) odbywać się będzie partiami:
• dla pierwszej zmiany do godz. 10:00,
• dla drugiej zmiany do godz. 18:00.
Od poniedziałku do piątku średnio około 27- 56 posiłków na każdą zmianę oraz w pracujące soboty na pierwszą zmianę około 2-10 posiłków. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości posiłków w soboty.
6. Podczas transportu posiłków do miejsca docelowego (siedziby PGO) muszą być one dodatkowo zapakowane w zbiorcze termosy lub inne zbiorcze pojemniki gwarantujące dowóz gorącego posiłku do wskazanego miejsca. Poszczególne posiłki muszą być dostarczane w termosach lub innych szczelnie zamkniętych pojemnikach utrzymujących odpowiednią temperaturę, dla każdego zamówionego posiłku jeden pojemnik.
7. Usługa przygotowania ciepłych posiłków regeneracyjnych wraz z ich dostawą do siedziby Zamawiającego obejmuje:
1) Szacunkowa ilość zamawianych posiłków w ciągu całego okresu umowy: około 8900 – 10584 posiłków, miesięcznie około 1650-2000 posiłków, dziennie około (pon.-pt.) 70-98 posiłków, (sobota) około 2-10 posiłków.
2) Posiłki regeneracyjne muszą być podane w formie jednego gorącego dania np. zupa z wkładką lub dania obiadowego.
3) Posiłki powinny zawierać około 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną około 1000 kcal.
4) Ciepłe posiłki Wykonawca będzie dostarczać własnym transportem.
5) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji pracowników.
6) Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 1 tygodnia roboczego- od poniedziałku
do soboty (na przemian „danie obiadowe - zupa z wkładką”) i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
7) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na wysokim poziomie, a mianowicie: posiłki będą wykonane ze świeżych produktów, oraz przygotowywane na bieżąco.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174318,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176033,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174318,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEPTUN Beata Szałach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430555848
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174318,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-02 do 2024-03-30INNE PRZETARGI SIEDLISKA
więcej: przetargi SIEDLISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWYWANIA, GOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DO MIEJSC WSKAZANYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANIEWIE W 2025 ROKU
- USŁUGA CATERINGOWA- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW, DLA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W GRÓJCU ODDZIAŁ UL. WOROWSKA 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.