eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LibiążRoboty budowlane dla zadania - "Scena młodych - utworzenie centrum artystycznego dla dzieci, młodzieży i osób ze szczególnymi potrzebami"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane dla zadania - "Scena młodych - utworzenie centrum artystycznego dla dzieci, młodzieży i osób ze szczególnymi potrzebami"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LIBIĄSKIE CENTRUM KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272449901

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górnicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326271262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@lck.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lck.libiaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b12b3c82-3912-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane dla zadania - "Scena młodych - utworzenie centrum artystycznego dla dzieci, młodzieży i osób ze szczególnymi potrzebami"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b12b3c82-3912-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00270203/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane dla zadania - "Scena młodych - utworzenie centrum artystycznego dla dzieci, młodzieży oraz osób ze szczególnymi potrzebami"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

INFRASTRUKTURA DOMÓW KULTURY 2024

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394942

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LCK.DAG.26-2.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 329665,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Scena młodych – utworzenie centrum artystycznego dla dzieci, młodzieży oraz osób ze szczególnymi potrzebami”.
2. Zadanie realizowane będzie w ramach dofinansowania zadania realizowanego ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego – INFRASTRUKTURA DOMÓW KULTURY 2024
3. Zamówienie realizowane będzie bez podziału na części.
4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlnych dla zadania pn. „Scena młodych – utworzenie centrum artystycznego dla dzieci, młodzieży oraz osób ze szczególnymi potrzebami” w budynku Domu Kultury w Libiążu ul. Górnicza 1, 32-590 Libiąż na nieruchomości oznaczonej działkami nr 2822, 2825, 2826 zlokalizowanej w obrębie Libiąż Mały.

Zakres robót obejmuje:
• Prace rozbiórkowe, przygotowanie pomieszczeń do prac wykończeniowych:

- demontaż zabudowy sufitu, blend gk, parapetów
- demontaż klimatyzacji na czas remontu
- demontaż oświetlenia, osprzętu elektrycznego oraz instalacji,
- demontaż wykładziny podłogowej
- demontaż drzwi i framugi
- likwidacja grzejnika, rur zasilających

• Prace wykończeniowe:

Sala klubowa 1,2, pomieszczenie nr 3, hol:
- budowa ścianek działowych akustycznych, podwójna płyta gk na ruszcie z wełną,
- montaż sufitów podwieszanych, obudowy rur,
- montaż paneli akustycznych, gzymsów, cokołów
- montaż akustycznej ścian składanej- wg wytycznych producenta
- montaż drzwi,
- montaż oświetlenia, taśmy led, osprzętu elektrycznego, nagłośnienia
- podkucie wnęk i montaż grzejników, doprowadzenie instalacji
- wykonanie i montaż osłon na grzejnikach
- montaż rolet okiennych, kotary , ekranu
- wykonanie gładzi ,gruntowanie

- ułożenie tapet , malowanie pomieszczeń
- nadlanie schodów, wyrównanie wysokości
- wykonanie wylewek i ułożenie wykładzin podłogowych.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
− przedmiary robót (załącznik nr 9a i 9b do SWZ),
− projekt wykonawczy (załącznik nr 10 do SWZ),
− specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych (załącznik nr 11 do SWZ).


Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały i urządzenia przy realizacji zamówienia były fabrycznie nowe oraz posiadały atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski.

Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumentacja, ST lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów
Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym SWZ.
6. Wykonawca przy realizacji zamówienia poza wyżej wymienionym zakresem, zobowiązany jest do:
1) dostarczenia w dniu podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzona za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień oraz oświadczenie stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2) wykonania rozruchów, prób i badań,
3) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
4) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP,
5) sporządzenia operatu kolaudacyjnego w 2 egz.,
8) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo – finansowego zamówienia, w celu jego/ich akceptacji przez Zamawiającego.
Zamawiającemu przysługuje prawo do wprowadzenia zmian do w/w harmonogramu, również na etapie realizacji robót.
9) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie stanowił podstawę do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy przy rozliczeniach częściowych i/lub w przypadku odstąpienia od umowy.

7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I. i dla Części II.:
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu prac w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).
Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.
2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji robót.
3) W trakcie realizacji zamówienia, na każdym etapie prac Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 6 ppkt. 1) czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w/ wymogów,
c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.
4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wzór umowy (załącznik nr 8 do SWZ)
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432488,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519582,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432488,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-LAN ANNA KAŃTOCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252317596

7.3.3) Ulica: SOBIESKIEGO 245B/1

7.3.4) Miejscowość: WOJKOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 42-580

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432488,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.