Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397188/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
- 2023/BZP 00399166/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa środowiska kopii zapasowych dla Ministerstwa Zdrowia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum e-Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cez.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08ac39b0-4e32-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa środowiska kopii zapasowych dla Ministerstwa Zdrowia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08ac39b0-4e32-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397188
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRZ.270.222.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430677,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa środowiska kopii zapasowych obejmująca:
1) konwersję obecnie wykorzystywanych licencji Commvault Complete Backup & Recovery for Virtualized Environments, Per Socket. Perpetual CV-BR-SK - CPU Sockets on Hypervisor Hosts
10 sztuk; na licencje Commvault Backup & Recovery For Virtual Machines,
Per VM (10-Pack).Perpetual, CV-BKRC-VM10 -10 sztuk, w terminie 7 dni roboczych od zawarcia umowy;
2) dostawę nowych licencji Commvault Backup & Recovery For Virtual Machines, Per VM (10-Pack).Perpetual, CV-BKRC-VM10 wraz ze wsparciem technicznym do dnia 22 października 2025 r. -16 sztuk, w terminie 7 dni roboczych od zawarcia umowy.
3) dostawę licencji Commvault Office 365 CV-BR-MB Commvault Complete Backup & Recovery for Mailboxes & Cloud Apps, Per User, Perpetual wraz ze wsparciem technicznym do dnia 22 października 2025 r. -w liczbie 50 sztuk, w terminie 7 dni roboczych od zawarcia umowy;
4) świadczenie usługi wsparcia technicznego do dnia 22 października 2025 r. dla środowiska kopii zapasowych na zasadach oprogramowania producenta, opartych o aplikację Commvault 11 (zwany dalej „usługą wsparcia technicznego”) dla licencji wymienionych w pkt 1 (po konwersji) oraz posiadanych przez Zamawiającego licencji Commvault Office 365 CV-BR-MB, Commvault Complete Backup & Recovery for Mailboxes & Cloud Apps, Per User. – 1000 sztuk, w terminie 7 dni roboczych od zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia wygaśnięcia obecnego wsparcia technicznego, (tj.21.10.2023).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUB4 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384875821
7.3.3) Ulica: ul. Kleszczowa 14A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-485
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.1 Konwersja oraz dostawa licencji nastąpi w terminie do 7 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy.
1.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wsparcia technicznego do dnia 22października
2025 r., zgodnie z terminami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ.
1. Zamawiającym jest Ministerstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa.
strona internetowa: https://www.gov.pl/web/zdrowie/
w imieniu i na rzecz którego działa, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa:
Centrum e-Zdrowia z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-184) ul. Stanisława Dubois 5A
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.