Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00582426/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni - zamówienie podobne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586810715
1.5.8.) Numer faksu: 586811522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdpk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni - zamówienie podobne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdfd66c2-35a8-4b5c-a4d0-f383739c7b12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013703/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni - zamówienie podobne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442956
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, ponieważ dotychczasowemu wykonawcy usług, wyłonionemu w trybie podstawowym bez negocjacji proponuje się wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Ewentualne udzielenie przedmiotowego zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; (zamówienie w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszenie o zamówieniu nr: 2024/BZP 00295515 z dnia 22.04.2024 r. – usługi)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-451d98af-0091-11ef-b81b-aebd110f5279
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP4.26.02.20.2024.SP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 350000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61741,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni.
2. Szacunkowy przedmiar prac:
1) Mechaniczne koszenie traw (wykoszenie pobocza wraz z wewnętrzną stroną rowu) o min. szer. 1,5 m. (jednostronnie) - 150 km,
2) Ręczne koszenie traw wykaszarką spalinową w miejscach trudno dostępnych - 150.000 m2,
3) Chemiczne niszczenie chwastów na powierzchniach utwardzonych prefabrykatami - 5.000 m2,
4) Frezowanie pni do wysokości 40 cm powyżej poziomu drogi - 10szt.
3. Usługi związane z utrzymaniem zieleni w pasie drogowym objęte postępowaniem mogą być wykonywane tylko przez Wykonawcę dysponującego odpowiednim sprzętem oraz doświadczeniem w tego rodzaju pracach.
4. Wykonawca w ramach umowy:
1) będzie realizował zamówienia sukcesywnie w miarę zgłaszanych potrzeb na wezwanie Zamawiającego w zakresie i w terminach określonych przez Zamawiającego w pisemnych zleceniach (protokoły przekazania placu budowy). Przy czym jednorazowe zlecenie nie może obejmować więcej niż 30 % wielkości całego zamówienia.
2) jest odpowiedzialny za zabezpieczenie przejezdności wraz z regulacją ruchu (opracuje na własny koszt dokumentację tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót i uzgodni ją z właściwymi organami),
3) powiadomi o ewentualnych utrudnieniach właścicieli posesji przyległych do terenu prowadzonych prac,
4) jest odpowiedzialny za zabezpieczenie przed zniszczeniem ogrodzeń, budynków, itp.,
5) jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych umową,
6) pokrywa ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac,
5. Szczegółowe terminy wykonania będą określane każdorazowo w pisemnych dyspozycjach Zamawiającego w zależności od faktycznych potrzeb i zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznej, z uwzględnieniem skróconego terminu oferowanego przez Wykonawcę.
6. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1a (1- Koszenie traw, 2- Frezowanie pni) do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kreft Mirosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891260046
7.3.3) Ulica: Stadionowa 23/5
7.3.4) Miejscowość: Leźno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kreft Mirosław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kreft Mirosław
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- "Pielęgnacja, konserwacja i utrzymanie zieleni, ścieżek spacerowych oraz terenów osiedli i parkingów w mieście Chodzieży w 2025 roku"
- Utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku na terenie Gminy Żyraków w 2025r.
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.