Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370255/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00382873/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze
miasta Kowalewo Pomorskie – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566841024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.kowalewopomorskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarzemiasta Kowalewo Pomorskie – II etap
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1288d3f0-3fb9-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039488/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Rekultywacja przestrzeni publicznej i terenów zielonych na obszarze miasta Kowalewo Pomorskie - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny WK-P2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIiGG.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121695,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) odtworzenie nawierzchni trawiastej (urządzenia placu zabaw montowane będą na istniejącej nawierzchni trawiastej oraz nawierzchni bezpiecznej wykonanej z piasku),
2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku gr. 20 cm – na części placu zabaw,
3) montaż urządzeń zabawowych, w tym:
a) zestaw zabawowy,
b) huśtawka wahadłowa podwójna,
c) huśtawka ważka na sprężynach,
d) karuzela tarczowa z siedziskiem – otwarta,
e) bujak na sprężynach (konik)
f) bujak na sprężynach (skuter)
g) potrójny kosz wrzutowy,
h) tablica na plac zabaw – gra OX
i) tablica na plac zabaw – wyścigi auta
4) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej:
a) biegacz i orbiterek,
b) rower i jeździec,
5) montaż małej architektury:
a) ławka parkowa o konstrukcji drewniano – metalowej (3 szt.)
b) kosz na śmieci (2 szt.)
c) tablica - regulamin
6) wykonanie ogrodzenia – ogrodzenie panelowe na słupkach na prefabrykowanym cokole betonowym o wysokości 20 cm, ogrodzenie w kolorze ciemnej zieleni wraz z bramą wjazdową i furtką,
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej, dostarczenie kart technicznych, certyfikatów itp. w 2 egz.
1.2. Wszystkie elementy wyposażenia będące przedmiotem zamówienia winny spełniać wymogi Polskiej Normy dotyczącej bezpieczeństwa i metod badania urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw oraz winny posiadać certyfikaty zgodności z normami.
Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placu zabaw winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych itp.
Oferowane przez Wykonawcę elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe.
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wyposażenie placu zabaw musi być bezpieczne, atrakcyjne, trwałe i odporne na zniszczenia w trakcie zabawy, jak również odporne na działanie warunków atmosferycznych.
Urządzenia powinny mieć zaokrąglone krawędzie, a wszelkie połączenia ukryte pod zaślepkami lub gładko wykończone. Elementy metalowe winny być zabezpieczone przed korozją lub wykonane z metalu odpornego na korozję.
1.3. Dopuszczalne kolory urządzeń placu zabaw: zielony, czerwony, żółty, fioletowy/niebieski, szary i czarny.
1.4. Obowiązkiem wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107440,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157180,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107440,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-exim Bartłomiej Norkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791277149
7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
jakie przetargi wygrała firma
NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107440,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
- Budowa górki saneczkowej z elementami małej architektury w Komornikach przy ul. Pasieki
- "Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Aglomeracji Żywiec i Węgierska Górka"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.