Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389232/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Sierosławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRZYCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 10
1.5.2.) Miejscowość: Drzycim
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523317079
1.5.8.) Numer faksu: 523317079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drzycim/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Sierosławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4a5b90b-4a1b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016693/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Sierosławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach operacji „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”, działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389232/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 708659,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Istniejąca świetlica jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym, wykonanym w technologii murowanej, tradycyjnej. Obiekt na planie prostokąta, o zewnętrznych wymiarach 24,90 m x 11,63 m, z dobudówką parterową w elewacji tylnej. Budynek przykryty jest stropodachem płaskim z pokryciem z papy termozgrzewalnej. Wejście główne do budynku oraz wyjazd bramowy do pomieszczenia OSP w elewacji frontowej południowe. Obiekt podzielony jest na dwie części funkcjonalne, świetlicę z zapleczem kuchennym oraz pomieszczenia OSP. Przewidywana inwestycja dotyczy przebudowy pomieszczeń świetlicy wiejskiej wraz z zapleczem kuchennym, nie obejmuje remontu pomieszczeń OSP.
UWAGA:
1/ Przedmiot zamówienia nie obejmuje opisanego w dokumentacji projektowej demontażu zewnętrznej wieży pożarniczej o konstrukcji stalowej oraz utwardzenia nawierzchni z kostki betonowej przed budynkiem świetli wiejskiej.
2/ W przedmiarze do demontażu wskazane są trzy ustępy, a do montażu tylko jeden - zgodnie z dokumentacją projektową należy zdemontować i zamontować 3 ustępy.
Prace polegać będą na:
- demontażu ściany działowej w WC pomieszczenie nr 1/6,
- rozbiórce dwóch pieców kaflowych w pomieszczeniu 1/2,
- rozbiórce drewnianego podestu w pomieszczeniu 1/2,
- skuciu istniejącej okładzin podłóg z gresu we wszystkich pomieszczeniach,
- skuciu istniejących okładzin ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniach kuchennych i sanitarnych,
- usunięciu starej farby ze ścian i sufitów oraz tynków mozaikowych w pom. 1/1/ i ze słupów pom. 1/2
- demontażu istniejących drzwi wewnętrznych wraz z ościeżami,
- rozbiórce witryny pomiędzy kuchnią a magazynek naczyć,
- rozbiórce istniejących nadproży nad wewnętrznymi otworami drzwiowymi oraz drzwiami wejściowymi,
- rozbiórce przeszkleń z luksferów w wiatrołapie, otwory należy zamurować,
- poszerzeniu istniejącego otworu drzwiowego do przedsionka pomieszczeń sanitarnych oraz drzwi do WC damskiego do szerokości 100 cm umożliwiając montaż drzwi o szerokości 90 cm w świetle ościeżnic,
- demontażu opraw świetlówkowych i osprzętu,
- rozbiórce istniejących warstw pokrycia stropodachu,
- demontażu obróbek blacharskich attyk ścian szczytowych, orynnowania oraz parapetów zewnętrznych,
- przygotowaniu powierzchni pod dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, gruntowaniem, gipsowaniem ścian wewnętrznych,
- wykonaniu podwieszanych sufitów o konstrukcji metalowej,
- izolowaniu przeciwwilgociowe, przeciwwodne, cieplne i przeciwdźwiękowe posadzek,
- wykonaniu warstwy wyrównawcze posadzek,
- wykonaniu posadzek z płytek kamionkowych GRES wraz z cokolikami,
- wykonaniu nadproży drzwiowych wraz z solarką drzwiową,
- wyposażeniu pomieszczeń sanitarnych,
- wykonaniu termomodernizacji ścian zewnętrznych wraz z orynnowaniem,
- ociepleniu istniejących ścian fundamentowych,
- ociepleniu stropodachu,
- wykonaniu opaski odwadniającej,
- wykonaniu instalacji wodociągowej, sanitarnej oraz wentylacyjnej,
- wykonaniu instalacji ogrzewania – ogrzewanie podłogowe zasilane pompą ciepła,
- wykonaniu instalacji elektrycznej,
- wykonaniu robót porządkowych.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 PZP, Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez:
- dojście do budynku poprzez bez progowe wejście do budynku,
- odpowiednią szerokość otworów drzwiowych w świetle ościeżnic,
- dostosowanie pomieszczeń sanitarnych.
3. Dalszy opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna robót budowlanych, w tym specyfikacja techniczna (dalej dokumentacja projektowa), które stanowią integralną część SWZ.
Oferta powinna być opracowana na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji i ma obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania roboty i materiały (główne i pomocnicze) oraz koszty ubezpieczenia, oznakowania robót i zapewnienia kierownictwa (nad robotami) przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Należy uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania w/w zadania.
3.2. Załączony przedmiar robót/kosztorys nakładczy służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Zamawiający podkreśla, iż dołączony do SWZ przedmiar robót/kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy.
3.3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy umówione Wynagrodzenie wyliczone zgodnie z zasadami określonymi Umową – projekt umowy załącznik do SWZ.
3.4. Wykonawca robót budowlanych winien uwzględnić wszystkie elementy ujęte w dokumentach : Wyjaśnienia treści SWZ i Zmiana treści SWZ (jeżeli takie fakty będą miały miejsce) zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego, podczas przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na w/w roboty budowlane.
3.5. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
3.6. Wykonawca zabezpieczy na własny koszt i ryzyko składowane tymczasowo na terenie budowy wyroby, materiały, urządzenia do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz umożliwi przeprowadzenie kontroli w tym zakresie przez Zamawiającego.
3.7. Wykonawca ma obowiązek wykonania przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
3.8. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
3.9. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową, ewentualne uwagi należy wnieść na etapie i w terminie ogłoszonego postępowania.
3.10. Rozwiązania równoważne: wytyczne zostały określone w
SWZ rozdział IV ust. 3 pkt. 3.10
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1305288,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Transportowe CEZAR Preuss Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792335222
7.3.3) Ulica: Ks. Szydzika 8
7.3.4) Miejscowość: Chełmża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR PREUSS USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE CEZAR
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR PREUSS USŁUGI BUDOWLANE I TRANSPORTOWE CEZAR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.