Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BIEŻĄCA KONSERWACJA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH, POLEGAJĄCA NA UŁOŻENIU WARSTWY ŚCIERALNEJ Z MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5835434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8310821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BIEŻĄCA KONSERWACJA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH, POLEGAJĄCA NA UŁOŻENIU WARSTWY ŚCIERALNEJ Z MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ NA DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dde1c43b-68d4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009571/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych, polegającą na ułożeniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej na drogach powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu 2022/BZP 00119701/01 z dnia 14.04.2022 r. i dokumentach zamówienia postępowanie prowadzone pod sygnaturą JO-III.271.1.11.2022 przewidział możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 305 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. powtórzenie podobnych robót budowlanych w wymiarze ca 43.370 m2 (gdzie zakres obejmie nakładkę bitumiczną i w razie potrzeby frezowanie i/lub ułożenie siatki szklano-węglowej) - co stanowi ok. 100% zakresu zamówienia podstawowego.
Umowa nr 25/2022 na realizację zadania zawarta została w dniu 25.05.2022 r. z „Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.”, z siedzibą ul. Młyńska 22, 89-100 Nakło nad Notecią. Wspólnicy spółki cywilnej wpisani są do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4a884bf8-ba57-11ec-97c7-b646b0ba23df
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.3.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 962424,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Roboty wykonywane będą na drogach powiatowych na terenie gmin: Dąbrowa Chełmińska i Koronowo i polegały będą na:
a) oczyszczeniu istniejącej nawierzchni,
b) miejscowym frezowaniu nawierzchni w zależności od potrzeb i wskazań Zamawiającego
c) skropieniu nawierzchni asfaltem lub emulsją asfaltową (0,4 – 0,5 kg/ m2),
d) wykonaniu części skrzyżowań oraz zjazdów, mających na celu zniwelowanie różnic wysokościowych pomiędzy nowo ułożoną warstwą ścieralną, a istniejącą nawierzchnią na skrzyżowaniach i zjazdach – szczegółowy zakres będzie ustalany w trakcie realizacji zadania,
e) ułożeniu warstwy ścieralnej AC 11S 50/70 o grub. min. 4 cm,
f) uporządkowaniu pasa drogowego na długości wykonywanych robót (wywóz nadmiaru ziemi, kory asfaltowej powstałych w wyniku robót przygotowawczych).
2. Szacunkowa wielkość zamówienia obejmuje łącznie wykonanie nakładki (warstwa ścieralna) na łącznej powierzchni ca 16911,07 m2.
3. Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego ani geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót został określony w Załączniku nr 1 do Zaproszenia - Zakres robót – wykaz odcinków i w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST).
5. Przedmiot zamówienia ma być realizowany w sposób zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego, wiedzą techniczną i technologią podaną w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej załączonej do SWZ.
6. Zamawiający wymaga, by w przypadku konieczności zawieszenia robót przez Wykonawcę z uwagi na warunki atmosferyczne uniemożliwiające ich prowadzenie (np. okres zimowy) lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, plac budowy został starannie zabezpieczony (w szczególności na odcinkach w terenie zabudowanym) i nie będzie stwarzał zagrożenia dla użytkowników drogi.
7. Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy szczegółowy obmiar robót z wyszczególnieniem gmin i poszczególnych dróg, na których prowadzone były roboty oraz podaniem ilości i rodzaju realizowanego przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający informuje, że zagospodarowanie pozyskanych w trakcie robót materiałów, musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz poleceniami Zamawiającego
9. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również do:
a) sporządzenia projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych zatwierdzeń;
b) zabezpieczenia miejsca robót poprzez wprowadzenie oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami.
10. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może żądać wynagrodzenia wyłącznie za wykonany zakres przedmiotu zamówienia.
11. Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymogami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami tj. Wykonawca winien oznaczyć teren prowadzenia prac, w szczególności na odcinkach, gdzie obecnie jest zlokalizowany chodnik, w sposób widoczny i nie budzący wątpliwości co do ich charakteru, zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Tymczasowe ciągi piesze należy wyznaczać tak by były pozbawione przeszkód poziomych i pionowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Juliusz Pilarski, Roman Pilarski i Olga Pilarska wspólnicy spółki cywilnej prowadzący wspólnie działalność gospodarczą
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581823207
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 22
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1124417,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Serwis regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń Wojewódzkiego ośrodka Medycyny Pracy
- Wykonanie przeglądów serwisowych aparatury badawczej III
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zakup monitorów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Modernizacja ul. Leśnej w Suchej Beskidzkiej
- Modernizacja drogi gminnej Kaleń Drugi- Kaleń Pierwszy
- "Budowa drogi powiatowej w m. Kaniów łączącej drogę powiatową nr 4441S ul. Nad Białką z drogą powiatową nr 4403S ul. Batalionów Chłopskich - etap I budowa mostu na rzece Biała wraz z dojazdami"
- Remont odcinka drogi gminnej nr 011069L w miejscowości Trzeszczany Drugie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.