Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00391740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie napraw, obsług okresowych
i konserwacji autobusów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 147
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/11wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
JEDNOSTKA BUDŻETOWA
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie napraw, obsług okresowychi konserwacji autobusów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e271272d-4ad1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Usługi w zakresie naprawy, obsług okresowych i konserwacji autobusów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391740/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 46/ZP/U/CZOŁG-SAM/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie napraw i obsług okresowych pojazdów w latach 2022-2023, zgodnie z załącznikiem nr 1
do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz z zapisami w projekcie umowy
- załącznik nr 2 do SWZ .
Główny przedmiot zamówienia CPV – 50113000-0
Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV – 50113100-1
CPV – 50113200-2
NR SPRAWY: 46/ZP/U/ CZOŁG-SAM /2022
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2022.1710 ze zm.). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 9 ust. 1 projektu umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość skorzystania ze wznowienia zamówienia, które będzie polegać na powtórzeniu zamówienia podstawowego. Wznowienie zamówienia jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie umowy może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. W przypadku nieskorzystania z uprawnienia polegającego na wznowieniu zamówienia, nie będzie to rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawienia do wznowienia zamówienia, termin realizacji umowy ulega przesunięciu do dnia 16.12.2025 r. Wznowienie obejmować będzie możliwość skorzystania z prawa opcji na takich samych zasadach, jak zostały określone w § 4 projektu umowy załącznik nr 2 do SWZ
3. Równoważność do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych:
W nawiązaniu do art. 101 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać wraz z ofertą, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie części równoważnych podczas naprawy zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 11 § 4 projektu umowy
– załącznik nr 2 do SWZ
4. Okres Gwarancji:
• minimum. 6 - max 12 miesięcy na naprawy mechaniczne;
• minimum 12 - max 18 miesięcy na naprawy blacharsko
– mechaniczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50113100-1 - Usługi w zakresie napraw autobusów
50113200-2 - Usługi w zakresie konserwacji autobusów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDPOL SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792736748
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561228,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-15 do 2023-12-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Dostawa fantomów/manekinów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym - w okresie 36-mcy obowiązywania umowy - wykonaniu Napraw Głównych trzydziestu siedmiu sztuk autobusów miejskich marki Jelcz 120M wyprodukowanych w latach 1996-1998r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.