eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WięcborkBudowa i remont dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie miasta i gminy Więcbork - II etap



Ogłoszenie z dnia 2024-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i remont dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie miasta i gminy Więcbork - II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIĘCBORK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 22

1.5.2.) Miejscowość: Więcbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 72 07

1.5.8.) Numer faksu: 52 389 72 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@wiecbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b3fd30c-31fe-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i remont dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie miasta i gminy Więcbork - II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b3fd30c-31fe-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046504/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa i remont dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie miasta i gminy Więcbork - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SB.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6315789,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Zamówienia: Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Potulickich, Zamkowej i Biskupa A. Zebrzydowskiego w Więcborku, gm. Więcbork.

W skład dróg wchodzi m.in. część jezdna, ciągi pieszo - rowerowe, zjazdy indywidualne, wyniesione skrzyżowania i spowalniacze, oznakowanie pionowe i poziome, zieleń, sieć kanalizacji deszczowej oraz usunięcie wszelkich kolizji (przełożenie) sieci energetycznej, Orange i wod.-kan., itp.). Droga wykonana z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, podbudowie, w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych. Długość dróg L= 684,72 m.
W skład założeń projektowanych dróg wchodzi budowa: jezdni, poszerzenia jezdni, zjazdów, ciągu pieszo – rowerowego i pieszego, wyniesionych tarcz skrzyżowań i progów zwalniających, pasa zielni urządzonej, przepustu drogowego oraz montaż rur osłonowych dwudzielnych, regulacja elementów obcych (np. studnie kanalizacyjne; hydranty podziemne, w tym 1 szt. do wymiany na nowy; zawory wodociągowe; studzienki telekomunikacyjne oraz usunięcie kolizji telekomunikacyjnej – przebudowa stanowiska słupowego z kablami telekomunikacyjnymi) i montaż oznakowania pionowego i poziomego.
Kanalizacja deszczowa wykonana z rur PCV Ø 315, 250, 200 o łącznej długości L = 571,50 m. Ponadto w skład założeń projektowanej kanalizacji deszczowej wchodzi m.in. budowa: wpustów ulicznych pojedyńczych na stud. osad. betonowych Ø500 mm szt = 23,00, wpustów ulicznych podwójnych na stud. osad. betonowych Ø500 mm 2x2kpl, tj. szt = 4,00, studni rewizyjnych PP Ø 600 mm szt = 3,00, studni rewizyjnych betowych Ø 1200 mm szt = 18,00, separatorów lamelowych z osadnikami żelbetowymi Ø 1200 typ 6/60/600 kpl = 2 oraz typ 1,5/15/150 kpl = 1, wylotu betonowego prefabrykowanego Ø 250 szt = 2,00 oraz montaż rur ochronnych L = 16,50 m i pozostałych kształtek szt = 11,00. Z uwagi na rów melioracyjny, inwestycja dodatkowo obejmuje wykonanie przewiertu w rurze ochronnej stalowej L=8,00 m.
Obszar objęty inwestycją stanowi obszar stanowiska archeologicznego ujętego w wojewódzkiej ewidencji zabytków (relikty zamku). Do obowiązków Wykonawcy jest zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz archeologicznych badań ratowniczych.
Inwestycja będzie prowadzona na podstawie:
a) Zgłoszenia budowy znak AB.6743.224.2024 z dnia 17.05.2024 r. do Starosty Sępoleńskiego na zadanie pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Potulickich, Zamkowej i Biskupa Andrzeja Zebrzydowskiego w Więcborku. Lokalizacja – dz. Nr ew. 39, 38, 37, 36, 30, 29/8, 248/1, 248/19, 12/7, 3 obręb 0003 Więcbork, gm. Więcbork,
b) Decyzji Starosty Sępoleńskiego zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno – budowlany udzielającej pozwolenia na budowę pod nazwą Budowa i przebudowa dróg gminnych ul. Potulickich, Zamkowej i Biskupa A. Zebrzydowskiego w Więcborku. Lokalizacja – dz. Nr ew. 248/1, 248/8, 12/7, 3, 248/19, 29/8, 30, 36, 37, 39,44, obręb nr 0003 Więcbork, gm. Więcbork
Lokalizacja przedmiotu umowy: dz. Nr ew. 3, 12/7, 29/8, 30, 36, 37, 38, 39, 44, 248/1, 248/8, 248/19 , obręb 0003 Więcbork, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Szczegółowy opis Części 1 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 1 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 2878332,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Zamówienia: Budowa dróg gminnych wraz z siecią kanalizacji deszczowej – cz. ulic: Leszka Białego, Leszka Czarnego w Więcborku, gm. Więcbork.
W skład dróg wchodzi m.in. część jezdna, chodniki i dojścia do posesji, zjazdy indywidualne, wyniesione skrzyżowanie, oznakowanie pionowe i poziome, zieleń, sieć kanalizacji deszczowej oraz usunięcie wszelkich kolizji (przełożenie) sieci energetycznej, Orange i wod. – kan., itp.).
Droga wykonana z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, podbudowie, w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych. Długość dróg L= 217,9472 m.
W skład założeń projektowanych dróg wchodzi budowa: jezdni, zjazdów, ciągu pieszego, wyniesionej tarczy skrzyżowania, pasa zieleni urządzonej oraz montaż rur osłonowych dwudzielnych, regulacja elementów obcych (np. studnie kanalizacyjne; hydranty podziemne; zawory wodociągowe; studzienki telekomunikacyjne) i montaż oznakowania pionowego i poziomego.
Kanalizacja deszczowa wykonana z rur PCV Ø 250, 200 o łącznej długości L = 200,00 m. Ponadto w skład założeń projektowanej kanalizacji deszczowej wchodzi m.in. budowa: wpustów ulicznych na stud. osad. betonowych Ø500 mm szt = 9,00, wpustów liniowych 200x200 mm (łączna dł. 8,20 m) kpl = 2,00, studni rewizyjne PP Ø 600 mm szt = 3,00, studni rewizyjnych betonowych Ø 1200 mm szt = 5,00 oraz montaż rur ochronnych L=33,00 m i pozostałych kształtek szt = 4,00. Z uwagi na wpięcie projektowanej sieci do istniejącej instalacji zlokalizowanej w terenie utwardzonym betonem asfaltowym, inwestycja dodatkowo obejmuje wykonanie przewiertu w rurze ochronnej stalowej L=2,50 m.
Obszar objęty inwestycją nie znajduje się w strefie archeologicznej, brak nadzoru archeologicznego.
Inwestycja będzie prowadzona na podstawie:
a) Zgłoszenia budowy znak AB.6743.149.2024 z dnia 05.04.2024 r. do Starosty Sępoleńskiego na zadanie pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w cz. ulic: Leszka Białego i Leszka Czarnego w Więcborku. Lokalizacja – dz. Nr ew. 22/27, 21 obręb 0001 Więcbork, gm. Więcbork,
b) Decyzji Nr 6740.68.2024 z dnia 31.05.2024 Starosty Sępoleńskiego zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno – budowlany udzielającej pozwolenia na budowę pod nazwą Budowa dróg gminnych cz. ulic Leszka Białego, Leszka Czarnego w Więcborku. Lokalizacja – dz. Nr ew. 22/27, obręb nr 0001 Więcbork, gm. Więcbork.
Lokalizacja przedmiotu umowy: dz. Nr ew. 21, 22/7 obręb 0001 Więcbork, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Szczegółowy opis Części 2 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 2 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 995775,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Zamówienia: Przebudowa drogi gminnej publicznej wraz ze skrzyżowaniem i budową sieci kanalizacji deszczowej – ul. Rybackiej w Więcborku, gm. Więcbork.
W skład drogi wchodzi m. in. część jezdna, skrzyżowanie, zatoka postojowa, opaski chodnikowe, zjazdy indywidualne, oznakowanie pionowe i poziome, sieć kanalizacji deszczowej oraz usunięcie wszelkich kolizji (przełożenie) sieci energetycznej, Orange i wod. - kan., itp.). Droga wykonana z betonu asfaltowego i kostki betonowej na podbudowie w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych. Długość drogi L= 200,00 m.
W skład założeń projektowanej drogi wchodzi przebudowa: jezdni, skrzyżowania, zjazdów, opasek chodnikowych, łącznika (zejście do jeziora) oraz montaż rur osłonowych dwudzielnych, regulacja elementów obcych (np. studnie kanalizacyjne; hydranty podziemne; zawory wodociągowe; studzienki telekomunikacyjne) i montaż oznakowania pionowego i poziomego.
Kanalizacja deszczowa wykonana z rur PCV Ø 400, 315, 200 o łącznej długości L = 196,90 m. Ponadto w skład założeń projektowanej kanalizacji deszczowej wchodzi m.in. budowa: wpustów ulicznych na stud. osad. betonowych Ø500 mm szt = 7,00, wpustów ulicznych na stud. osad. żelbetowych Ø800 mm szt =1,00, studni rewizyjnych PP Ø 600 mm szt = 2,00, studni rewizyjna żelbetowych Ø 1000 mm szt = 8,00, separatora koalescencyjnego o przepływie nominalnym 10/100l/s i pojemności osadnika 5,0 m3 szt = 1,00, prefabrykowanego wylotu betonowego szt = 1,00 oraz montaż rur ochronnych L=12,00 m.
Obszar objęty inwestycją objęty jest strefą „B” ochrony konserwatorskiej. Ponadto inwestycja jest zlokalizowana na obszarze miasta lokacyjnego o metryce średniowiecznej. Do obowiązków Wykonawcy jest zapewnienie nadzoru archeologicznego.
Inwestycja będzie prowadzona na podstawie:
a) Zgłoszenia budowy znak AB.6743.260.2023 z dnia 27.07.2023 r. do Starosty Sępoleńskiego na zadanie pn. Przebudowa drogi gminnej publicznej – ul. Rybackiej w Więcborku. Lokalizacja – dz. Nr ew. 150/2, obręb 0003 Więcbork, gm. Więcbork,
b) Zgłoszenia budowy znak WIR.I.7843.2.216.2023.KS z dnia 09.08.2023 r. do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego na zadanie pn. Przebudowa skrzyżowania drogi gminnej nr 020723C (ul. Rybacka) z drogą wojewódzka nr 241 (ul. Hallera). Lokalizacja – dz. Nr ew. 122 obręb 0003 Więcbork, jedn. ew. Więcbork – Miasto,
c) Zgłoszenia budowy znak AB.6743.227.2023 z dnia 05.06.2023 r. do Starosty Sępoleńskiego na zadanie pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Rybackiej w Więcborku. Lokalizacja – dz. Nr ew. 150/2, 144 obręb 0003 Więcbork oraz dz. Nr 277 obręb Śmiłowo, gm. Więcbork.
Lokalizacja przedmiotu umowy: dz. Nr ew. 122, 144, 150/2 obręb 0003 Więcbork, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Szczegółowy opis Części 3 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 3 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1311571,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Zamówienia: Przebudowa drogi wewnętrznej polegająca na budowie drogi dla pieszych oraz remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej w Nowym Dworze, gm. Więcbork.

W skład drogi wchodzi m.in. remont istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez ułożenie betonu asfaltowego, budowa ciągu pieszego oraz zjazdów indywidualnych z kostki betonowej w obramowaniu z obrzeży i krawężników betonowych, budowa pobocza z kruszywa łamanego, umocnienie skarp, wymiana oznakowania pionowego i poziomego, montaż lamp hybrydowych solarnych. Długość remontowanej drogi L= 617,29 m. W skład założeń projektowych drogi wchodzi przebudowa i remont: jezdni, zjazdów, skarp, pobocza oraz budowa drogi dla pieszych ( L= 540,66 m), odmulenie istniejącego rowu L=266,29 m, regulacja elementów obcych (studnie, zawory) i montaż oznakowania pionowego i poziomego.
Ponadto na projektowanych przejściach dla pieszych inwestycja obejmuje montaż hybrydowych lamp solarnych szt. = 4.
Obszar objęty inwestycją nie znajduje się w strefie archeologicznej, brak nadzoru archeologicznego.
Inwestycja będzie prowadzona na podstawie:
a) Zgłoszenia budowy znak AB.6743.228.2023 z dnia 05.06.2023 r. do Starosty Sępoleńskiego na zadanie pn. Przebudowa drogi wewnętrznej polegająca na budowie drogi dla pieszych oraz remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej w miejscowości Nowy Dwór, gm. Więcbork. Lokalizacja – dz. Nr ew. 129/1, obręb Nowy Dwór, gm. Więcbork.
Lokalizacja przedmiotu umowy: dz. Nr ew. 129/1 obręb Nowy Dwór, gm. Więcbork, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
Szczegółowy opis Części 4 Zamówienia oraz sposób realizacji Części 4 Zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1130109,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2524544,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3118050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2524544,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU HURT-TRANS-KAWIKO WŁADYSŁAW SZYLING

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458

7.3.4) Miejscowość: ZABARTOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2524544,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873189,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1027050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873189,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU HURT-TRANS-KAWIKO WŁADYSŁAW SZYLING

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458

7.3.4) Miejscowość: ZABARTOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873189,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1067640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1288811,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1067640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAR SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670644141

7.3.3) Ulica: NADRZECZNA

7.3.4) Miejscowość: KORONOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997676,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1248450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997676,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH HURT-TRANS-KAWIKO WŁADYSŁAW SZYLING

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580005458

7.3.4) Miejscowość: ZABARTOWO

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997676,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.