eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GietrzwałdPełna kultura - doposażenie instytucji kultury w gminie Gietrzwałd



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Pełna kultura - doposażenie instytucji kultury w gminie Gietrzwałd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gietrzwałd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Gietrzwałd

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-036

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gietrzwald.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gietrzwald.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełna kultura - doposażenie instytucji kultury w gminie Gietrzwałd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7783da8c-012d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028263/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Pełna kultura - doposażenie instytucji kultury w gminie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nazwa projektu: Pełna Kultura – doposażenie instytucji kultury w gminie Gietrzwałd

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245264

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271057,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oświetlenia do Domu Kultury w Sząbruku

1.
8 sztuk - belka oświetleniowa led zestaw+case
- wyposażona w diody LED min.RGBW w konfiguracji 24x 6W ; sterowane DMX
- case lub pokrowiec przystosowany dla 4 sztuk – 2 szt.
2.
8 sztuk - ruchome głowy spot/beam + case
- Wyposażony w białą diodę COB o mocy min.200 W.
- Koło kolorów z 8 dichronicznymi filtrami kolorów i białym
- Obrotowy pryzmat min.3-płaszczyznowy
- sterowanie DMX
- Case – 4x2 lampy lub 2x4 lampy
- Wnętrze i pokrycie tapicerowane pianką
- narożniki kulowe
- 4 kółka, w tym 2 z hamulcami blokującymi
- 2 zamki motylkowe
- uchwyty transportowe
3.
- 4 szt. - reflektor estradowy sceniczny efektowy RETRO
- Paleta barw: RGBW
- Źródło światła: halogen (min.300w) lub LED (ciepła barwa); wewnętrzna listwa LED RGB
- Sterowanie: ręczne oraz DMX
4.
Skrzynia transportowa na światła RETRO
5.
Kratownica aluminiowa sceniczna typu QUADROSYSTEM o rozstawie 220mm w odcinkach:
- 3 szt. x 1.5m
- 4 szt.x2m
- 2 szt.x1m
6.
2 szt.- Adapter do montownia kratownicy do wieży scenicznej o trzpieniu 35mm
Regulacja szerokości uchwytów od 120 mm do 350 mm
7.
2 szt. - Wieża sceniczna teleskopowa pod kratownicę min. wysokość po rozłożeniu- 4m z mocowaniem systemu kołnierza 35mm; z wyciągarka korbową
- min. nośność 120kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 43478,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nagłośnienia do Domu Kultury w Sząbruku

1.
Kompletny zestaw trójdrożny nagłośnienia scenicznego zapewniającego jednorodne pokrycie horyzontalne nagłaśnianego terenu w całym zakresie częstotliwości w konfiguracji
- 4xniskotowa kolumna 18” (min. 1000w)
- 4xdwudrożna kolumna 12”+driver – min. 500w+500w; zakres przenoszonych częstotliwości min.55 Hz
-kolumny wyposażone w gniazda tyczki umożliwiające ustawiania kolumn dwudrożnych na niskotonowych.
2.
2 szt Teleskopowy statyw do efektów świetlnych z korbą
Korba z przyciskiem blokującym do regulacji wysokości, dodatkowe zabezpieczenie śrubą/bolcem
Minimalna wysokość po rozłożeniu: 300cm
Trzpień standard 35mm; obciążenie minimalnie >25 kg
3.
2 Zestawy bezprzewodowych mikroportów po 8 szt. (2 odbiorniki + 16 nadajników z mikrofonami typu krawatowego lub headset);

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 119318,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu perkusyjnego do Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Gietrzwałdzie
1.
5x Djembe z dedykowanym pokrowcem – bęben wykonany z drzewa mahoniowego z naciągiem ze skóry koziej o średnicy nie mniejszej niż 10 cali i wysokości 20 cali. Wraz z dedykowanymi pokrowcami wykonanymi z tkaniny z tworzywa sztucznego
2.
Bongosy – wykonane z tworzywa sztucznego ABS z naciągami ze skóry bawolej w rozmiarach około 6,5 cala oraz 7,5 cala.
3.
Statyw do bongosów – wykonany z chromowanej stali, z podwójnymi nogami. Musi posiadać regulację wysokości i kąta nachylenia uchwytu.
4.
Potrójny cowbell – wykonany ze stali stopowej w rozmiarach 2,5 cala, 3,5 cala oraz 5 cali.
5.
Mocowanie do cowbella – zacisk mocujący do instrumentu cowbell o średnicy 9,5mm
6.
Naciągi:
- 2x – uderzany przezroczysty naciąg do bębna basowego o średnicy 22 cali, dwuwarstwowy o grubościach: zewnętrzna 0,165mm, wewnętrzna 0,254mm w zestawie z dwoma pierścieniami tłumiącymi wykonanymi z pianki o rozmiarach 0,635cm x 1,9cm oraz 0,635cm x 3,8cm
-Zestaw naciągów – składa się z trzech uderzanych przezroczystych naciągów o średnicy 10 cali, 12 cali oraz 16 cali, każdy z nich jest dwuwarstwowy o grubości warstw 0,35cm. Oraz 14 calowy jednowarstwowy powlekany naciąg uderzany o grubości 0,25mm.
- Zestaw naciągów do perkusji – składa się z trzech uderzanych przezroczystych naciągów o średnicy 12 cali, 13 cali oraz 16 cali, każdy z nich jest dwuwarstwowy o grubości warstw 0,35cm oraz 14 calowy jednowarstwowy powlekany naciąg uderzany o grubości 0,25mm.
7.
Stołek perkusyjny – składający się z pufy o szerokości min. 13 cali i grubości min. 3,5 cala z podwójnymi nogami; regulowana wysokość
8.
Cajon + pokrowiec – wykonany z brzozy w rozmiarach minimalnych 50cm – wysokość, 30cm – szerokość, 30cm – głębokość. Wraz z dedykowanym pokrowcem
9.
Perkusjonalia:
- Shaker – podwójny, plastikowy
- Tamburyn – wykonany z tworzywa sztucznego z czternastoma stalowymi dzwonkami
- Marakasy – skórzane, o długości minimalnej 19cm
10.
Zestaw pokrowców na perkusję – w rozmiarach 10x9 cali, 12x10 cali, 16x16 cali, 22x18 cali. Wszystkie wykonane z pianki o grubości min.5mm.
11.
Pokrowiec na werbel – w rozmiarze 14x5,5 cala, wykonany z pianki o grubości min.5mm
12.
Statyw do werbla – przeznaczony na werble w rozmiarach 12-15 cali, z obrotowym koszem i zakresem regulacji wysokości
13.
3 x pulpit do nut –w o regulowanej wysokości min. 65; max. 125 cm, blat drewniany o minimalnych wymiarach podnutnika szer. 48cm ; wys. 32cm.
14.
Tablica do nut – tablica suchościeralna z nadrukiem pięciolinii w rozmiarach około 170x100

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.5.) Wartość części: 8049,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli do Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Gietrzwałdzie

1. Krzesło 150 szt.
• Kubełek wykonany z bukowej, profilowanej sklejki.
• Miękkie tapicerowane siedzisko, o wymiarach ok.: szerokość 395 mm, głębokość 425 mm
• Wysokość krzesła od podłogi ok. 855mm
• Stabilna, chromowana rama
• Nadaje się do składowania w stosie
• Atest badań wytrzymałościowych

2. Stół mobilny uchylny 5 szt.
• Wysokość ok. 75 cm
• Wymiary: ok. 160x80 cm
• Stalowa podstawa, wykonana z profili wyposażona w kółka z hamulcem w kolorze czarnym matowym
• Płyta mocowana do blatu, w kolorze: klon Jersey
• Mechanizm uchylny, umożliwiający obrócenie blatu o 90 stopni

3. Stół mobilny uchylny 5 szt.
• Wysokość ok. 75cm
• Wymiary ok. 140x80
• Stalowa podstawa, wykonana z profili wyposażona w kółka z hamulcem, kolor – czarny matowy
• Mechanizm uchylny, umożliwiający obrócenie blatu o 90 stopni
• Płyta mocowana do blatu, w kolorze: klon Jersey

Wysokość i szerokość stołów mobilnych musi być taka sama (ze względu na ich zestawianie).

4. Stół okrągły 10 szt.
• Wymiary: ok. 120/78/ cm
• Materiał: MDF okleinowany / stal malowana proszkowo, kolor blatu - dąb złoty, nogi – czarne, malowane proszkowo

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 62926,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Gietrzwałdzie
1.
Laptop
Pamięć RAM (zainstalowana) min 16 GB
Procesor Intel Core min. i5 taktowany min. 2,4GHz
Przekątna ekranu min. 15.6"
dysk twardy SDD min 512GB

2.
Urządzenie wielofunkcyjne typu skaner/fax/drukarka
Praca w sieci – LAN;WiFi
Format: A4
Rodzaj druku: Laserowy kolorowy; Duplex.

3.
Aparat fotograficzny
Liczba pikseli: minimalnie 26,1 Mpix
Rozdzielczość: do 6240 x 4160
Format zapisu: JPEG + RAW
Zapis wideo: Full HD
Wyjście HDMI
Wejście mikrofonowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

4.5.5.) Wartość części: 13055,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż kurtyny w Domu Kultury w Sząbruku.
• Kurtyna główna z pluszu o gramaturze 350g/m2,
szerokość w m 7
wysokość w m 3,3
marszczenie 90%
• Lambrekin kurtyny głównej z pluszu o gramaturze 350g/m2, szerokość w m 8,7
wysokość w m 0,5
marszczenie 90%
• Mechanizm CombiOne ręczny linowy,
szyna aluminiowa 7m z wewnętrznym prowadzeniem liny i wózków, wózki łożyskowane jednoosiowe,
• Kurtyna boczna dwuczęściowa z pluszu o gramaturze 350g/m2,
szerokość w m 2
wysokość w m 3,3
marszczenie 90%
• Mechanizm CombiOne ręczny bez olinowania do kurtyny bocznej,
szyna aluminiowa 2m z wewnętrznym prowadzeniem wózków, wózki łożyskowane jednoosiowe,
• Dostawa i montaż mechanizmów do gotowej podkonstrukcji. Dostawa, zawieszenie i podszycie kotar na miejscu przez tapicera

4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze

4.5.5.) Wartość części: 24229,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55790,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128616,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55790,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPRESSA Piotr Gielniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5360006898

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55790,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85608,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150061,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85608,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA MUZYCZNA ACCORD WŁODZIMIERZ PIESIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6730017080

7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 10

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85608,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58191,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13948,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA MUZYCZNA ACCORD WŁODZIMIERZ PIESIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6730017080

7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 10

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13948,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73554,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89175,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73554,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VISION Zbigniew Ducki,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8251691968

7.3.3) Ulica: Śreniawitów 2/64,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-188

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73554,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11121,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117942,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11121,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11121,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 15.000,00 zł
Najniższa cena zaproponowana przez Wykonawców wynosiła: 79.950,00 zł

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.