Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00253295/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Pełna kultura - doposażenie instytucji kultury w gminie Gietrzwałd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gietrzwałd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Gietrzwałd
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-036
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gietrzwald.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gietrzwald.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełna kultura - doposażenie instytucji kultury w gminie Gietrzwałd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7783da8c-012d-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028263/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Pełna kultura - doposażenie instytucji kultury w gminie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa projektu: Pełna Kultura – doposażenie instytucji kultury w gminie Gietrzwałd2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271057,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oświetlenia do Domu Kultury w Sząbruku1.
8 sztuk - belka oświetleniowa led zestaw+case
- wyposażona w diody LED min.RGBW w konfiguracji 24x 6W ; sterowane DMX
- case lub pokrowiec przystosowany dla 4 sztuk – 2 szt.
2.
8 sztuk - ruchome głowy spot/beam + case
- Wyposażony w białą diodę COB o mocy min.200 W.
- Koło kolorów z 8 dichronicznymi filtrami kolorów i białym
- Obrotowy pryzmat min.3-płaszczyznowy
- sterowanie DMX
- Case – 4x2 lampy lub 2x4 lampy
- Wnętrze i pokrycie tapicerowane pianką
- narożniki kulowe
- 4 kółka, w tym 2 z hamulcami blokującymi
- 2 zamki motylkowe
- uchwyty transportowe
3.
- 4 szt. - reflektor estradowy sceniczny efektowy RETRO
- Paleta barw: RGBW
- Źródło światła: halogen (min.300w) lub LED (ciepła barwa); wewnętrzna listwa LED RGB
- Sterowanie: ręczne oraz DMX
4.
Skrzynia transportowa na światła RETRO
5.
Kratownica aluminiowa sceniczna typu QUADROSYSTEM o rozstawie 220mm w odcinkach:
- 3 szt. x 1.5m
- 4 szt.x2m
- 2 szt.x1m
6.
2 szt.- Adapter do montownia kratownicy do wieży scenicznej o trzpieniu 35mm
Regulacja szerokości uchwytów od 120 mm do 350 mm
7.
2 szt. - Wieża sceniczna teleskopowa pod kratownicę min. wysokość po rozłożeniu- 4m z mocowaniem systemu kołnierza 35mm; z wyciągarka korbową
- min. nośność 120kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43478,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nagłośnienia do Domu Kultury w Sząbruku1.
Kompletny zestaw trójdrożny nagłośnienia scenicznego zapewniającego jednorodne pokrycie horyzontalne nagłaśnianego terenu w całym zakresie częstotliwości w konfiguracji
- 4xniskotowa kolumna 18” (min. 1000w)
- 4xdwudrożna kolumna 12”+driver – min. 500w+500w; zakres przenoszonych częstotliwości min.55 Hz
-kolumny wyposażone w gniazda tyczki umożliwiające ustawiania kolumn dwudrożnych na niskotonowych.
2.
2 szt Teleskopowy statyw do efektów świetlnych z korbą
Korba z przyciskiem blokującym do regulacji wysokości, dodatkowe zabezpieczenie śrubą/bolcem
Minimalna wysokość po rozłożeniu: 300cm
Trzpień standard 35mm; obciążenie minimalnie >25 kg
3.
2 Zestawy bezprzewodowych mikroportów po 8 szt. (2 odbiorniki + 16 nadajników z mikrofonami typu krawatowego lub headset);
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 119318,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu perkusyjnego do Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Gietrzwałdzie1.
5x Djembe z dedykowanym pokrowcem – bęben wykonany z drzewa mahoniowego z naciągiem ze skóry koziej o średnicy nie mniejszej niż 10 cali i wysokości 20 cali. Wraz z dedykowanymi pokrowcami wykonanymi z tkaniny z tworzywa sztucznego
2.
Bongosy – wykonane z tworzywa sztucznego ABS z naciągami ze skóry bawolej w rozmiarach około 6,5 cala oraz 7,5 cala.
3.
Statyw do bongosów – wykonany z chromowanej stali, z podwójnymi nogami. Musi posiadać regulację wysokości i kąta nachylenia uchwytu.
4.
Potrójny cowbell – wykonany ze stali stopowej w rozmiarach 2,5 cala, 3,5 cala oraz 5 cali.
5.
Mocowanie do cowbella – zacisk mocujący do instrumentu cowbell o średnicy 9,5mm
6.
Naciągi:
- 2x – uderzany przezroczysty naciąg do bębna basowego o średnicy 22 cali, dwuwarstwowy o grubościach: zewnętrzna 0,165mm, wewnętrzna 0,254mm w zestawie z dwoma pierścieniami tłumiącymi wykonanymi z pianki o rozmiarach 0,635cm x 1,9cm oraz 0,635cm x 3,8cm
-Zestaw naciągów – składa się z trzech uderzanych przezroczystych naciągów o średnicy 10 cali, 12 cali oraz 16 cali, każdy z nich jest dwuwarstwowy o grubości warstw 0,35cm. Oraz 14 calowy jednowarstwowy powlekany naciąg uderzany o grubości 0,25mm.
- Zestaw naciągów do perkusji – składa się z trzech uderzanych przezroczystych naciągów o średnicy 12 cali, 13 cali oraz 16 cali, każdy z nich jest dwuwarstwowy o grubości warstw 0,35cm oraz 14 calowy jednowarstwowy powlekany naciąg uderzany o grubości 0,25mm.
7.
Stołek perkusyjny – składający się z pufy o szerokości min. 13 cali i grubości min. 3,5 cala z podwójnymi nogami; regulowana wysokość
8.
Cajon + pokrowiec – wykonany z brzozy w rozmiarach minimalnych 50cm – wysokość, 30cm – szerokość, 30cm – głębokość. Wraz z dedykowanym pokrowcem
9.
Perkusjonalia:
- Shaker – podwójny, plastikowy
- Tamburyn – wykonany z tworzywa sztucznego z czternastoma stalowymi dzwonkami
- Marakasy – skórzane, o długości minimalnej 19cm
10.
Zestaw pokrowców na perkusję – w rozmiarach 10x9 cali, 12x10 cali, 16x16 cali, 22x18 cali. Wszystkie wykonane z pianki o grubości min.5mm.
11.
Pokrowiec na werbel – w rozmiarze 14x5,5 cala, wykonany z pianki o grubości min.5mm
12.
Statyw do werbla – przeznaczony na werble w rozmiarach 12-15 cali, z obrotowym koszem i zakresem regulacji wysokości
13.
3 x pulpit do nut –w o regulowanej wysokości min. 65; max. 125 cm, blat drewniany o minimalnych wymiarach podnutnika szer. 48cm ; wys. 32cm.
14.
Tablica do nut – tablica suchościeralna z nadrukiem pięciolinii w rozmiarach około 170x100
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.5.) Wartość części: 8049,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli do Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Gietrzwałdzie1. Krzesło 150 szt.
• Kubełek wykonany z bukowej, profilowanej sklejki.
• Miękkie tapicerowane siedzisko, o wymiarach ok.: szerokość 395 mm, głębokość 425 mm
• Wysokość krzesła od podłogi ok. 855mm
• Stabilna, chromowana rama
• Nadaje się do składowania w stosie
• Atest badań wytrzymałościowych
2. Stół mobilny uchylny 5 szt.
• Wysokość ok. 75 cm
• Wymiary: ok. 160x80 cm
• Stalowa podstawa, wykonana z profili wyposażona w kółka z hamulcem w kolorze czarnym matowym
• Płyta mocowana do blatu, w kolorze: klon Jersey
• Mechanizm uchylny, umożliwiający obrócenie blatu o 90 stopni
3. Stół mobilny uchylny 5 szt.
• Wysokość ok. 75cm
• Wymiary ok. 140x80
• Stalowa podstawa, wykonana z profili wyposażona w kółka z hamulcem, kolor – czarny matowy
• Mechanizm uchylny, umożliwiający obrócenie blatu o 90 stopni
• Płyta mocowana do blatu, w kolorze: klon Jersey
Wysokość i szerokość stołów mobilnych musi być taka sama (ze względu na ich zestawianie).
4. Stół okrągły 10 szt.
• Wymiary: ok. 120/78/ cm
• Materiał: MDF okleinowany / stal malowana proszkowo, kolor blatu - dąb złoty, nogi – czarne, malowane proszkowo
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 62926,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia do Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Gietrzwałdzie1.
Laptop
Pamięć RAM (zainstalowana) min 16 GB
Procesor Intel Core min. i5 taktowany min. 2,4GHz
Przekątna ekranu min. 15.6"
dysk twardy SDD min 512GB
2.
Urządzenie wielofunkcyjne typu skaner/fax/drukarka
Praca w sieci – LAN;WiFi
Format: A4
Rodzaj druku: Laserowy kolorowy; Duplex.
3.
Aparat fotograficzny
Liczba pikseli: minimalnie 26,1 Mpix
Rozdzielczość: do 6240 x 4160
Format zapisu: JPEG + RAW
Zapis wideo: Full HD
Wyjście HDMI
Wejście mikrofonowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
4.5.5.) Wartość części: 13055,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż kurtyny w Domu Kultury w Sząbruku.• Kurtyna główna z pluszu o gramaturze 350g/m2,
szerokość w m 7
wysokość w m 3,3
marszczenie 90%
• Lambrekin kurtyny głównej z pluszu o gramaturze 350g/m2, szerokość w m 8,7
wysokość w m 0,5
marszczenie 90%
• Mechanizm CombiOne ręczny linowy,
szyna aluminiowa 7m z wewnętrznym prowadzeniem liny i wózków, wózki łożyskowane jednoosiowe,
• Kurtyna boczna dwuczęściowa z pluszu o gramaturze 350g/m2,
szerokość w m 2
wysokość w m 3,3
marszczenie 90%
• Mechanizm CombiOne ręczny bez olinowania do kurtyny bocznej,
szyna aluminiowa 2m z wewnętrznym prowadzeniem wózków, wózki łożyskowane jednoosiowe,
• Dostawa i montaż mechanizmów do gotowej podkonstrukcji. Dostawa, zawieszenie i podszycie kotar na miejscu przez tapicera
4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 24229,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55790,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128616,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55790,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPRESSA Piotr Gielniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5360006898
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55790,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85608,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150061,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA MUZYCZNA ACCORD WŁODZIMIERZ PIESIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6730017080
7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 10
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58191,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13948,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA MUZYCZNA ACCORD WŁODZIMIERZ PIESIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6730017080
7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 10
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA MUZYCZNA "ACCORD" WŁODZIMIERZ PIESIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13948,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73554,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89175,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73554,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VISION Zbigniew Ducki,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8251691968
7.3.3) Ulica: Śreniawitów 2/64,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZBIGNIEW DUCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73554,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11121,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117942,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11121,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6211772122
7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19
7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11121,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 15.000,00 zł
Najniższa cena zaproponowana przez Wykonawców wynosiła: 79.950,00 zł
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.