Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00335492/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejacewicz@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcbf4521-3059-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcbf4521-3059-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004151/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami - dostawa materiałów i montaż urządzeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów zagospodarowania przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami.
Zakres zamówienia :
W ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy i zamontuje elementy zagospodarowania przestrzeni placu miejskiego tj. ławki, leżaki, stoliki, stojak na rowery, donice, kosze na śmieci. W ramach zamówienia wykonane zostaną również podesty z desek kompozytowych pod meble małej architektury, nasadzenia zieleni oraz oświetlenie terenu (lampy nawierzchniowe, dekoracyjne).
Szczegółowy wykaz elementów objętych zamówieniem wraz z ich specyfikacją zamieszczono w załączniku nr 9 do SWZ „Projekt koncepcyjny zagospodarowania przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza oraz Placu pod Lipami w Sianowie” oraz w załączniku do niniejszego projektu koncepcyjnego.
Uwaga!
1) Z zakresu przedmiotu zamówienia wyłączono dostawę i montaż lamp ulicznych oraz dostawę płyt chodnikowych betonowych o wymiarach 60x120cm.
2) Zamawiający wprowadził zmiany w „Projekcie koncepcyjnym zagospodarowania przestrzeni…”
w zakresie projektowanego rodzaju lamp nawierzchniowych. Do oferty należy przyjąć lampy nawierzchniowe opisane w załączniku do niniejszego projektu koncepcyjnego.
Lokalizacja obiektu:
Teren objęty zakresem zamówienia obejmuje działki nr 87/1, 87/2, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 96, 97 położone w obrębie ewidencyjnym nr 7 miasta Sianów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77211600-8 - Sadzenie drzew
39113600-3 - Ławki
39151100-6 - Stojaki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343083,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343083,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343083,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DSC System sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 525114438
7.3.3) Ulica: Karola Darwina 4E
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-764
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343083,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie nasadzeń i pielęgnacji drzew i krzewów
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Budowa centrum przesiadkowego przy nowym przystanku kolejowym Oława Zachodnia
- Cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów, zabiegi pielęgnacyjne drzew młodych oraz usuwanie drzew na terenie miasta i gminy Swarzędz
- Przebudowa skrzyżowania ul. Cieszyńskiej - ul. Libowiec - ul. Kilińskiego w Jastrzębiu-Zdroju.
- Zadaszenia siatką wybiegu zewnętrznego dla Orangutanów w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Ławki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.