eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówZagospodarowanie przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejacewicz@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcbf4521-3059-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcbf4521-3059-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004151/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zagospodarowanie przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami - dostawa materiałów i montaż urządzeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż elementów zagospodarowania przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza w Sianowie oraz terenu Placu pod Lipami.

Zakres zamówienia :
W ramach zamówienia Wykonawca zakupi, dostarczy i zamontuje elementy zagospodarowania przestrzeni placu miejskiego tj. ławki, leżaki, stoliki, stojak na rowery, donice, kosze na śmieci. W ramach zamówienia wykonane zostaną również podesty z desek kompozytowych pod meble małej architektury, nasadzenia zieleni oraz oświetlenie terenu (lampy nawierzchniowe, dekoracyjne).

Szczegółowy wykaz elementów objętych zamówieniem wraz z ich specyfikacją zamieszczono w załączniku nr 9 do SWZ „Projekt koncepcyjny zagospodarowania przestrzeni miejskiej przed Kinem Zorza oraz Placu pod Lipami w Sianowie” oraz w załączniku do niniejszego projektu koncepcyjnego.

Uwaga!
1) Z zakresu przedmiotu zamówienia wyłączono dostawę i montaż lamp ulicznych oraz dostawę płyt chodnikowych betonowych o wymiarach 60x120cm.
2) Zamawiający wprowadził zmiany w „Projekcie koncepcyjnym zagospodarowania przestrzeni…”
w zakresie projektowanego rodzaju lamp nawierzchniowych. Do oferty należy przyjąć lampy nawierzchniowe opisane w załączniku do niniejszego projektu koncepcyjnego.

Lokalizacja obiektu:
Teren objęty zakresem zamówienia obejmuje działki nr 87/1, 87/2, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 96, 97 położone w obrębie ewidencyjnym nr 7 miasta Sianów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77211600-8 - Sadzenie drzew

39113600-3 - Ławki

39151100-6 - Stojaki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343083,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343083,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343083,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DSC System sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 525114438

7.3.3) Ulica: Karola Darwina 4E

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-764

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343083,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.