Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00399813/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00412042/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00412123/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY MIEJSKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 37
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spmzoz-slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spmzoz-slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spmzoz-slupsk.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18093dcb-4f9a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045710/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399813/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-M-261-26/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 494942,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV).
2. Szczepionka przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV, szczepionka 9-walentna.
3. Liczba dawek: 1 400 szt., w tym:
a) W 2022 r. przeprowadzenie ogółem 350 szczepień pierwszą dawką szczepionki u 350 dziewcząt w wieku 13 lat, stanowiących około 75% populacji dziewcząt urodzonych w 2009 r.,
b) W 2023 roku przeprowadzenie 700 szczepień z czego:
1) 350 szczepień drugą dawką szczepionki u 350 dziewcząt w wieku 13 lat - 14 lat, które w roku poprzednim rozpoczęły szczepienie pierwszą dawką szczepionki;
2) 350 szczepień pierwszą dawką szczepionki u 350 dziewcząt w wieku 13 lat, stanowiących około 75% populacji dziewcząt urodzonych w 2010 r
c) W 2024 roku przeprowadzenie 350 szczepień drugą dawką szczepionki u 350 dziewcząt w wieku 13 lat - 14 lat, które w roku poprzednim rozpoczęły szczepienie pierwszą dawką szczepionki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473256,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473256,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475256,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473256 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
- Dostawy ryb (pstrąg, dorsz świeży, śledź matias, makrela wędzona).
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach, korytarzach i wejściach do budynków administrowanych przez Urząd Miejski w Słupsku
- Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej Bezpieczna Przystań w Słupsku w roku 2025
- Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu w roku 2025 do Starostwa Powiatowego w Słupsku, przy ul. Szarych Szeregów 14
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa szczepionek-cz3
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.