Ogłoszenie z dnia 2024-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00429728/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00441921/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gospodarczo-magazynowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUBIENKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Dubienka
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-145
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubienka.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dubienka.eurzad.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b334f3c4-32c6-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku gospodarczo-magazynowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b334f3c4-32c6-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018763/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa budynku byłego Kina GRANICA w Dubience
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających przebudowie budynku gospodarczo-magazynowego.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Robót ziemnych;
2) Robót fundamentowych;
3) Robót rozbiórkowych;
4) Robót murowych;
5) Robót ciesielskich dachu
6) Pokryć dachowych;
7) Ścian i tynków wewnętrznych;
8) Podłóg, posadzek;
9) Stolarki okiennej i drzwiowej;
10) Robót zewnętrznych ( obejmują również prace ziemne przy wykonaniu 2 zbiorników bezodpływowych na wody deszczowe o pojemności 10 m3 każdy)
3. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia określają:
1) Dokumentacja techniczna – zebrana w Załączniku nr 8 do SWZ - zawierająca w szczególności:
a) Przedmiary robót;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
c) Projekt budowlany
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262520-2 - Roboty murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ oferta z najniższą ceną złożona przez Usługi Remontowo Budowlane Janusz Łuciuk, Siedliszcze 106 ,22-145 Dubienka za cenę 531 951,03 zł brutto zł brutto, przewyższa kwotę jaką Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 450 000,00 zł brutto. Jednocześnie Zamawiajacy nie zwiększy tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.