eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce"Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli oraz sprzętu do wyposażenia Gminnego Przedszkola w Strzelcach"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli oraz sprzętu do wyposażenia Gminnego Przedszkola w Strzelcach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-307

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 356 66 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminastrzelce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugstrzelce.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08e15b9b-b9a2-43dd-911e-44d1d0d28c64

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli oraz sprzętu do wyposażenia Gminnego Przedszkola w Strzelcach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e15b9b-b9a2-43dd-911e-44d1d0d28c64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042915/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli oraz sprzętu do wyposażenia Gminnego Przedszkola w Strzelcach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach projektu: „Strzeleckie EkoSmyki - przyjaciele Ziemi"- poprawa jakości kształcenia przedszkolnego w Gminie Strzelce. Projekt nr FELD.08.06-IZ.00-0044/23 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425414

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 396125,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie p.n.: „Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli oraz sprzętu do wyposażenia Gminnego Przedszkola w Strzelcach”. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z montażem: mebli, pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz sprzętu elektronicznego i gospodarstwa domowego do wyposażenia przedszkola gminnego w Strzelcach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

37441900-0 - Urządzenia do treningu urozmaiconego

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wezwaniem z dnia 8 sierpnia 2024 roku, zwrócił się do Wykonawcy: Fundacja Bliżej Ludzi, Ul. Barwinek 6/18, 25-150 Kielce, którego oferta zawierała ceną rażąco niską (wezwanie przesłane zgodnie z zasadami SWZ, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na platformie e-Zamówienia), o złożenie wyjaśnień co do zaoferowanej ceny oferty i przedłożenia dowodów na poparcie przyjętych wyjaśnień.
Wezwany Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, nie złożył wyjaśnień i dokumentów w sprawie rażąco niskiej ceny, w związku z powyższym w stosunku do wskazanego Wykonawcy, zaistniała przesłanka odrzucenia oferty wynikająca z art. 224 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, ze względu, iż Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, skierowane do Wykonawcy, nie złożył dokumentów i wyjaśnień czy zaoferowana przez Wykonawcę cena nie jest ceną rażąco niską.
Tym samym Zamawiający na podstawie art. 224 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605 ze zm.) - odrzucił ofertę Wykonawcy: Fundacja Bliżej Ludzi, Ul. Barwinek 6/18, 25-150 Kielce.
Biorąc powyższe uwarunkowania, do oceny pozostało sześć (6) ofert, lecz, każda oferta jest z ceną wyższą od kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj.: 487.234,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienie do ceny oferty najkorzystniejszej z pozostałych w postepowaniu ofert - wobec powyższego zaistniała sytuacja przewidziana w art. 255 pkt 3) ustawy – Prawo zamówień publicznych do unieważnienia niniejszego postępowania, gdzie Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: pkt 3): „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611363,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 981130,41 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.