Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454594/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00530703/01 - Wynik z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Jalowe zestawy do zabiegów dla Pracowni Hemodynamiki i Elektrofizjologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ceramiczna 1
1.4.2.) Miejscowość: Chełm
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: 562 32 54
1.4.8.) Numer faksu: 562 32 47
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpitalchelm.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalchelm.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460426
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00454594
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
katalogi, foldery, ulotki, inne materiały informacyjne, karty techniczne lub inne materiały informacyjne producenta, których autentyczność ma być potwierdzona przez Wykonawcę.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. W przypadku zmian w trakcie realizacji umowy:
1) stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego związanych z przedmiotem zamówienia, lub
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz.2215 oraz
z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, cena jednostkowa za realizację usługi objętej przedmiotem umowy ulegnie odpowiedniej zmianie na zasadach określonych
w poniższych ustępach, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają wyżej wymienione zmiany.
2.
§ 9
Zmiany ceny materiałów lub kosztów
1. Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy może zostać odpowiednio zmniejszone lub zwiększone w wysokości wynikającej ze średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Prezesa GUS (określony dalej jako „wskaźnik GUS”) za poprzedni rok kalendarzowy na zasadach określonych poniżej.
2. Strony dokonają zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1, jeżeli wskaźnik GUS będzie wyższy lub niższy o 5%.
3. Zmiana wynagrodzenia określonego w umowie jest dopuszczalna nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4. Kwotę zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy stanowi iloczyn pozostałej do zapłaty części wynagrodzenia należnego Wykonawcy i wskaźnika GUS.
5. Maksymalna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 1–4 nie może przekroczyć 5% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 niniejszej umowy.
6. Wpływ zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia strony umowy ustalają w ten sposób, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu zmianę kosztów wykonania zamówienia na skutek zmiany cen materiałów lub kosztów fakturami zakupu tych materiałów lub kosztów z pierwszego i kolejnych okresów, za które strona umowy występuje o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
7. Strona inicjująca zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy sporządzi pisemnie odpowiedni projekt zmiany umowy uwzględniający podwyższenie lub obniżenie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dokonane zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1-6 i przedłoży go drugiej Stronie. Zmiana taka będzie obowiązywała Strony od daty zawarcia aneksu.
oraz w sytuacji:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku nie wykorzystania ilości i wartości umowy brutto, o okres nie dłuższy niż 3 miesiące (art. 455 ust. 1 ustawy Pzp);
2) aktualizacji rozwiązań (np. wycofanie z obrotu), dostarczania produktu równoważnego,
o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu umowy, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) wystąpienia zdarzeń siły wyższej (np. pożar, powódź, wojna) uniemożliwiającej wykonanie dostaw,
o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, poprzez zwiększenie ilości i wartości brutto umowy ponad ilość zagwarantowaną umową w terminie jej obowiązywania, maksym. o 30% z zachowaniem cen jednostkowych określonych w umowie, z zastrzeżeniem, że taka zmiana nie spowoduje modyfikacji ogólnego charakteru umowy.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-21 09:00
Po zmianie:
2024-08-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-21 09:30
Po zmianie:
2024-08-22 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-19
Po zmianie:
2024-09-20
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywne dostawy pieczywa oraz bułki tartej do Zakładu Karnego w Chełmie
- Zakup wyposażenia pracowni przedmiotów zawodowych w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
- Budowa nowych boisk wielofunkcyjnych z zadaszeniami o stałej konstrukcji przy placówkach oświatowych w Chełmie
- Świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej
- Sukcesywna dostawa soli drogowej workowanej z antyzbrylaczem
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Przebudowa zajezdni autobusowej na potrzeby obsługi autobusów wodorowych przy ul. Okszowskiej 41 w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kaniul, rurek, cewników i drenów
- Dostawa płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, filtrów do usuwania leukocytów z KKCz, pojemników na odpady medyczne i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania składników krwi metodą aferezy do separatora komórkowego Spectra Optia
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w roku 2024/25
- DZIERŻAWA AP. DO WITREKTOMII TYLNEJ I FAKOEMULSYFIKACJI WRAZ Z DOSTAWĄ JEDNO. ZESTAWÓW MAT. I AKCES. (CUSTOM PACKS) DO ZAB. WITREKTOMII - KOMPATYBILNYCH Z AP. WITREKTOMII DLA OD. OKUL. W ZOZ W D-CY
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.