Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317265/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00324909/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00344613/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00357490/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00602401/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Borkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks.Jana Wiśniewskiego 42
1.5.2.) Miejscowość: Borkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486757910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@borkowice.asi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: borkowice.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13940946-0c6a-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Borkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13940946-0c6a-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039813/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Borkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317265
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Modernizacja oświetlenia drogowego w gminie Borkowice” . Zakres zamówienia obejmuje modernizację oświetlenia drogowego w Ruszkowicach, Borkowicach, Politowie, Radestowie, Bryzgowie, Rzucowie , Gmina Borkowice, w tym w szczególności:
a. wymianę istniejących opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy typu LED – łącznie497 szt.;
uwaga:
- Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej;
- Zastosowane oprawy LED muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty : ENEC, ENEC+, ZD4i;
- Cel Inwestycji – poprawa efektywności energetycznej przez obniżenie energochłonnościoświetlenia, o którym mowa w art. 3 pkt 22 i w art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, z późn. zm.), poprzez redukcję mocy opraw świetlnych o co najmniej 50%;
2. Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
− opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji
− wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarami;
− opracowanie dokumentacji powykonawczej (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji).
- przeprowadzenie pomiarów i badań materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w STWiOR.
- zagospodarowanie na własny koszt wszystkich materiałów uzyskanych z demontażu w tym źródła światła.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SWZ) -załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445405,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445405,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENLED PROJEKT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222400394
7.3.3) Ulica: UL. W. GUCEWICZA 6
7.3.4) Miejscowość: MIŃSK MAZOWIECKI
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445405,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Remont budynku nr 34 w kompleksie przy ul. Nieświeskiej 56 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.