eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówDowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubartów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubartów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LUBELSKA 18 A

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 855 35 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gmina-lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-lubartow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7712e583-3854-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubartów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7712e583-3854-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubartów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166944,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubartów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025”.
1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zadań:
- Zadanie I: Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy, w dni nauki szkolnej wraz z odwozem oraz opieką w trakcie dowozu i odwozu;
- Zadanie II: Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Firleju, w dni nauki szkolnej wraz z odwozem oraz opieką w trakcie dowozu i odwozu.
Zadanie I:
Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy, w dni nauki szkolnej wraz z odwozem oraz opieką w trakcie dowozu i odwozu.
1) Przedmiotem zadania I jest usługa dowozu dzieci i uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bystrzycy, od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej wraz z odwozem oraz opieką w trakcie dowozu i odwozu w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r.
2) Liczba kursów dziennie: 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz.
3) Ilość kilometrów dowozu i odwozu (dzienna): około 53 km (kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi, nie będą podlegać fakturowaniu)
4) Liczba dowożonych dzieci i uczniów niepełnosprawnych wynosi 4.
Adresy zamieszkania uczniów:
- Nowodwór – Piaski,
- Annobór,
- Łucka,
- Rokitno.
RAZEM = 4 dzieci + 1 opiekun + 1 kierowca = 6 osób
5) Planowana liczba dni dowozu, odwozu i opieki dzieci: 188 dni.

Zadanie II:
Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Firleju, w dni nauki szkolnej wraz z odwozem oraz opieką w trakcie dowozu i odwozu.
1) Przedmiotem zadania II jest usługa dowozu dzieci i uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Firleju, od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej wraz z odwozem oraz opieką w trakcie dowozu i odwozu w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r.
2) Liczba kursów dziennie: 2, w tym 1 dowóz i 1 odwóz.
3) Ilość kilometrów dowozu (dzienna): około 58 km (kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi, nie będą podlegać fakturowaniu)
4) Liczba dowożonych dzieci i uczniów niepełnosprawnych wynosi 2.
Adresy zamieszkania uczniów:
- Baranówka,
- Skrobów.
RAZEM = 2 dzieci + 1 opiekun + 1 kierowca = 4 osoby
5) Planowana liczba dni dowozu, odwozu i opieki dzieci: 188.

2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca będzie świadczył usługę przy użyciu samochodów posiadających miejsca siedzące dla uczniów oraz kierowcy i opiekuna, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, mające możliwość zamontowania siedzisk (fotelików) samochodowych dostosowane do wzrostu dziecka i jego niepełnosprawności;
2) Szacowana ilość kilometrów w okresie obowiązywania umowy wynosi 20 868. Zamawiający informuje, że powyższa wartości jest wartością szacunkowymi. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie jedynie za ilość rzeczywiście przejechanych km w okresie realizacji umowy. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość kilometrów w okresie obowiązywania umowy wynosi: 9 964;
3) Dni realizacji usługi wskazane w opisie przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w przypadku zmiany planu lekcji uczniów, dla których Wykonawca będzie świadczył usługę. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w taki sposób, aby zapewnić uczniom możliwość uczestnictwa w zajęciach;
4) Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany liczby dzieci, dla których świadczona będzie usługa, co może skutkować zmianą trasy, jak również wynagrodzenia należnego wykonawcy. W przypadku zwiększenia ilości uczniów dowożonych Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na takich samych warunkach w tej samej cenie;
5) Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w godzinach zapewniających punktualny udział uczniów w zajęciach lekcyjnych, zgodnie z planem ustalonym przez placówki oświatowe, uwzględniając niezbędny czas dojazdu do każdej placówki. Szczegółowy harmonogram określający godziny wykonywania transportu zostanie Wykonawcy przekazany niezwłocznie po podpisaniu umowy. Dni i godziny transportu oraz przebieg tras mogą ulec zmianie z uwagi na zmiany organizacji zajęć lekcyjnych, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem;
6) Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej;
7) Wykonawca zapewni w ramach każdego transportu, na swój koszt, opiekę nad uczniami w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu, z zastrzeżeniem, że opiekun nie może być jednocześnie kierowcą pojazdu. Opiekun przekaże w ramach dowozu transportowanych uczniów osobom wyznaczonym przez dyrektora placówki, do której uczniowie ci są dowożeni;
8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.:
a) utrzymywać pojazdy w czystości i porządku,
b) przestrzegać przepisów p.poż. i BHP,
c) ubezpieczyć pojazdy w zakresie ubezpieczenia OC i NNW;
9) Każdy pojazd użyty do wykonania usługi powinien posiadać specjalnie oznakowanie pojazdu samochodowego przystosowanego konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych;
10) W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w niniejszej umowie;
11) Wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone w przepisach Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), ustawy o transporcie drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. Pojazdy przeznaczone do realizacji usług winny posiadać aktualne badania techniczne, a ich stan techniczny winien spełniać wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502);
12) Wymagania bezpieczeństwa dotyczące każdego z pojazdów do przewozu uczniów:
- elementy bezpieczeństwa wymagane przepisami odrębnymi;
- system ABS;
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ oraz projekcie umowy Załącznik nr 2 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223796,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MD Medica s.c Mariusz Kozieł

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ErKa Renata Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142043767

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Warszawy 58

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.