Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345722/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI–XX w.), cmentarz (XIX – I poł. XX w.), prace konserwatorskie przy nagrobkach – etap VII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM KRESÓW W LUBACZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651425959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumkresow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumkresow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a73c53f-1d92-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI–XX w.), cmentarz (XIX – I poł. XX w.), prace konserwatorskie przy nagrobkach – etap VII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a73c53f-1d92-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00305313/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI–XX w.), cmentarz (XIX – I poł. XX w.), prace konserwatorskie przy nagrobkach – etap VII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AF.26.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowo-konserwatorskich przy zespole 45 nagrobków, zlokalizowanych na dawnym cmentarzu parafialnym w Zespole Cerkiewnym w Radrużu, tzw. dużym cmentarzu, działka ewidencyjna oznaczona numerem 177, będących w posiadaniu Zamawiającego.
Łączna powierzchnia 45 nagrobków: 6 974,51 dm2, co daje w przybliżeniu: 69,75 m2, w tym rzeźba z kamienia naturalnego (8.B-1.a.:): 69,75 m2.
-Prace konserwatorskie należy wykonać zgodnie z decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Programem prac konserwatorskich opracowanym przez Barbarę Woch w 2019 r., a także szczegółowymi programami prac konserwatorskich dla 45 wytypowanych nagrobków, zaopiniowanych pozytywnie przez Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w 2024 r. (dokumenty stanowią załącznik nr 1 do SWZ), a także zapisami umowy.
-Wykonawca, zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych oraz zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zapisami złożonej oferty, dokumentacją konserwatorską i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, z należytą starannością, z zastosowaniem tradycyjnych technik, z pełnym poszanowaniem zachowanych, oryginalnych materiałów i warstw historycznych, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.
-Prace konserwatorskie stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą prowadzone na terenie dawnego cmentarza parafialnego przy Zespole Cerkiewnym w Radrużu, działka nr 177, wpisanego decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu do rejestru zabytków nieruchomych województwa podkarpackiego pod pozycją rejestru A-166 z 15.12.1986 r.). Obiekt jest stale udostępniany zwiedzających, dlatego prace konserwatorskie muszą być wykonywane i zabezpieczone w sposób niezakłócający funkcjonowania obiektu oraz zapewniający bezpieczne poruszanie się po obiekcie i terenie pracownikom i innym użytkownikom zabytku, a także w sposób zapewniający właściwy poziom bezpieczeństwa zabytku, zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i standardami.
-Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie obiektów wydanych mu przez Zamawiającego do przeprowadzenie działań i czynności konserwatorskich jeśli okoliczności te będą wynikiem nieprawidłowej realizacji świadczenia – na zasadach określonych w umowie.
-Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia OC podczas realizacji umowy (na warunkach określonych umowie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa treść SWZ, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92311000-4 - Dzieła sztuki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów
92312000-1 - Usługi artystyczne
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182791,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182791,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182791,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGENTUM Konserwacja Dzieł Sztuki Joanna Głaz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931621133
7.3.3) Ulica: Ul. Borkowska 25b/5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-438
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARGENTUM Konserwacja Dzieł Sztuki Joanna Głaz
jakie przetargi wygrała firma
ARGENTUM Konserwacja Dzieł Sztuki Joanna Głaz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182791,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-15INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie dokumentacji dot. rozbudowy DW nr 866 na odc. Wólka Krowicka - Krowica Hołodowska poprzez budowę drogi dla pieszych i rowerów w km ok. 13+050 do km 17+900 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów bezpieczeństwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Świadczenie usług ochrony budynków i terenu przyległego muzeów w Szreniawie, Uzarzewie i Jaraczu
więcej: Dzieła sztuki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.