eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont ulicy Opolskiej na odcinku od zakresu KST III w ulicy Opolskiej do stacji paliw w ulicy Conrada



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Opolskiej na odcinku od zakresu KST III w ulicy Opolskiej do stacji paliw w ulicy Conrada

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 53

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48126167000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Opolskiej na odcinku od zakresu KST III w ulicy Opolskiej do stacji paliw w ulicy Conrada

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a505d734-1bf7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053092/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.71 Remont nawierzchni ul. Opolska - Conrada

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340032

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/V/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5969736,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie ulicy Opolskiej na odcinku od zakresu KST w ulicy Opolskiej do stacji paliw w ulicy Conrada,
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
- Projektowane postanowienia umowy, tj. załącznik nr 2 do SWZ,
- Specyfikacja techniczna, tj. załącznik nr 8 do SWZ,
- Przedmiar robót, tj. załącznik nr 12 do SWZ,
c) Wykonawca zobowiązany jest udzielić:
- minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot umowy, w tym w szczególności na wykonane roboty, użyte materiały i zabudowane urządzenia,
- maksymalnie 60 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot umowy, w tym w szczególności na wykonane roboty, użyte materiały i zabudowane urządzenia,
licząc od dnia następnego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.
d) Rozliczenie prac:
- Ilości robót podane w Przedmiarze robót są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu przez zamawiającego, w zależności od rzeczywistych potrzeb stwierdzonych w terenie,
- Wykonane roboty będą rozliczane kosztorysem powykonawczym w oparciu o potwierdzony przez Inspektora obmiar rzeczywiście wykonanych robót oraz ceny jednostkowe netto zawarte w kosztorysie ofertowym,
- Określona w ofercie cena jednostkowa netto będzie podstawą do rozliczenia prac,
- Roboty nie wymienione w Przedmiarze robót będą rozliczane na podstawie kalkulacji szczegółowej w oparciu o następujące założenia:
Nakłady rzeczowe na podstawie KNR lub w przypadku braku odpowiednich pozycji w tym katalogu w kolejności KNP, kalkulacja indywidualna w oparciu o nośniki cenotwórcze użyte do opracowania oferty, a w przypadku ich braku o dane zawarte w „Sekocenbud” za kwartał poprzedzający okres rozliczenia,
e) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania,
f) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 875). Szczegółowy opis wymagań w tym zakresie zawiera SWZ,
g) Zamawiający, zgodnie z art. 96 ust. 1 Pzp, wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej 4 samochodami samowyładowczymi minimum 24 t skierowanymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, z czego 2 pojazdy muszą spełniać normy emisji spalin EURO 6, a pozostałe 2 pojazdy muszą spełniać normy emisji spalin co najmniej EURO 4,
h) Termin realizacji przedmiotu umowy: 15 grudnia 2024 r.,
i) Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:
Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zmawiającego.
2. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. Projektowanymi postanowieniami umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności, za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725):
a) pracownicy niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,
b) pracownicy fizyczni – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
4. Zamawiający przed podpisaniem umowy, jak i w trakcie jej realizacji, ma prawo do kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego w Części 1 pkt 3 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4988897,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6109608,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4988897,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Warszawskie, Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca oświadcza, iż zgodnie z ofertą przedstawiona przez wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - zamierza powierzyć podwykonawcom realizację następujących części zamówienia, wskazanych w ofercie, tj. cały zakres prac za wyjątkiem robót bitumicznych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4988897,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.