Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402404/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00413080/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby zorganizowania spotkania dla
doradców zawodowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9522ea8c-3a9b-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby zorganizowania spotkania dladoradców zawodowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9522ea8c-3a9b-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045906/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Usługi organizacji Konferencji KPO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych. Inwestycja A3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WUP.XV.262.77.2024.MBi
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20722,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej, tj. 2 razy przerwa kawowa.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej, tj. 2 razy przerwa kawowa i obiad obejmująca przygotowanie, dowóz, wydanie oraz posprzątanie po zakończonej usłudze podczas spotkania w ramach projektu pt. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”. Inwestycja nr A.3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
2. Przewidywana liczba uczestników to max.150,a osób min. 120.. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników.
3. Ostateczna liczba uczestników zostanie podana najpóźniej do 18.09.2024 r., i nie powinna być mniejsza niż 120 osób. Wartość zawartej umowy w zakresie usługi cateringowej będzie stanowić iloczyn faktycznej liczby uczestników wyjazdu i ceny na jednego uczestnika określonej w ofercie Wykonawcy.
4. Termin spotkania: 25.09.2024 r. Pierwsza przerwa kawowa - godz. 8:00 do 9:00, druga przerwa kawowa - godz. 11:35 do 12:00, obiad - godz. 14:15 do 16:00.
5. Wykonawca musi zapewnić dowóz przedmiotu zamówienia do miejsca spotkania, tj.: Sala Delfin, Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40, Szczecin, oraz wniesienie go do wskazanego pomieszczenia, ustawienie naczyń na stołach, jak również zobowiązany będzie do odbioru pozostawionych naczyń po realizacji usługi.
6. Wykonawca samodzielnie określi liczbę osób do obsługi spotkania z zastrzeżeniem, iż musi być ona adekwatna do ilości uczestników, zapewniając przy tym płynną i sprawną realizację przedmiotu zamówienia. Obsługa jest zobowiązana do bieżącego/regularnego zbierania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych.
7. Wykonawca zapewni wszelkie niezbędne wyposażenie do wykonania usługi restauracyjnej tj. obrusy materiałowe (białe, świeże, wyprasowane i nienoszące śladów użycia), serwis do kawy i herbaty oraz zastawę stołową porcelanową lub ceramiczną utrzymaną w jednym wzornictwie, sztućce ze stali nierdzewnej (w tym widelczyki deserowe), szklanki do wody i soku, serwetki. Ilość filiżanek/szklanek/talerzyków do ciasta/kanapek powinna być o minimum 1/3 większa niż liczba uczestników spotkania.
8. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi w formie „szwedzkiego stołu”. W przypadku, gdy usługa będzie wykonywana w pomieszczeniu przylegającym do sali, w której będzie organizowane spotkanie, Wykonawca po ustaleniu z Zamawiającym zapewni estetyczne stoliki cateringowe
w liczbie dostosowanej do liczby uczestników spotkania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19900,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamila Dębowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 25300036662
7.3.3) Ulica: Polckich Marynarzy
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-050
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-25INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA MIKROKUWET ORAZ KRWI KONTROLNEJ DO ANALIZATORÓW HEMOCUE
- świadczenie usług transportowych przewozu osób z niepełnosprawnościami i innymi szczególnymi potrzebami na potrzeby realizacji projektu " Dostępni na plus" FERS.03.01-IP.08-0188/24
- Przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS w trakcie realizacji inwestycji w ramach projektu na lata 2021-2027 pod nazwą: ,,Imago Mundi- przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS"
- TESTY I PCR - I TURA
- Przystosowanie budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- TP-12/25 Dostawa samochodu z napędem hybrydowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Usługi cateringowe na potrzeby konferencji i spotkań organizowanych przez TDT.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- USŁUGI CATERINGOWE NA POTRZEBY UROCZYSTOŚCI W AWF WARSZAWA
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.