eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoniewoRemont/modernizacja dworu w miejscowości Otmianowo



Ogłoszenie z dnia 2024-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont/modernizacja dworu w miejscowości Otmianowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BONIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 3

1.5.2.) Miejscowość: Boniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-851

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 516168024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.boniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont/modernizacja dworu w miejscowości Otmianowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-285462dd-3261-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018579/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont/modernizacja dworu w miejscowości Otmianowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiPF.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245621,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres inwestycji obejmuje remont budynku/dworu w miejscowości Otmianowo stanowiącego element zespołu dworsko-parkowego z 2 połowy XIX wieku który z racji posiadanych wartości historycznych i architektoniczno-przestrzennych został wpisany do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 6 września 1984 roku oraz przepisany do rejestru zabytków województwa Kujawsko-Pomorskiego pod numerem A/1230/1-2 .Aktualnie obiekt zamieszkały przez najemców Gminy Boniewo . Zakres planowanych robót : roboty elektryczne , roboty związane z elewacją budynku oraz malarskie
Wszelkie koszty związane z: uzyskaniem materiałów, uzyskaniem uzgodnień, opinii, decyzji
ponosi Wykonawca.
• Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia winna być wykonana w 2egzemplarzach.
Do kompletu dokumentacji należy dołączyć płytę CD zawierającą pełną dokumentację.
• Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia co najmniej dwóch spotkań w celu
określenia przyjętych rozwiązań projektowych.
• Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełen zakres robót, który konieczny jest z punktu
widzenia: dokumentacji projektowej, STWiORB, przepisów prawa, uzyskanych uzgodnień
wiedzy technicznej i sztuki budowlanej – dla uzyskania końcowego efektu określonego przez
przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku braku wymienienia powyżej jakieśczynności, która jest konieczna do prawidłowego wykonania zadania podstawą do odbioru
będą stosowane przepisy oraz obowiązująca technologia robót w danym systemie.
• Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kompletnej dokumentacji odbiorowej, na
którą składa się dokumentacja powykonawcza, w tym: uzgodnienie z Wojewódzkim
Urzędem Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura we Włocławku oraz Zakładem
Kominiarskim, protokół odbioru, certyfikaty, atesty dotyczące wbudowanych materiałów
oraz zamontowanych urządzeń i wyrobów, wyniki prób i badań, dokumenty poświadczające
sposób zagospodarowania odpadów oraz inne nie wymienione dokumenty istotne dla
prawidłowego procesu zakończenia budowy oraz użytkowania przedmiotu zamówienia,które
będą konieczne do poniesienia dla prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania
przedmiotu zamówienia.
• Wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz umożliwi bezkolizyjne korzystanie mieszańcom
z obiektów objętych postępowaniem
Szczegółowy zakres został zamieszczony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz szacowanym przedmiarze robót ,zaleceniach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura we Włocławku , zaleceniach Zakładu Kominiarskiego stanowiących załącznik nr 1 do SWZ i będącym jej integralną częścią

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.