Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych
dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kinal@uzdrowisko-ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych
dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-732a04e0-04d1-4f87-bc38-3342491123e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się WYŁĄCZNIE przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności Platformy
Przetargowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings w ZAKŁADCE NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.
Szczegóły związane z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi zostały zawarte w SWZ.
Wsparcie techniczne Platformy DLA WYKONAWCÓW jest dostępne pod tel. 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
od pn. - do pt. w godz.: 8:00-17:00
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu MUSI dysponować:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
LUB podpisem zaufanym,
LUB podpisem osobistym tj. podpisem elektronicznym e-dowód.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał jest administratorem danych. Dotyczy to w szczególności:
- Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
- członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail:
iod@uzdrowisko-ladek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz 74 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
Jednocześnie Zamawiający informuje że obowiązek informacyjny istnieje również po stronie Wykonawcy. Wykonawca jest
administratorem danych względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
- osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
- podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
- podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w
pełnomocnictwie),
- członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w
informacji z KRK).
Szczegółowe zapisy m.in. w tym zakresie zawiera SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Sukcesywne dostawy produktów leczniczych:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 1: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Sukcesywne dostawy leku Fraxiparine:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 2: 33622400-1 - Środki chroniące naczynia krwionośne
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33622400-0 - Środki chroniące naczynia krwionośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Sukcesywne dostawy środków opatrunkowych:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 3: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141110-4 - Opatrunki
33141115-9 - Wata medyczna
33141119-7 - Kompresy
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Sukcesywne dostawy gazy jałowej i niejałowej:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 4: 33141114-2 - Gaza medyczna
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141114-2 - Gaza medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Sukcesywne dostawy opasek:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 5: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Sukcesywne dostawy pampersów dla dorosłych:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 6: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku I:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 7: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141320-9 - Igły medyczne
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 – Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 8: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 9: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarciaaneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 – Sukcesywne dostawy środków do mycia i dezynfekcji:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 10: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Przy dostawach środków do mycia i dezynfekcji wymagane są karty charakterystyki preparatów. Do obowiązku Wykonawcy
należy dostarczanie Zamawiającemu bieżących aktualizacji powyższych kart w czasie realizacji zamówienia (trwania
umowy).
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11 – Sukcesywne dostawy rękawic foliowych i podkładów celulozowych:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z
bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Kod/-y CPV:
Część 11: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części
przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację
zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a
ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w
formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej
umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniuilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia
aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez
formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują
jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla
zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie służy zabezpieczeniu realizacji podstawowych zadań Zamawiającego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastawania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Zamówienie polegać będzie na udzieleniu dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego - zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest m.in. zwiększenie bieżących dostaw. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy określają w szczególności jakie dostawy Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówienia dodatkowego. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą ceny jednostkowe zawarte w umowie zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia (wraz z wartością dla zamówienia z wolnej ręki) nie przekracza wartości określonej dla dostaw na podstawie art. 3 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty oraz waga:
Wartość brutto (wartość brutto razem) dla danej części – 100%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu:
a) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
b) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza również Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi jakakolwiek z okoliczności wykluczających wskazanych ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 tj. ze zm.).
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.;
a) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje warunku.
b) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający za spełnienie warunku uzna:
złożenie zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub inny dokument uprawniający do obrotu hurtowego produktami leczniczymi na terenie Polski ( dotyczy części 1 i 2 zamówienia);
złożenie zezwolenia na prowadzenie obrotu hurtowego substancjami psychotropowymi (dotyczy części 1 zamówienia).
c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania poniższych warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku.
d) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania poniższych warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku.
Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (aktualne na dzień składania ofert) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w w/w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z w/w oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest (na wezwanie Zmawiającego) do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.) sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub inny dokument uprawniający do obrotu hurtowego produktami leczniczymi na terenie Polski ( dotyczy części 1 i 2 zamówienia);
- zezwolenia na prowadzenie obrotu hurtowego substancjami psychotropowymi (dotyczy części 1 zamówienia).
Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:a) dla części 10:
karty charakterystyki i/lub karty techniczne i/lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie warunków określonych w SWZ.
2) Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3) Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
4) Postanowienia pkt. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 ustawy Pzp).
6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dla części 10: karty charakterystyki i/lub karty techniczne i/lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie warunków określonych w SWZ.
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oferta - na ofertę składa się:formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ oraz formularz/-e cenowy/-e dla danej części – w szczególności załączniki od nr 1.1 do nr 1.11 do SWZ.
Do przygotowania oferty Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 1 oraz od nr 1.1 do 1.11 SWZ. W treści oferty należy zamieścić informacje zawarte w formularzu ofertowym oraz formularzu cenowym dla danej części. Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia oferty zawarto w części VIII SWZ.
2) Pełnomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej, bądź cyfrowe jego odwzorowanie, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód) MOCODAWCY, o ile ofertę składa pełnomocnik. Zamawiający dopuszcza również złożenie kopii pełnomocnictwa sporządzonego przez notariusza w trybie art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2024 r. poz. 1001 tj.) tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) - art. 58 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty pełnomocnictwo (przygotowanie zgodnie z zapisami ust. 6 pkt 2 części V SWZ) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w części IV SWZ „warunki udziału w postępowaniu”. Korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem (liderem).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z dyspozycją art. 117 ust. 4 ustawy Pzp., dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać przedłożenia umowy współpracy (np. umowa konsorcjum), zawierającą, co najmniej:
- oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wszystkich partnerów wobec Zamawiającego za wykonanie umowy, a także w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych umową zawartą z Zamawiającym.
- wyznaczenie jednego z partnerów konsorcjum jako partnera kierującego (lidera), który będzie upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowyzawiera załącznik do SWZ.
2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych
postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.
3. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o
udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projektowanych
postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.
5. Postanowienia które stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. nie stanowią jednocześnie
zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na
podstawie aneksu do umowy.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-26 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa OFERTĘ WYŁĄCZNIE za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings w ZAKŁADCE NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-24
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
Część 11 : Tak
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Udrożnienie i remont dróg na terenie miejscowości Radochów i Trzebieszowice
- Sukcesywne dostawy ciekłego azotu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika do Szpitala Uzdrowiskowego "Jubilat" w Lądku Zdrój.
- Przebudowa drogi gminnej nr 1119857D - ul. Konopnickiej oraz odcinka drogi gminnej nr 119842D ul. Spacerowej w Lądku-Zdroju
- Wykonanie remontu dachu budynku głównego Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.