Ogłoszenie z dnia 2022-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419707/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, zestrojeniem sprzętu - wyposażenia kinowego dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego
– 2 Zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM FILMOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279924
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MARSZ.JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 64A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-020
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 720 800 292
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.czyz@dcf.wrocław.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcf.wroclaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dcf.wroclaw.pl/biuletyn-informacji-publicznej/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, zestrojeniem sprzętu - wyposażenia kinowego dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego– 2 Zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eec6088-5aa0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419707/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 578472,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214072,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu - wyposażenia kinowego dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego obejmująca 2 Zadania:1.1. Zadanie nr 1: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, zestrojeniem systemu do zarządzania treścią i projekcją filmową TMS będącego centralną biblioteką filmów dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego we Wrocławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1
2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp) stanowiącym Załącznik nr 3 SWZ.
3. Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 - miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony sprzęt. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w § 11 umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Okres gwarancji jest oceniany w kryterium oceny ofert.
5. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 21 dni od dnia zawarcia umowy nie później niż do 15 grudnia 2022 r. ze względu na konieczność rozliczenia projektu w wymaganym terminie.
6. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków otrzymanych z budżetu Województwa Dolnośląskiego oraz w ramach zadania realizowanego w ramach Programów Operacyjnych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Polski Instytut Sztuki Filmowej Priorytet Cyfryzacji pn. „Rozwój kin Priorytet: Pr.I Modernizacja kin”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237280-5 - Akcesoria zasilające
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
4.5.5.) Wartość części: 51492,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu - wyposażenia kinowego dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego obejmująca 2 Zadania:1.1. Zadanie nr 2: Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem, zestrojeniem i szkoleniem dla kinooperatorów systemu nagłośnienia dla Dolnośląskiego Centrum Filmowego obejmujący:
1. Modernizacja systemu nagłośnienia w kinie Apollo w Wałbrzychu - procesor dźwięku adres: ul. Armii Krajowej 42 58-302 Wałbrzych
2. Modernizacja systemu nagłośnienia w kinie Lot w Jeleniej Górze - procesor dźwięku adres: ul. Pocztowa 11/12, 58-500 Jelenia Góra
3. Modernizacja systemu nagłośnienia w kinie DCF na salach Lalka i Lwów – procesor dźwięku do każdej Sali adres: ul. Piłsudskiego 64a, 50-020 Wrocław
4. Modernizacja systemu nagłośnienia w kinie DCF na Sali Warszawa - procesor dźwięku wraz ze wzmacniaczami, szafą Rack i oraz zmiana okablowania adres: ul. Piłsudskiego 64a, 50-020 Wrocław
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2
2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp) stanowiącym Załącznik nr 3 SWZ.
3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wraz z montażem, uruchomieniem, zestrojeniem Sprzętu oraz dodatkowo w Zadaniu nr 2 szkolenie dla kinooperatorów (po jednym na kino) w zakresie obsługi sprzętu.
4. Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 - miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony sprzęt. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w § 11 umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
Okres gwarancji jest oceniany w kryterium oceny ofert.
6. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 21 dni od dnia zawarcia umowy nie później niż do 15 grudnia 2022 r. ze względu na konieczność rozliczenia projektu w wymaganym terminie.
7. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków otrzymanych z budżetu Województwa Dolnośląskiego oraz w ramach zadania realizowanego w ramach Programów Operacyjnych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Polski Instytut Sztuki Filmowej Priorytet Cyfryzacji pn. „Rozwój kin Priorytet: Pr.I Modernizacja kin”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32343000-9 - Wzmacniacze
31213300-5 - Szafy kablowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 162580 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61396,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61396,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61396,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 471334868
7.3.3) Ulica: Ul. Stanisława Przybyszewskiego 167
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61396,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KINEKSPERT Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 471334868
7.3.3) Ulica: Ul. Stanisława Przybyszewskiego 167
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Akcesoria zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.