Ogłoszenie z dnia 2022-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00373213/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-02
- 2022/BZP 00383592/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00386320/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pczol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pczol.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abac53a8-4239-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025443/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373213/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZNAK SPRAWY:371.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 232675,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15750 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9798 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2713 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6140 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11566 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2262 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15638 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7713 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1079 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17243 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1213 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5894 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21925 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11885 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8863 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1850 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9889 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 66273 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu medycznego w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na 20 części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 32520 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, przewyższa kwotę jaką przeznaczył Zamawiający do realizacji zadania
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9074 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9074 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9074 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAGAMY24H.PL Sp. z o.o., os.Powstańców Warszawy 6m/lok.1, 61-656 Poznań NIP: PL 7842508369
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842508369
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9074 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1639,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin NIP: PL 7123300938
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6367,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6367,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6367,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin NIP: PL 7123300938
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6367,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18338,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25110 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18338,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin NIP: PL 7123300938
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18338,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2635,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4536 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2756,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin NIP: PL 7123300938
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2756,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1394,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONOMED SP. Z O.O. SP.K., PRZYJAŹNI 52/1U, 53-030 WROCŁAW NIP: PL 7543011655
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4244,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4244,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4244,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAGAMY24H.PL Sp. z o.o., os.Powstańców Warszawy 6m/lok.1, 61-656 Poznań NIP: PL 7842508369
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842508369
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4244,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 682,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAGAMY24H.PL Sp. z o.o., os.Powstańców Warszawy 6m/lok.1, 61-656 Poznań NIP: PL 7842508369
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842508369
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 682,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10233 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11784,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin NIP: PL 7123300938
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11784,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1153,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5373 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1153,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAGAMY24H.PL Sp. z o.o., os.Powstańców Warszawy 6m/lok.1, 61-656 Poznań NIP: PL 7842508369
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842508369
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1153,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4190,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4190,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin NIP: PL 7123300938
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4190,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, przewyższa kwotę jaką przeznaczył Zamawiający do realizacji zadania
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13400,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13400,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13400,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin NIP: PL 7123300938
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13400,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8812,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9758,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin NIP: PL 7123300938
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9758,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1746,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1746,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1746,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-10-02-094
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1746,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego, przewyższa kwotę jaką przeznaczył Zamawiający do realizacji zadania
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64899,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64899,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64899,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMB SYSTEM S.C. A.BORYGA M.KOWALSKI, ul. Laurowa 16/U2, 20-205 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133085499
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64899,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13478,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14904 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13478,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULL-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin NIP: PL 7123300938
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123300938
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13478,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.